Eindelijk NVWA
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: Eindelijk NVWA
Krijg ineens visioenen van een schoolreisje.... 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik van drie dames die zo gezellig zitten te kakelen tijdens het kopje koffie voorafgaand aan de bijeenkomst, dat ze die hele bijeenkomst vergeten!lianneke schreef: Krijg ineens visioenen van een schoolreisje....![]()
Kakelen? Dat doen wij echt noooooit 

Hilje en Kim moeten volgens mij wel om 5 uur uit hun bed. Ik hoop dat ze voor / tijdens de bijeenkomst niet in slaap vallen. Kakelen doen we wel achteraf. Ik vind het fantastisch dat ze meegaan.Anne in Duitsland schreef: Ik van drie dames die zo gezellig zitten te kakelen tijdens het kopje koffie voorafgaand aan de bijeenkomst, dat ze die hele bijeenkomst vergeten!![]()
Hetty heeft aangeboden om ons te brengen en te halen, zodat niemand parkeerproblemen heeft. Barfplaats is toch echt geweldig.
- Charlie Angel
- Moderator
Lief van je Kim. [emoji8]Kim_S schreef: Heb nog geen 100% officiële toestemming voor mijn vrije dag, maar ik ga gewoon mee
Zal me zometeen even netjes aanmelden
Hilje, ik ben donderdag om *veeeeeltevroegvooreenvrijedag* bij jou 8)
Je moet niet in de problemen komen op je werk, maar ik vind het fantastisch dat jij en Hilje meegaan. Hoe vroeg moeten jullie wel niet gaan rijden?. Bij Utrecht is het altijd drukKim_S schreef: Heb nog geen 100% officiële toestemming voor mijn vrije dag, maar ik ga gewoon mee
Zal me zometeen even netjes aanmelden
Hilje, ik ben donderdag om *veeeeeltevroegvooreenvrijedag* bij jou 8)
Ik kom niet in de problemen, gaat goedkomenLida. S schreef: Je moet niet in de problemen komen op je werk, maar ik vind het fantastisch dat jij en Hilje meegaan. Hoe vroeg moeten jullie wel niet gaan rijden?. Bij Utrecht is het altijd druk
Afhankelijk van hoe laat we bij Hetty verzamelen en hoe lang het rijden is daarheen, denk ik dat ik heul vroeg op moet
Hilje kan wat langer slapen
Ik ga graag mee, dus geen zorgen over vroeg opstaan
Volgens de routeplanner is het 18 minuten rijden, maar in de spits zal dat wel langer zijn Ik verwacht dat we om ca 9.00 bij Hetty moeten vertrekken. Waar vandaan moet jij komem?.Kim_S schreef: Ik kom niet in de problemen, gaat goedkomen
Afhankelijk van hoe laat we bij Hetty verzamelen en hoe lang het rijden is daarheen, denk ik dat ik heul vroeg op moet
Hilje kan wat langer slapen
Ik ga graag mee, dus geen zorgen over vroeg opstaan![]()
Far-far-away 8) Door sommigen ook wel Zuid Denemarken genoemdLida. S schreef: Volgens de routeplanner is het 18 minuten rijden, maar in de spits zal dat wel langer zijn Ik verwacht dat we om ca 9.00 bij Hetty moeten vertrekken. Waar vandaan moet jij komem?.
Ongeveer waar jij woont maar dan in Duitsland
-
lianneke
- 5-sterren

Krijg ook visioenen ineens van Hart van Nederland ofzoLida. S schreef: Hilje en Kim moeten volgens mij wel om 5 uur uit hun bed. Ik hoop dat ze voor / tijdens de bijeenkomst niet in slaap vallen. Kakelen doen we wel achteraf. Ik vind het fantastisch dat ze meegaan.
Hetty heeft aangeboden om ons te brengen en te halen, zodat niemand parkeerproblemen heeft. Barfplaats is toch echt geweldig.
Nee hoor, ik vind het super van jullie allemaal!
- AnnemiekevD
- 5-sterren

+1Anne in Duitsland schreef: Meiden, dat klinkt alsof het beregezellig gaat worden! Lief van je Hetty, dat je ter ondersteuning met Lida mee wilt reizen. Wat een fantastisch forum is dit toch!
-
judith1967
- 5-sterren

Veel succes !!
Veel plezier en succes dames!
Ben benieuwd wat er uit het overleg zal komen
Ben benieuwd wat er uit het overleg zal komen
Heel veel succes morgen!