BPWR: vrouwenpraat

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR: vrouwenpraat

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lizzy schreef: Ik zou dat dieet zeker onderzoeken. Het was een ramp. Maar ik heb zelf het gevoel dat dit een groot deel van de genezing is geweest. En je moet maar zo denken: het is maar tijdelijk! Ik kan nu alles eten. En nog niet zo lang geleden heb ik een AB kuur gehad. Ik scheet al 7 kleuren :-X. Maar echt he, nergens last van gehad. Ik heb natuurlijk wel m'n Solgarren (Advanced 40+ Acidophilus) genomen maar echt, ik heb er nul last van gehad.
Hoe lang heb jij dat gedaan, dat dieet?
Kim?
1-ster
1-ster

Bericht door Kim? »

Beste Hope,

Wat onwijs vervelend voor jou en je man! Ik weet niet of je er wat aan hebt, en of je het kan gebruiken voor jouw probleem, maar kijk eens naar gentiaan violet. Ik heb het gebruikt voor terugkerende spruw, bij mij en mijn dochter. Ik gaf borstvoeding en het deed zo'n onwijze pijn, vellen hingen erbij.. Na 3 kuren via de huisarts, wat niet hielp, ben ik dit gaan gebruiken. Via internet, niet via de apotheek, de 1 procent oplossing. Vlekt als een malle, net alsof je rode bietjes SAP hebt gemorst, maar wat een super middel! Zowel kind als ik binnen enkele dagen van het probleem af!

Schrijf dit nu even snel via mijn telefoon, dus als je wat wil weten, stuur je maar ff een pb
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Kim? schreef: Beste Hope,

Wat onwijs vervelend voor jou en je man! Ik weet niet of je er wat aan hebt, en of je het kan gebruiken voor jouw probleem, maar kijk eens naar gentiaan violet. Ik heb het gebruikt voor terugkerende spruw, bij mij en mijn dochter. Ik gaf borstvoeding en het deed zo'n onwijze pijn, vellen hingen erbij.. Na 3 kuren via de huisarts, wat niet hielp, ben ik dit gaan gebruiken. Via internet, niet via de apotheek, de 1 procent oplossing. Vlekt als een malle, net alsof je rode bietjes SAP hebt gemorst, maar wat een super middel! Zowel kind als ik binnen enkele dagen van het probleem af!

Schrijf dit nu even snel via mijn telefoon, dus als je wat wil weten, stuur je maar ff een pb
Mijn schoonzus heeft dat inderdaad ook gebruikt bij spruw. Fantastisch spul.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Als je GV gaat gebruiken, neem dan die van Eurolac. De oplossing die de apotheek maakt, is veel te sterk (alcohol). Lijkt me echt niet fijn op een open kruis.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

koekje schreef: Als je GV gaat gebruiken, neem dan die van Eurolac. De oplossing die de apotheek maakt, is veel te sterk (alcohol). Lijkt me echt niet fijn op een open kruis.
+1

Hier ook 2 jaar geleden gebruikt bij spruw voor dochterlief en mijzelf, en ik was er ontzettend tevreden over.
Hou er wel rekening mee dat het PAARS is, en afgeeft op ondergoed etc.!
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Sammy1980 schreef: Ik heb jaren last gehad van een candida infectie, waardoor ik me heel slecht voelde.

Ik heb het candida dieet gevolgd (heel streng ook inderdaad) en heeft mij echt heel erg goed gedaan!!

Sterkte en een dikke knuffel, dit zijn hele vervelende dingen  :-* :-*
Nieuwsgierig  ::) Heb je dat dieet onder begeleiding gevolgd en bij wie, wat of hoe?

@ Hope ook geen tips maar wel heel veel sterkte.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Jeetje Marloes wat een ellende! Hier helaas geen tips, maar wel heel veel sterkte en beterschap gewenst!
Sammy1980
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sammy1980 »

Aprilsnow schreef: Nieuwsgierig  ::) Heb je dat dieet onder begeleiding gevolgd en bij wie, wat of hoe?

