BPWR: vrouwenpraat
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR: vrouwenpraat
Succes morgen Marloes! Ik hoop zo dat ze iets voor je kunnen betekenen! Zal ook voor jou duimen!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

+ 1! Hopelijk zit de gouden formule er morgen tussen en ben je binnen afzienbare tijd van alle ellende af!Radja schreef: Succes morgen Marloes! Ik hoop zo dat ze iets voor je kunnen betekenen! Zal ook voor jou duimen!
Ik vind trouwens dat ze geweldig werk hebben geleverd met die gezichtsreconstructie van je. Je hebt gewoon echt een leuke kop!
Thx, ik ben er ook heel blij mee!Anne in Duitsland schreef: + 1! Hopelijk zit de gouden formule er morgen tussen en ben je binnen afzienbare tijd van alle ellende af!
Ik vind trouwens dat ze geweldig werk hebben geleverd met die gezichtsreconstructie van je. Je hebt gewoon echt een leuke kop!![]()
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Oef, wat een geschiedenis Marloes.. Maar wat mooi dat het je liefde voor paarden niet heeft weggenomen en eigenlijk het tegendeel: je een enorme interesse en kennis in paardengedrag en -begeleiding hebt ontwikkeld.Hope schreef: Even ter info dan
In 1997, ik was toen 10, liep ik op de manege naar een paard. Hij schrok, draaide zich om en sloeg. Hij raakte me vol in mijn gezicht.
I'm lucky to be alive! Ik liep een schedelbasisfractuur met hersenkneuzing op, verbrijzeldde mijn jukbeen, neus, wiggenbeen, oogkas, boven- en onderkaak. Oftewel: de linkerkant van mijn gezich was weg.
Ik ben tot nu toe 15 x geopereerd, waarvan de laatste reconstructie-operatie (die mij weer een neus gaf, hoeraaaa!) de zwaarste was en waarbij ik de meeste complicaties opliep.
Het zou alleen fijn zijn als ze de balans daarbeneden ook konden reconstrueren, want die hebben ze om zeep geholpen. Ik ben in het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg en het UMC Utrecht geweest met mijn klachten (dat laatste omdat ik daar geopereerd ben de laatste keer) maar helaas...
Ik duim KEI hard dat de vrouwenkliniek je verder helpen kan. Moet echt gruwelijk pijnlijk zijn en belangrijk dat het nou eens op houdt!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Je hoeft natuurlijk niet alles uit de doeken te doen, maar hoe ging het vandaag Marloes?
Tja... Dat weet ik zelf eigenlijk ook nog nietDJ en Doerak schreef: Je hoeft natuurlijk niet alles uit de doeken te doen, maar hoe ging het vandaag Marloes?
De vrouw die me binnenriep was oud. Prima. En Deutsch. Ook niet heel erg, behalve dan dat ze slecht verstaanbaar was.
Ze had het hele verhaal gelezen en bekeken welke medicijnen ik heb gehad ondertussen. Ze gaf me een wattenstaafje, bonjourde me naar de wc en testte daarna de PH-waarde.
Volgens haar was die veeeeeel te laag. De oplossing zou super simpel (en pijnlijk
Daarna, na die maand, een maand een kuur van goede schimmels en melkzuurbacterien in zetpilvorm. En dan zou alles weer goed moeten zijn.
Das zagt mijn oma ooch altaid, van die apfel-asijn, en dat werkt priiiima, zei ze.
Afijn. Ik weet nog niet zo goed wat ik hier nu van vinden moet
-
Lil
Niet zuur genoeg is wel een heel bekend probleem, dat geloof ik wel.
Appelazijn geen idee of het werkt, maar lijkt mij minder slecht dan al die chemische dingen. Fijn lijkt het mij trouwens niet, zal toch wel au doen schat ik zo in.
Appelazijn geen idee of het werkt, maar lijkt mij minder slecht dan al die chemische dingen. Fijn lijkt het mij trouwens niet, zal toch wel au doen schat ik zo in.
