[quote="koekje"]
Een ontveld kruis

Horror!
Ben je al eens bij een gynaecoloog geweest? Die zijn er namelijk ook voor vulvas (zo heet de buitenkant).
Hoe is de flora van meneer? Ik weet dat bij spruw bij baby in de mond, je je eigen tepels ook dient te behandelen, anders blijf je elkaar besmetten.
[/quote]
En ik heb niet eens een kind gebaard!
Oke, serieus nu. Manlief is al mee-behandeld. En wat Lizzy zei, over dat er bepaalde dingen niet meer mogelijk waren, tja... dat ken ik. Dus manlief is het probleem niet.
De gynaecoloog is me nu aan het behandelen, maar dat helpt dus niet. Het enige wat ik er wijzer van ben geworden is dat het niets te maken heeft met mijn cyclus, want het is namelijk altijd even erg. Maar verder dan het voorschrijven van bowlingballen (o nee, ze heten eigenlijk zetpillen maar mijn hemel ze zijn uitgevonden door een man hoor, wat een joekels) en pillen komt ze niet. En nu dan een ab kuur, wat ik al helemaal niet vertrouw.
[quote="Erna"]
Ab gaat ook niet helpen. Waar bacterieen gedood worden, groeien schimmels. Ik weet niet of je nog andere medicijnen gebruikt maar als dat wel zo is kan de oorzaak daar liggen.
[/quote]
Nee, het enige wat ik momenteel gebruik is vitamine D en die kan ik onmogelijk missen. Ik heb biologische en naar mijn idee wordt het er niet erger van. Verder gebruik ik niets, ook geen pijnstillers meer maar het mag helaas niet baten.
Iedereen ontzettend bedankt voor het meedenken!