@ Hope ook geen tips maar wel heel veel sterkte.
Ik heb het op advies van mijn accupunctuur arts gedaan, zij heeft mij ondersteunt en ik had het boekje 'het heden ik kookboek' gebruikt.
Ik heb het zeker een half jaar gedaan voordat ik wat verschil merkte, eigenlijk moet ik weer beginnen, merk dat mijn energie minder is dan voorheen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hope schreef: Hoe lang heb jij dat gedaan, dat dieet?
Volgens mij 1 jaar.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lizzy schreef: Volgens mij 1 jaar.
Oei dat is best lang! Wat knap dat je dat hebt volgehouden!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Heb vanavond nog even gecheckt bij een vriendinnetje: zij heeft ook vaak een schimmelinfectie, niet zo erg als bij jou, en heeft ook serieuze darmproblemen. Ze volgt ondertussen al driekwart jaar een dieet waarbij ze geen suikers en brood of andere producten met gist eet, en morgen gaat ze toevallig naar een homeopaat.
Ze merkte pas na een half jaar echt wat verbetering. Gaat naar de homeopaat omdat het nog beter kan.
Op mijn aanraden was ze al probiotica gaan gebruiken, en ook dat helpt al.
Nogmaals heel veel succes Marloes!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Geen tips voor je, Marloes, alleen een hart onder de riem. Wat een ellende. Ik hoop dat je een manier vindt om het probeem op te lossen, eens en voor al. :-*
Rico
3-sterren
3-sterren

Bericht door Rico »

Wat vreselijk naar :(

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar zelf bijna 2 jaar AB geslikt dus een deel herken ik.

Ik denk dat dé oplossing, en echt waar die is er, zit in voeding.
En vooral stoppen met kuurtjes, zalfjes en middeltjes.

* Ik heb mezelf enorm geholpen om tijdens de kuur AB ook een goede probiotica te gebruiken
* geen suiker meer eten en al helemaal geen zoetstoffen
* elk mens is anders, maar meestal is het wel zo dat als de darmflora niet in orde is je schimmel infectie daar beneden krijgt.  Dus dat is wat je aan moet pakken ;)
* Eigenlijk alle slechte E nummers vermijden, en das een behoorlijke klus

Wat mij enorm hielp én wat ook absoluut geen kwaad kan Bio kokosolie erin en erop smeren. Het verzacht, het helpt en tast je natuurlijke PH waarde niet aan.
Gewoon met een lepel wat harde brokjes erin doen dus. Als dit pijnlijk is, smelt eerst wat vet, en werk zo langzaam naar binnen toe zeg maar.

Katoenen inlegkruisjes gebruiken, enkel lauwwarm water om je te wassen.

Op deze site kan je best veel goede info vinden.

http://energiekevrouwenacademie.nl/cand ... je-darmen/

http://energiekevrouwenacademie.nl/koko ... lankmaker/

En ik wil je heel veel sterkte wensen, niet leuk dit <3

Groetjes Jessica
Rico
3-sterren
3-sterren

Bericht door Rico »

En ook deze link kan je misschien iets helpen?

http://www.groenevrouw.nl/kutzooi-2/
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Kokosvet in je kruis steken heeft echt geen meerwaarde. Ik zou er geen dingen instoppen die daar biologisch niet inhoren.
De vagina (het binnenwerk dus) is zelfreinigend. De buitenkant (vulva) was je met niet te warm water en verder niets.

Laat hem eens luchten. En dan niet een paar minuten als je uit de douche komt en je staat aan te kleden, maar minimaal meerdere dagen. Dat je met dit weer niet in je blote bottoms gaat lopen kan ik me iets bij voorstellen, draag dan een lange zachte wijde rok en hoge beenwarmers.
Dit wordt ook geadviseerd bij baby's met bloedende luieruitslag (en miconazolcreme).

Plaats reactie