Appelazijn kun je gebruiken bij huidproblemen, het herstelt de ph-waarde van de huid en werkt bovendien "schimmelwerend". Ik kan me wel vinden in haar advies. Hoewel het waarschijnlijk wel pijnlijk is...
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oh ik was ook al benieuwd.
Nu lijkt me niet zuur genoeg op zich een logische verklaring, maar de oplossing lijkt me wat pijnlijk. Maar als het helpt....
Ik hoop het wel voor je dat het helpt!
Nu lijkt me niet zuur genoeg op zich een logische verklaring, maar de oplossing lijkt me wat pijnlijk. Maar als het helpt....
Ik hoop het wel voor je dat het helpt!
-
cj
Hoi Marloes, dit verhaal ook van een vriendin gehoord. Zij is bij een vrouwenpoli in Den Bosch geweest. Zij vertelde me dit verhaal nav jouw verhaal. Ik vertelde haar hoe erg me dit leek. Bleek dat zij dit ook jaren heeft gehad.
Idd spoelen met appelazijn en zij kreeg daarna verschillende vaginale zetpillen, schimmelwerend en met teetrea. Dit is een reguliere kliniek.
Ze mocht niet afdrogen, maar elke keer met een schone handdoek deppen.
Zij is er voor 100% vanaf. Dat gun ik jou ook!
Gr. Saskia
Idd spoelen met appelazijn en zij kreeg daarna verschillende vaginale zetpillen, schimmelwerend en met teetrea. Dit is een reguliere kliniek.
Ze mocht niet afdrogen, maar elke keer met een schone handdoek deppen.
Zij is er voor 100% vanaf. Dat gun ik jou ook!
Gr. Saskia
Oooh kijk, fijne reacties!
Dat "dascgg deed meijne oema auch altiejd" was niet hoopgevend.
Maar appelazijn genoeg in huis dus ik ga gewoon aan de slag!
Als het luchtalarm af lijkt te gaan vanavond, dan bleek appelazijn op een ontveld kruis geen fijne ervaring. U hoeft uw schuilkelder niet in
Dat "dascgg deed meijne oema auch altiejd" was niet hoopgevend.
Maar appelazijn genoeg in huis dus ik ga gewoon aan de slag!
Als het luchtalarm af lijkt te gaan vanavond, dan bleek appelazijn op een ontveld kruis geen fijne ervaring. U hoeft uw schuilkelder niet in
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Sterkte 
Ik hoop dat het te verdragen is en dat je er zo voor 100% vanaf komt.
Dat eerste is lang zo belangrijk niets als het tweede.AnnemiekevD schreef: Sterkte
Misschien kan ik me nog opgeven voor So You Think You Can Dance? Wie weet wat voor talent er komt bovendrijven zometeen
-
sella
Ik heb ook heel wat ellende down under gehad en heel veel medicatie prednison, ab you name it. Natuurlijk steeds hevigere schimmelinfecties.
Ik was het zo zat en ben zilverwater en trea trea inwendig gaan gebruiken, kom bij een internist terecht die ook natuurarts is en die heeft mijn bloed geteste en was verbijsterd dat de antistoffen count van candida 0 was.
En ik heb ook wat de boel ingesmeerd met uiercrem/vaseline, elk laagje om maar die pijn van de amonial op je open vel te voelen.
Ik zou zelf niet met appelazijn durven deppen qua pijn.
Sterkte
Ik was het zo zat en ben zilverwater en trea trea inwendig gaan gebruiken, kom bij een internist terecht die ook natuurarts is en die heeft mijn bloed geteste en was verbijsterd dat de antistoffen count van candida 0 was.
En ik heb ook wat de boel ingesmeerd met uiercrem/vaseline, elk laagje om maar die pijn van de amonial op je open vel te voelen.
Ik zou zelf niet met appelazijn durven deppen qua pijn.
Sterkte
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Gelukkig kan je er nog de humor van inzienHope schreef: Dat eerste is lang zo belangrijk niets als het tweede.
Misschien kan ik me nog opgeven voor So You Think You Can Dance? Wie weet wat voor talent er komt bovendrijven zometeen![]()