Iets met lengtezurca schreef: Lens kopen, altijd leukWat voor lens zoek je?
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

-
hannabelgje
- 5-sterren

Een km of 4 ongeveer. We zijn nog in de opbouwfase. Vandaag een krappe vijf misschien. Ik kan het niet heel goed zien want mijn fiets geeft alleen de hele km aan. Maar ze vindt het heerlijk en het gaat redelijk met het verkeer. We gaan nu steeds 1 keer per week. Ik ga deze week proberen of ik vrijdag weer kan gaan.BusKay schreef: Ja, Ja en de prins dat is de postbode natuurlijk....![]()
Als je fietst met Zoë ..... hoeveel kilometers fiets je dan?? (ongeveer)
- Charlie Angel
- Moderator
Wat leuk om dat soort dingen dan weer te kunnen ophangen. [emoji8]hannabelgje schreef: Een km of 4 ongeveer. We zijn nog in de opbouwfase. Vandaag een krappe vijf misschien. Ik kan het niet heel goed zien want mijn fiets geeft alleen de hele km aan. Maar ze vindt het heerlijk en het gaat redelijk met het verkeer. We gaan nu steeds 1 keer per week. Ik ga deze week proberen of ik vrijdag weer kan gaan.
Angelique schreef: Door mijn vader gemaakt toen ik een jaar of 6 was. Nu eindelijk ruimte om ze in ere te herstellen.![]()
Dit maakt ze NOG VEEL geiniger! Gaaf, echt heel gaaf!Angelique schreef: Door mijn vader gemaakt toen ik een jaar of 6 was. Nu eindelijk ruimte om ze in ere te herstellen.![]()
Best apart, de dierenarts bellen voor een afspraak en dan gevraagd worden of je wel eens eerder geweest bent 
Hectische dag op het werk, mislukte schoenenjacht. Tijd om even bij te komen!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo leukAngelique schreef: Dat belonen we met een foto(let niet op de rommel)
![]()
Wat zei je? "Mwa... Ooit eens een keer een tijdje geleden!"Kaela schreef: Best apart, de dierenarts bellen voor een afspraak en dan gevraagd worden of je wel eens eerder geweest bent
[quote="Ronald"]
Wat zei je? "Mwa... Ooit eens een keer een tijdje geleden!"
Wat zei je? "Mwa... Ooit eens een keer een tijdje geleden!"
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Grinnik, vast een nieuw 'meisje' ( zo worden de assistentes door onze DA genoemd)Kaela schreef: Best apart, de dierenarts bellen voor een afspraak en dan gevraagd worden of je wel eens eerder geweest bent
Ik moest vanmorgen vroeg uit bed en ik sliep zo lekker en het is zooooo koud buiten 
Nu weer even een uurtje of 2 thuis ter honds-vermaak. Kacheltje vol aan.
Zo gezellig, nu we een nieuwe bank hebben ligt Gijs er duidelijk lekkerder op, en komt hij dus veel vaker bij ons liggen. Eventjes dan, want al snel te warm denk ik, maar ik vind het toch wel heel gezellig, zo'n grote kop op schoot.
Van de vorige bank was de zitting te smal denk ik.
Het gaat gelukkig ook al beter met gup. Hij heeft zijn kap nog wel op als we langer weg zijn, maar hij is weer fitter, niet meer stuk, en dus een stuk gezelliger
Nu weer even een uurtje of 2 thuis ter honds-vermaak. Kacheltje vol aan.
Zo gezellig, nu we een nieuwe bank hebben ligt Gijs er duidelijk lekkerder op, en komt hij dus veel vaker bij ons liggen. Eventjes dan, want al snel te warm denk ik, maar ik vind het toch wel heel gezellig, zo'n grote kop op schoot.
Van de vorige bank was de zitting te smal denk ik.
Het gaat gelukkig ook al beter met gup. Hij heeft zijn kap nog wel op als we langer weg zijn, maar hij is weer fitter, niet meer stuk, en dus een stuk gezelliger
Haku was boos vanochtend
we zijn een uur gaan wandelen in dit weer ( zo als ik elke ochtend doe )
Nu heeft Haku net zijn eisen pakket ingeleverd ??? Als ik er niet aan voldoe stapt hij naar de dierenbescherming
Hij wil:
- Geen jasjes meer aan
- dat het nooit meer waait, regend of koud is ( sneeuw mag wel, sneeuw is leuk
)
- niet door plassen moeten lopen
- weer op bed mogen slapen
- de katten van de buren mogen verjagen
- dat ik nooit meer stofzuig
- alleen nog maar mensen eten en groenten gevoerd krijgen
- altijd los mogen lopen
Al met al een best eisen pakket vind ik
Maar goed toen maar gevraagd of hij dan ook die grote pan botten soep die op het fornuis staat dan ook niet hoef te hebben aan gezien hij dan nu echt opzoek moet naar een ander huis aangezien ik niet aan zijn eisen kan voldoen
O is dat voor mij
O nee dan verander ik mijn lijstje wel even.
Nu is de enige eis die hij heeft niet meer een uur moeten wandelen met dit weer, enkel naar buiten voor een plas en een poep en dan weer naar binnen.
Een stuk redelijk
Ben nu ook bezich om gehaktballen te maken als traingsnoepjes, hij is nog niet goed gewend in het nieuwe huis dus moet die echt even iets goeds motieverends hebben
( en ik heb zelf allen nog maar een appel gegeten om dat de keuken vol staat met zijn spul dus ik kan niks voor me zelf bakken
, gelukkig weet ik dat ik niet de enige gek ban
)
Nu heeft Haku net zijn eisen pakket ingeleverd ??? Als ik er niet aan voldoe stapt hij naar de dierenbescherming
Hij wil:
- Geen jasjes meer aan
- dat het nooit meer waait, regend of koud is ( sneeuw mag wel, sneeuw is leuk
- niet door plassen moeten lopen
- weer op bed mogen slapen
- de katten van de buren mogen verjagen
- dat ik nooit meer stofzuig
- alleen nog maar mensen eten en groenten gevoerd krijgen
- altijd los mogen lopen
Al met al een best eisen pakket vind ik
Maar goed toen maar gevraagd of hij dan ook die grote pan botten soep die op het fornuis staat dan ook niet hoef te hebben aan gezien hij dan nu echt opzoek moet naar een ander huis aangezien ik niet aan zijn eisen kan voldoen
O is dat voor mij
O nee dan verander ik mijn lijstje wel even.
Nu is de enige eis die hij heeft niet meer een uur moeten wandelen met dit weer, enkel naar buiten voor een plas en een poep en dan weer naar binnen.
Een stuk redelijk
Ben nu ook bezich om gehaktballen te maken als traingsnoepjes, hij is nog niet goed gewend in het nieuwe huis dus moet die echt even iets goeds motieverends hebben
( en ik heb zelf allen nog maar een appel gegeten om dat de keuken vol staat met zijn spul dus ik kan niks voor me zelf bakken
Mijn werk is soms toch wel een job van uitersten. Vanavond eerst de ene; heee je wordt kaal! 
Gelukkig mijn laatste afspraak van vandaag; Eelke, jij weer nogal veel he 8)
maakt het dan weer goed!
Gelukkig mijn laatste afspraak van vandaag; Eelke, jij weer nogal veel he 8)
- Angelique
- 5-sterren

