voetbal telt even niet

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: voetbal telt even niet

*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Wat zal er gebeuren als "men"er zich niet mee bemoeit?

Nemen ze dan de hele wereld over??

Denk het wel..
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

De politiehond, Diesel, heeft waarschijnlijk wel echt levens gered. De vrouw blies zichzelf op omdat ze schrok van de hond.

Het zijn ook geen mietjes, die franse politie honden  :o

En Ellen, eh....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

eelke schreef: De politiehond, Diesel, heeft waarschijnlijk wel echt levens gered. De vrouw blies zichzelf op omdat ze schrok van de hond.

Het zijn ook geen mietjes, die franse politie honden  :o

En Ellen, eh....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit maakt mij soms banger dan de acties van IS. Als we zo tegen onze medemensen gaan doen, dan is het hek toch van de dam? Wat een vreselijke reacties. We hebben het over mensen. Och wat is de mensheid toch een rare soort.
BusKay

Bericht door BusKay »

Hope schreef: Dit maakt mij soms banger dan de acties van IS. Als we zo tegen onze medemensen gaan doen, dan is het hek toch van de dam? Wat een vreselijke reacties. We hebben het over mensen. Och wat is de mensheid toch een rare soort.
Heb je je wel eens afgevraagd of die van IS ook zo denken?? Parijs etc.. liet/laat zien dat ze je liever platschieten of opblazen.
In Mali zijn ze alweer lekker bezig en uit eten of een voetbalwedstrijd kan al niet.
AUB nog een paar miljoen hierheen....  :( :(
Esther Q
5-sterren
5-sterren

Bericht door Esther Q »

Kaio schreef: Ik vind het ook nogal ver gaan om te zeggen dat deze mensen monsters gecreëerd zijn door het westen. Je iegen volk afslachten, kinderen verkrachten, meest gruwelijke daden, tuurlijk dat komt omdat het westen zich bemoeid met het midden oosten, zo lust ik er nog wel een paar hoor  ::)
Nee sorry, er is geen enkel excuus voor hun gedrag, wat voor onvrede dan ook over wat dan ook, wat er nu wordt gedaan is totaal iets anders. En wij zo achterlijk om nog bij onszelf de schuld te gaan zoeken?
Wil ik niet mee zegggen dat ik het ok vind, de bemoeienis met het midden oosten, vlgs mij gaat ie nl ook alleen over olie, geld,macht. Maar om zo om te gaan met eigen volkeren daar etc dan ben je gewoon een monsterlijke tiran en dat heeft niks met je onvrede over dit of dat te maken, want het maakt niet uit, als het dit niet is dan is het dat wel. En dan wordt religie/ indoctrinatie gebruikt om mensen aan je zijde te krijgen.
Er wordt niet gezegd dat ze gecreëerd zijn door het westen. Er wordt uitgelegd hoe het westen een rol gespeeld heeft in de groei van IS, hoe ze zo rijk en omvangrijk zijn geworden. Door het leveren van wapens en training zijn ze oa zo groot geworden dat ze nu ook olievelden in handen hebben en die olie (oa aan het westen) verkopen, waarmee ze bakken geld verdienen en nieuwe wapens (oa van het westen) kunnen kopen. Het gaat niet om het vinden van een excuus. Het gaat om het begrijpen van acties, reacties, oorzaken en gevolgen. Om daarvan te leren. En gedrag, beleid enz. aan te passen, te veranderen, zodat dit alles niet nog erger wordt en er daarna niet weer dezelfde fouten worden gemaakt.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

BusKay schreef: Heb je je wel eens afgevraagd of die van IS ook zo denken?? Parijs etc.. liet/laat zien dat ze je liever platschieten of opblazen.
In Mali zijn ze alweer lekker bezig en uit eten of een voetbalwedstrijd kan al niet.
AUB nog een paar miljoen hierheen....  :( :(
Tja...

Afbeelding

De meesten van de terroristen waren gewoon geboren in Frankrijk...

Ik zeg eens naar Syrië, nooit meer terug. Dat heeft nog het meest effect denk ik. Geen mogelijkheden tot trainingskamp meer daar.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

eelke schreef: Tja...

Afbeelding

De meesten van de terroristen waren gewoon geboren in Frankrijk...

Ik zeg eens naar Syrië, nooit meer terug. Dat heeft nog het meest effect denk ik. Geen mogelijkheden tot trainingskamp meer daar.
Prachtige prent!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Boeffie Blafmans schreef: Er wordt niet gezegd dat ze gecreëerd zijn door het westen. Er wordt uitgelegd hoe het westen een rol gespeeld heeft in de groei van IS, hoe ze zo rijk en omvangrijk zijn geworden. Door het leveren van wapens en training zijn ze oa zo groot geworden dat ze nu ook olievelden in handen hebben en die olie (oa aan het westen) verkopen, waarmee ze bakken geld verdienen en nieuwe wapens (oa van het westen) kunnen kopen. Het gaat niet om het vinden van een excuus. Het gaat om het begrijpen van acties, reacties, oorzaken en gevolgen. Om daarvan te leren. En gedrag, beleid enz. aan te passen, te veranderen, zodat dit alles niet nog erger wordt en er daarna niet weer dezelfde fouten worden gemaakt.
Nou inderdaad zeg! Deze week op het journaal, IS zo groot geworden door illegale verkoop van olie. AAN WIE DAN EN WAAROM WORDT DAAR NIKS AAN GEDAAN!!
Maar daar zeggen ze dan in het journaal niks over  ::)

