Zo, jij hebt je portie vitamintjes weer binnen voor vandaageelke schreef: Frietjes met belse mayo, en een diepvriescheesburgerbroodje, opgeleukt met een plakje tomaat![]()
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Zuurkool met aardappel met ananas en rookworst ..
Toch niet van de eigen kipsen he?Angelique schreef: Patatje oorlog met gefrituurde afgerukte kippenpoten erbij.
Hier turk. Ik had een kleine schotel hot chicken en meneer een mixschotel shoarma-adana kebap. Vera heeft het merendeel van de shoarma gegeten. Als voorgerecht hadden we incli kofte. Als toetje baklava.
- Charlie Angel
- Moderator
Heerlijke bruine bonensoep van de buurvrouw!
-
BusKay
Makreeltje gebakken met rettichsalade en gebakken piepertjes + knoflooksausje om het publiek op afstand te houden...
Spare ribs. Nog geen idee wat erbij en over de marinade zit ik nog te pruttelen. 
Een vega lasagne met pado's, aubergine en spinazie en tomaatsaus en mozarella. Voor mij courgettevladen en voor de wederhelft graanvellen, zoiets gaat het worden 
Zuurkoolstamp met spekjes.
Maar dan met worst.Hope schreef: Zuurkoolstamp met spekjes.
Voor nu ben ik aan het twijfelen wat ik moet gaan eten. Zin in iets warm maar wat dan... moeilijk, moeilijk
-
BusKay
Homemade Burrito's!! met veel knoflook dus alle bezoek is weer welkom....
Geen idee. Ik ga uit eten. [emoji16]
Restaurant "Bij de Buurvrouwe"?-Saskia- schreef: Geen idee. Ik ga uit eten. [emoji16]
-
Martine-Tom
ik meld mij vandaag weer bij restaurant chez Nynke, net niet chez buurvrouw, maar chez net over de snelwegKim_S schreef: Restaurant "Bij de Buurvrouwe"?![]()
Ik eet vanavond bij "Chez *moetnogindekoelkastkijkenwateris*" 
Ik heb een groentensoepie gemaakt. Met tosti en een ciabattaatje met gebakken paddenstoeltjes.