Hahahahahaaeelke schreef: Mijn werk is soms toch wel een job van uitersten. Vanavond eerst de ene; heee je wordt kaal!
Gelukkig mijn laatste afspraak van vandaag; Eelke, jij weer nogal veel he 8)maakt het dan weer goed!
Weer moest weet zijn. Had maar een rode wijn gepakt ter compensatie.Angelique schreef: Hahahahahaa![]()
Volgende vraag was, waar blijven alle partners van alleenstaande sokken? Maar daar is écht geen verklaring voor!
-
cj
Partners van alleenstaande sokken....geen idee. Ook hier een mysterie. Ladingen raak ik kwijt.
Alsof ik was voor een groot gezin.
On topic, heb ontstoken ogen. Hoe komt een mens daar nu weer aan. Zijn niet vies of zo maar jeuken als een gek. Heb nu een zalfje, dus kijk met leesbril door een dikke blur.
Ga iets leuks doen (tenminste vind ik). Vriendin is door erfelijke ziekte bijna doof en is druk bezig met gebarentaal. Heb me opgegeven bij hetzelfde instituut om in ieder geval de basisbegrippen weer te leren. Weer, omdat ik het 29 jaar geleden ook geleerd heb (sodeknetter word echt oud) en toen een jaar op St. Michielsgestel doveninstituut lesgegeven heb. Is compleet weggezakt. Wil haar verrassen hiermee. In ieder geval mijn best doen om te kunnen blijven communiceren met haar.
Is sowieso wel makkelijker hoor, we kunnen gewoon appen en zij kan perfect liplezen (tricky!)
Saskia
Alsof ik was voor een groot gezin.
On topic, heb ontstoken ogen. Hoe komt een mens daar nu weer aan. Zijn niet vies of zo maar jeuken als een gek. Heb nu een zalfje, dus kijk met leesbril door een dikke blur.
Ga iets leuks doen (tenminste vind ik). Vriendin is door erfelijke ziekte bijna doof en is druk bezig met gebarentaal. Heb me opgegeven bij hetzelfde instituut om in ieder geval de basisbegrippen weer te leren. Weer, omdat ik het 29 jaar geleden ook geleerd heb (sodeknetter word echt oud) en toen een jaar op St. Michielsgestel doveninstituut lesgegeven heb. Is compleet weggezakt. Wil haar verrassen hiermee. In ieder geval mijn best doen om te kunnen blijven communiceren met haar.
Is sowieso wel makkelijker hoor, we kunnen gewoon appen en zij kan perfect liplezen (tricky!)
Saskia