Goed bericht!!baileys schreef: Ik heb vandaag de verkoopakte getekend. Weer een periode afgesloten. Gelukkig wel al een poosje aan een hele leuke nieuwe begonnen :-)
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
Pap en mam hebben het huis ook verkocht. Nog twee weken voor het waarschijnlijk definitief is en zo'n 5 weken voor de verhuisdatum.
Ze hebben een huurhuis gevonden bij mij om de hoek per 1-2-2016.
Ter overbrugging komen ze een maand of 2 in mijn huisje erbij. Even inschikken
Ze hebben een huurhuis gevonden bij mij om de hoek per 1-2-2016.
Ter overbrugging komen ze een maand of 2 in mijn huisje erbij. Even inschikken
Gefeliciteerd Baileys en Cathelijn! 
Das zeker even inschikken
maar voor n goed doel 
Over een tijdje staat me dat ook te wachten (of het moet allemaal zo goed op elkaar aansluiten)
als eerst het appartement van m'n dochter en daarna van haar vriend is verkocht.
Dan trekken ze hier even in tot ze samen een mooi koophuis hebben gevonden
Das zeker even inschikken
Over een tijdje staat me dat ook te wachten (of het moet allemaal zo goed op elkaar aansluiten)
als eerst het appartement van m'n dochter en daarna van haar vriend is verkocht.
Dan trekken ze hier even in tot ze samen een mooi koophuis hebben gevonden
Ach dat doen we voor elkaar. Andersom zou ik ook altijd bij hun terecht kunnen.Ike schreef: Gefeliciteerd Baileys en Cathelijn!
Das zeker even inschikkenmaar voor n goed doel
Dan trekken ze hier even in tot ze samen een mooi koophuis hebben gevonden![]()
Toch vind ik het niet erg dat ik van tevoren de einddatum al weet
Zo is dat, zo denken wij ookCathelijn schreef: Ach dat doen we voor elkaar. Andersom zou ik ook altijd bij hun terecht kunnen.
Toch vind ik het niet erg dat ik van tevoren de einddatum al weet![]()
Alleen ben jij in t voordeel dat je een einddatum weet
Vanmorgen zou om 9 uur een kijker komen, dus ze had het hele weekend opgeruimd, kinderen bij opa en oma en schoonmaken en opruimen maar, belt de makelaar om kwart voor 9 af , de kijker had bij een andere makelaar een bod gedaan en dat werd geaccepteerd, ach ze was doodmoe en dan deze teleurstelling, eindelijk een kijker na anderhalf jaar stilte..
-
lianneke
- 5-sterren

Dit is echt zoooo balen he, heel vervelend. Hopen maar dat er snel een andere kijker komt!*Marga* schreef: Vanmorgen zou om 9 uur een kijker komen, dus ze had het hele weekend opgeruimd, kinderen bij opa en oma en schoonmaken en opruimen maar, belt de makelaar om kwart voor 9 af , de kijker had bij een andere makelaar een bod gedaan en dat werd geaccepteerd, ach ze was doodmoe en dan deze teleurstelling, eindelijk een kijker na anderhalf jaar stilte..
Wat enorm vervelend idd Marga
Hier schiet het vanuit de andere kant niet op....
Vrijdagmiddag huisje bekeken, wil vandaag 2e bezichtiging aanvragen makelaar zou terugbellen maar hoor vervolgens niets meer.
Makelaars.........
Hier schiet het vanuit de andere kant niet op....
Vrijdagmiddag huisje bekeken, wil vandaag 2e bezichtiging aanvragen makelaar zou terugbellen maar hoor vervolgens niets meer.
Makelaars.........
Gewoon zelf bellen! De boel niet van zo'n omhooggevallen tractorrijder laten afhangen.
Ik had dus naar de verkopende makelaar (kantoor) gebeld maar de secretaresse van het kantoor beheert de agenda niet en zou dus makelaar terug laten bellen voor afspraak........
-
lianneke
- 5-sterren

Kreeg vandaag een meeltje dat de koopster de borgsom gestort heeft bij meneer notaris. 
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik
Jeeeeeejlianneke schreef: Kreeg vandaag een meeltje dat de koopster de borgsom gestort heeft bij meneer notaris.
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik![]()
Fijn voor jullie
OT:
Iemand een grooot huis met groooote tuin huren voor niet zo'n grooot bedrag, in Duitsland naast Nijmegen?
Huh? Ga je van de terug naar nl?Kim_S schreef: Jeeeeeej
Fijn voor jullie
OT:
Iemand een grooot huis met groooote tuin huren voor niet zo'n grooot bedrag, in Duitsland naast Nijmegen?![]()
Voor geen goudKaio schreef: Huh? Ga je van de terug naar nl?
Dit is (nog steeeds
- Angelique
- 5-sterren

Je had al klaar moeten zijnlianneke schreef: Kreeg vandaag een meeltje dat de koopster de borgsom gestort heeft bij meneer notaris.
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik![]()
Wanneer is de overdracht gepland?