Charlie's Angel schreef:
Gisteren hier braaf alle huishoudelijke taken gedaan en de weekboodschappen gehaald en vandaag van het heerlijke weer genoten in het bos, zelfs lekker in het zonnetje op een bankje gezeten. Tot het begon te hagelen op het laatste stukje van de wandeling haha.
Een echt weekend gehouden zowaar. En dan komende week weer hard aan het werk. Krijg zowaar nog eens een goed ritme.
Braaf zo *click*
Hier weinig bijzonders gedaan, beetje gewandeld, huishouden gedaan, kabouters opgehangen, taart gebakken en onderwijl getracht uit te violeren welke lens ik nou het beste kan kopen. Kun je al met al best druk mee zijn
Hier weinig bijzonders gedaan, beetje gewandeld, huishouden gedaan, kabouters opgehangen, taart gebakken en onderwijl getracht uit te violeren welke lens ik nou het beste kan kopen. Kun je al met al best druk mee zijn
Zeg, zo eens even een vraagje, vind het geen topic waard...maar Oepsefloeps heeft een mini wratje op zijn lip/onderkaak (eigenlijk zit daar niet echt lip).
Zeg, zo eens even een vraagje, vind het geen topic waard...maar Oepsefloeps heeft een mini wratje op zijn lip/onderkaak (eigenlijk zit daar niet echt lip).
Moet je daar nou wat mee?
Ware liefde! Queen B heeft dat ook gehad! Viel er bij haar vanzelf af maar had wel de Da even laten kijken wat het was .
Toen je er toevallig was of er speciaal voor heen geweest?
Toen liep ik er de deur nog plat omdat B altijd jeuk had en rare plekken en ontstoken oren.
Ik zei toevallig vrijdag tegen Liz dat ik de foto's eens zal opzoeken. Ik zwengel morgen de pc wel aan!
MarijeEnBoomer schreef:
Toen liep ik er de deur nog plat omdat B altijd jeuk had en rare plekken en ontstoken oren.
Ik zei toevallig vrijdag tegen Liz dat ik de foto's eens zal opzoeken. Ik zwengel morgen de pc wel aan!
Oh ja jeuk en plekken en oren
Da's hier eigenlijk wel voorbij. Bij Joep dan. Gijs is aan een inhaalslag bezig wat dat betreft die is inmiddels al 3 weken een lampekap.