Daarom heb ik alleen zwarte sokken. Zijn ze alleenstaand, help ik ze zo weer aan de sokeelke schreef: Weer moest weet zijn. Had maar een rode wijn gepakt ter compensatie.
Volgende vraag was, waar blijven alle partners van alleenstaande sokken? Maar daar is écht geen verklaring voor!
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Meneer gooit wel eens zn alleenstaande sokkenweesjes weg. Als ik dan de wederhelft weer heb gevonden, zijn ze ineens echt helemaal alleen op de wereld.
:sleep1:
WhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoe
Etc etc
Al een paar uur lang
Om de zoveel tijd stopt voor een paar minuten ie als we weer eens flink mopperen
WhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoeWhoehoehoehoehoewhoehoewhoehoehoehoehoe
Etc etc
Al een paar uur lang
Om de zoveel tijd stopt voor een paar minuten ie als we weer eens flink mopperen
Ohhhhwwwwww herkenbaar!
Bij de geile beer hier hielpen bach druppels in combi met een 'lopen tot je er bij neervalt'-uitje.
Bij de geile beer hier hielpen bach druppels in combi met een 'lopen tot je er bij neervalt'-uitje.
Gewoon bach rescue?
Ja 'lopen dat je erbij neervalt' kan bij een beer van bijna 12 helaas letterlijk uitgevoerd worden. Dus die optie hebben we niet.
Ja 'lopen dat je erbij neervalt' kan bij een beer van bijna 12 helaas letterlijk uitgevoerd worden. Dus die optie hebben we niet.
Is wel een stuk vriendelijker dan die hamerBusKay schreef: Stukje leverworst met een slaaptabletje erin....![]()
![]()
Staat fozzy aan de achterdeur met zijn wel hele diepe whoehoehoe ( ja hij ook maar een stuk minder irri en niet de hele dag)
Hoor ik wel een ander hondje verderop blaffen en janken. Hmm vlgs mij is dat 'the bitch', zo te horen wil ze hetzelfde
Hoor ik wel een ander hondje verderop blaffen en janken. Hmm vlgs mij is dat 'the bitch', zo te horen wil ze hetzelfde
- Angelique
- 5-sterren

Gun die beesten ook een lolletje johKaio schreef: Staat fozzy aan de achterdeur met zijn wel hele diepe whoehoehoe ( ja hij ook maar een stuk minder irri en niet de hele dag)
Hoor ik wel een ander hondje verderop blaffen en janken. Hmm vlgs mij is dat 'the bitch', zo te horen wil ze hetzelfde![]()
- Angelique
- 5-sterren

Net met Heather naar de da geweest om te overleggen of anabolen misschien handig zouden zijn voor haar, aangezien ze duidelijk spiermassa verliest en dit dus merkbaar wordt bij het in de beentjes komen. Helemaal nagekeken, idd wat stijf in de pootjes, weinig reactie op haar rug, (das fijn) en na uitgebreid gebabbel haar idd een anabole-injectie gegeven. Verder was ze helemaal prima, en de da werd helemaal blij van haar. *antiekenozem*
- Charlie Angel
- Moderator
Hopelijk heeft ze veel baat bij de injectie. [emoji8]
- Angelique
- 5-sterren

Ze wordt over een 2 weken 15BusKay schreef: Hoe komt dat Angelique?? Ouderdom??
- Angelique
- 5-sterren

Dat hoop ik ook. Had alleen gehoopt dat het effect wat sneller zou zijn ipv de 4 tot 6 weken die nu aangegeven zijn. Het is niet dat ze het nu slecht heeft ofzo, maar "soms moeite met opstaan" reduceer ik graag naar "geen moeite met opstaan".Charlie's Angel schreef: Hopelijk heeft ze veel baat bij de injectie. [emoji8]
Ik zag bij Pluk best snel verschil. En ja, toen duurde het nog even voor het helemaal optimaal was, maar na een goede week was ze echt al wel beduidend actiever en fitter. Dus ik hoop dat dat bij jullie ook zo is!Angelique schreef: Dat hoop ik ook. Had alleen gehoopt dat het effect wat sneller zou zijn ipv de 4 tot 6 weken die nu aangegeven zijn. Het is niet dat ze het nu slecht heeft ofzo, maar "soms moeite met opstaan" reduceer ik graag naar "geen moeite met opstaan".