Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Weervop de seh, doktoren staan voor een raadsel. Eddie is weer vreselijk ziek en heeft heel veel pijn.
Bah, wat een narigheid Pauline 
Duim voor jou (en Eddie) dat ze nu een oorzaak/oplossing weten te vinden om het daadwerkelijk onder de duim te houden
Lijkt mij enorm zwaar wanneer je steun en toeverlaat zoveel pijn heeft en je er niets aan kan doen. Ben in gedachten bij jou/jullie!
Duim voor jou (en Eddie) dat ze nu een oorzaak/oplossing weten te vinden om het daadwerkelijk onder de duim te houden
Snotverdorie Plien 
Beterschap voor Eddie!
Duimpjes voor Dinky ook
OT: weer een beetje beter. Dus morgen weer aan het werk. Hmmm, leuk hoor, maar toch ook weer raar na een paar dagen niksen.
Beterschap voor Eddie!
Duimpjes voor Dinky ook
OT: weer een beetje beter. Dus morgen weer aan het werk. Hmmm, leuk hoor, maar toch ook weer raar na een paar dagen niksen.
Ohh wat een ellende zeg!Pauline schreef: Weervop de seh, doktoren staan voor een raadsel. Eddie is weer vreselijk ziek en heeft heel veel pijn.
Hier gaat het gelukkig de goede kant op. Gijs is wel heeeeeeeeel moe steeds en ver lopen wil ie ook niet, zijn poot doet natuurlijk pijn. Joep wordt daardoor een beetje een stuiter ei, want we kunnen Gijs niet alleen laten dus een eind met Joep zit er ook niet in. Als het zo door gaat morgen maar eens in het bos gaan kijken.
Heb vandaag maar 2 afspraken voor het werk, en dus net een middagdutje kunnen doen. Zo ff het eten voorbereiden zodat ik aan kan vallen als ik vanavond thuis kom.
En net nog even gekeken op google streetvieuw want ik reed vd week achter zon auto, maar het staat er nog niet op
- Charlie Angel
- Moderator
Jeetje Pauline, dat is toch weer schrikken zeg.
Heel veel sterkte voor je lieve Eddie en laten ze hem nu maar eens heel goed door gaan lichten voor ze hem naar huis sturen.
Heel veel sterkte voor je lieve Eddie en laten ze hem nu maar eens heel goed door gaan lichten voor ze hem naar huis sturen.
- Angelique
- 5-sterren

Jakkes Plien 
Hier heeft niemand wat aan zijn poot, maar zijn ze enkel door het woeierige weer al helemaal van de dolle, de een doet nog debieller dan de ander. Wat is dat toch altijd, wind en vrieskou en die breinen slaan compleet dicht.
Hier heeft niemand wat aan zijn poot, maar zijn ze enkel door het woeierige weer al helemaal van de dolle, de een doet nog debieller dan de ander. Wat is dat toch altijd, wind en vrieskou en die breinen slaan compleet dicht.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Net terug van de tandarts... Aan de ene kant niet blij, aan de andere kant wel... Na heul lang ploeteren en martelen met mijn onder voor front, is nu het besluit gevallen dat de tanden eruit gaan. Ik blijf een ontsteking houden die maar niet wel wil, ook niet na een ab kuur. Dus de tanden zitten toch al los onderhand, brood eten is lastig, en harde broodjes bijna onmogelijk om af te happen voor mij. Begin volgend jaar gaan we bespreken wat er nu precies gaat gebeuren, de hoektanden een kroon en alles daar tussen een brug of toch iets van een implantaat. Zo kreeg ik eventueel de mogelijkheid om een andere tandartsverzekering te zoeken want ik heb nu max 500 vergoeding. Maar als ik daar naar kijk en wat ik meer moet betalen en ik krijg dan max 1000 terug.... Ik ben inclusief mondhygiëniste toch al meer dan 500 kwijt per jaar. En dus weet ik het nog niet, maar dat het heul veul geld gaat kosten is duidelijk. Maar als mijn mond dan ook geen pijn meer doet, zou dat toch wel heel erg fijn zijn....
Shit Plien, ik lees dit nu allemaal pasPauline schreef: Weervop de seh, doktoren staan voor een raadsel. Eddie is weer vreselijk ziek en heeft heel veel pijn.
Dikke knuf voor jullie allebei
- Pauline
- 5-sterren

Morgen komt de MDL-arts erbij. Op de echo is alleen maar lucht, lucht en nog eens lucht te zien.
Sterkte Pauline, voor Eddie en voor jou natuurlijk 
Je Paulien wat verschrikkelijk kut allemaal, ik hoop dat ze snel Vinden wat het is en het makelijke op te losen is.
Heel veel sterkte er mee, het is zo naar om je lief zo ziek te zien en niks te kunnen doen
Heel veel sterkte er mee, het is zo naar om je lief zo ziek te zien en niks te kunnen doen
Jee Pauline hoop dat ze het gauw vinden, sterkte allebei!
Hmm ik dacht vanochtend, goed meteen ff een sapje maken, komt er toch ineens een hoop rook uit
Stinken...
Was niet uit de motor, maar blijkbaar was er iets tussen de zeef en kaprand gekomen, vermoedelijk citroen, resultaat :

Iemand trek in wat gerookt , gesmoord plastic sap ?

Had mijn oude juicer van stal gehaald, oja daarom had ik een nieuwe
, deze was een beetje lek...
Hmm ik dacht vanochtend, goed meteen ff een sapje maken, komt er toch ineens een hoop rook uit
Stinken...
Was niet uit de motor, maar blijkbaar was er iets tussen de zeef en kaprand gekomen, vermoedelijk citroen, resultaat :

Iemand trek in wat gerookt , gesmoord plastic sap ?
Had mijn oude juicer van stal gehaald, oja daarom had ik een nieuwe
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 20 nov 2015, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.