Mini-Miesjes. Nieuwe plaatjes pag. 35
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Mini-Miesjes.
Oh wat heerlijk dat ze het zo goed doen!
Hoe reageren ze als er andere mensen binnen komen? Zijn ze dan schrikkerig of ook gewoon stoer en op hun gemak?
Hoe reageren ze als er andere mensen binnen komen? Zijn ze dan schrikkerig of ook gewoon stoer en op hun gemak?
Ze zijn stoer! Ondertussen zijn ze zelfs niet meer bang van de stofzuiger. Alleen BP is dooooooodsbang van de magnetron ???Danny schreef: Oh wat heerlijk dat ze het zo goed doen!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wat doen ze het geweldig!!
Nou super hoor, ze hebben een top start bij jullie!Hope schreef: Ze zijn stoer! Ondertussen zijn ze zelfs niet meer bang van de stofzuiger. Alleen BP is dooooooodsbang van de magnetron ???
Als keurig opgevoed kitten netjes op een handdoek je kuiken opeten

Ook Jimmy snapt dat het echt dood is. Echt. Echt! Goh, echt! Wat gek! Je kan er niet alleen mee spelen, je kan het ook eten!

Filmpjes volgen later. Morgen ga ik weer eens portretjes maken van de portretten

Ook Jimmy snapt dat het echt dood is. Echt. Echt! Goh, echt! Wat gek! Je kan er niet alleen mee spelen, je kan het ook eten!

Filmpjes volgen later. Morgen ga ik weer eens portretjes maken van de portretten
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Re: Mini-Miesjes. Foto's pag. 34
Aaach.. echte barfkittens 
Wat lief

Genieten!
Wel veel te weinig fotos
Wel veel te weinig fotos
+1Borke schreef: Genieten!
Wel veel te weinig fotos![]()
Morgen zal ik een echte kattenkwaadfoto plaatsen. Ik ben er een uur op aan het poetsen geweestAprilsnow schreef: +1![]()
Hope schreef: Morgen zal ik een echte kattenkwaadfoto plaatsen. Ik ben er een uur op aan het poetsen geweest![]()
![]()
![]()

Dit was deel 1 van het kattenkwaad. De monsters hebben de mand met walnoten, die helemaal aan de achterkant van het aanrecht stond, naar beneden gegooid. Er lagen overal walnoten. En heul veel zand, want die noten waren nog aan het drogen. Nelson liep er ook, en die vond het natuurlijk feest. Ik kwam behoorlijk wat verpulverde walnoot-doppen tegen, dus hij heeft flink zitten snoepen denk ik. De kittens zijn ervandoor gegaan met zowel hele als halve walnoten, want ik kom ze overal tegen in huis.
Deel 2 van het kattenkwaad staat niet op de foto. Ik geloof dat manlief uit zijn vel was gesprongen als ik een foto had gemaakt, hahahaha. Ik had op de zolder, aan de kant, een doos staan met gedroogde lavendel van de bruiloft. Dat moest ik nog weggooien, maar dat was er nog niet van gekomen. Ik had de doos dichtgemaakt.
Maar... de monsters hadden hem open gemaakt. En de lavendel over de hele zolder verspreidt. Daar ligt vloerbedekking, en het zit werkelijk overal tussen. Samen met de zooi van de walnoten (ik kwam vanmorgen een walnoot tegen onder mijn keukenstoel, ik brak bijna mijn nek) was het een hele klus om alles op te ruimen. En er zaten natuurlijk 4 onschuldige kittens en 1 onschuldige hond te kijken.
Kabouters baas, kabouters!
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Aach.. kijk ze lief spelen 
Het opruimen is wat minder, zeker van de lavendel
Het opruimen is wat minder, zeker van de lavendel
Ik geniet hier zo van 
Jaren katten gehad, nu al 7 jaar zonder, zucht......
Jaren katten gehad, nu al 7 jaar zonder, zucht......
Aaaah kijk ze nou eens leuk met die walnootjes spelen 
Kan me voorstellen dat het opruimen wat minder leuk is
Kan me voorstellen dat het opruimen wat minder leuk is