Volgens mij waren de gebruikte wapens in Parijs onklaar gemaakte wapens uit europa. Hoorde ik vd weer op de radio voorbij komen dacht ik. Kan het nu alleen niet terug vinden.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Boeffie Blafmans schreef: Er wordt niet gezegd dat ze gecreëerd zijn door het westen. Er wordt uitgelegd hoe het westen een rol gespeeld heeft in de groei van IS, hoe ze zo rijk en omvangrijk zijn geworden. Door het leveren van wapens en training zijn ze oa zo groot geworden dat ze nu ook olievelden in handen hebben en die olie (oa aan het westen) verkopen, waarmee ze bakken geld verdienen en nieuwe wapens (oa van het westen) kunnen kopen. Het gaat niet om het vinden van een excuus. Het gaat om het begrijpen van acties, reacties, oorzaken en gevolgen. Om daarvan te leren. En gedrag, beleid enz. aan te passen, te veranderen, zodat dit alles niet nog erger wordt en er daarna niet weer dezelfde fouten worden gemaakt.
oke geef toe ik had hem niet helemaal afgekeken, ging wat anders doen  ;)
Toch wordt er naar het westen gewezen en toch vaak gezegd dat ze ons haten etc etc. En alsof het westen het allemaal doet. Maar goed, stoppen met olie kopen gaan we niet doen, is te veel geld macht etc mee gemoeid..........
Ik zou echt niet weten hoe je het nu zou oplossen? Een dialoog aangaan is al zo niet meer aan de orde, geloof ook niet dat mensen die dit soort acties uitvoeren vanwege geloof etc nog voor rede vatbaar zijn en netjes om een tafel kunnen zitten  :-\
Maar ook zonder het westen rommelde het daar al, de ene geloofsgemeenschap tegen de andere, ook dat gaat om macht. Net zoals eeuwen gelden hier ook met het cristelijke geloof aan de hand was. En de kruistochten  :-X Dat was ook barbaars. En heb het gevoel dat de mensen daar zich op dat punt bevinden.
Hope schreef: Dit maakt mij soms banger dan de acties van IS. Als we zo tegen onze medemensen gaan doen, dan is het hek toch van de dam? Wat een vreselijke reacties. We hebben het over mensen. Och wat is de mensheid toch een rare soort.
hmm op het moment niet enger. Wel van hetzelfde nivo,  Of zelfs nog dommer dat ze niet kunnen zien dat ze haten wat ze zelf ook zijn zeg maar.  ::)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef: Nou inderdaad zeg! Deze week op het journaal, IS zo groot geworden door illegale verkoop van olie. AAN WIE DAN EN WAAROM WORDT DAAR NIKS AAN GEDAAN!!
Maar daar zeggen ze dan in het journaal niks over  ::)

Volgens mij waren de gebruikte wapens in Parijs onklaar gemaakte wapens uit europa. Hoorde ik vd weer op de radio voorbij komen dacht ik. Kan het nu alleen niet terug vinden.
Ja tja dat is dus de keerzijde van kapitalisme ....
geld geld geld zonder na te denken.
Want economie en winst (=geld ) dat is het allerbelangrijskste toch?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

eelke schreef: Tja...

Afbeelding

Ik begrijp deze prent niet zo goed. Europa heeft net bijna een miljoen asielzoekers opgenomen, of is daarmee bezig. Waarom dan die hand die die mensen tegenhoudt?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Anne in Duitsland schreef: Ik begrijp deze prent niet zo goed. Europa heeft net bijna een miljoen asielzoekers opgenomen, of is daarmee bezig. Waarom dan die hand die die mensen tegenhoudt?
Mij lijkt dat dit een reactie is op de mensen die zeggen 'grenzen dicht geen vluchtelingen opvangen'.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

eelke schreef:

Afbeelding
Wat een misselijkmakende reacties...
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

die zijn ook niet goed maar dat begrijp ik enig sinds wel....kijk wat je ziet, klagende vluchtelingen ed.....
denk dat ze moeten gaan schiften hoe lullig ook...de vluchtelingen die echt hun leven niet zeker zijn...en degene die hier komen omdat ze denken dat ze hier alles krijgen ed...die spandoeken ed,vind ik ook bizar evenals de reacties!
eens naar syrie en nooit meer terug, eens
dat alleen degene die hier bv uit frankrijk ed komen de ellende veroorzaken, niet eens...die zijn zo gehersenspoeld..door de geflipte lui daar...
niks doen...mmm denk dat ze dan id alles overnemen.....
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Je begrijpt het enigszins wel?

Goed. Zet dan de hele groep bij elkaar. Regel eens even geen uitkering, sollicitatietraining, gratis omscholing, vrijwilligerswerk, psychiatrische zorg, dak boven je hoofd, en hier en daar een bom op de stad. Wat gebeurd er dan met de mensen die nu al zeggen dat alle moslims dood moeten, denk je?

Plaats reactie