Oh, dat is mooi. Ze loopt nog genoeg, maar bij 1 achterpootje voel je duidelijk de bespiering afnemen, dus ik dacht nu alvast iets te gaan voordat het helemaal weg is.Kaela schreef: Ik zag bij Pluk best snel verschil. En ja, toen duurde het nog even voor het helemaal optimaal was, maar na een goede week was ze echt al wel beduidend actiever en fitter. Dus ik hoop dat dat bij jullie ook zo is!
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

-
BusKay
Wauw!! Echte BARFhond hè... alleen die worden zo oudAngelique schreef: Ze wordt over een 2 weken 15![]()
Dat heeft Kaio toevallig ook.Angelique schreef: Oh, dat is mooi. Ze loopt nog genoeg, maar bij 1 achterpootje voel je duidelijk de bespiering afnemen, dus ik dacht nu alvast iets te gaan voordat het helemaal weg is.
Ik wilde hydrotherapie gaan doen zo snel mogelijk.
Dus anabolen zouden wel evt nodig zijn? Hoe lang werken anabolen dan?
Kaio loopt ook goed maar de fysio was laatst hier en viel in een keer op dat het afgenomen was. En ik ook goed voelen, verrek ja.
Ik had helemaal niet echt meer serieus gevoeld omdat ie de laatste tijd juist lekker liep
Maar 15 jaar, wel een lekker leeftijd al
Ik zit al de hele tijd klaar met een duplo-onderplaatje en niemand die even blokjes komt brengen
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wauw!Angelique schreef: Ze wordt over een 2 weken 15![]()
Ik heb geen duploblokjeskoekje schreef: Ik zit al de hele tijd klaar met een duplo-onderplaatje en niemand die even blokjes komt brengen![]()
- Angelique
- 5-sterren

Ze had het over dat het wel tot 8 weken kan werken, maar ook dat op den duur de intervallen langzaam kleiner worden, maar ook dat het maar 4 weken kan werken enz. Dat is even uittesten. Heather is natuurlijk stokoud, dus die gaat niet meer een bewegingstraining krijgen, dus met niks doen zou het gestaag minder worden. We hopen op stabilisatie en natuurlijk op verbetering. Gezien haar leeftijd hoeven we ook niet over bijwerkingen te denken.Kaio schreef: Dat heeft Kaio toevallig ook.
Ik wilde hydrotherapie gaan doen zo snel mogelijk.
Dus anabolen zouden wel evt nodig zijn? Hoe lang werken anabolen dan?
Kaio loopt ook goed maar de fysio was laatst hier en viel in een keer op dat het afgenomen was. En ik ook goed voelen, verrek ja.
Ik had helemaal niet echt meer serieus gevoeld omdat ie de laatste tijd juist lekker liep
Maar 15 jaar, wel een lekker leeftijd alhopelijk dat het goed gaat werken
Geen idee of het voor Kaio wat zou zijn, dat zou je echt met behandelend artsen moeten overleggen.
Hier een grote Ikea bak volInge en Bono schreef: Wauw!Hopelijk heeft ze gauw baat bij de injectie
Ik heb geen duploblokjesmisschien iemand anders op BP....
![]()
![]()
- Inge en Bono
- 5-sterren

-
Martine-Tom
Yeah, ik mag weer, kreeg de melding dat ik permanent verbannen was, bleek gelukkig een foutje

Wodka heeft gisteren haar 2e anabolen-injectie gekregen. De eerste was 5 weken geleden. Na een week (dat was precies de week dat we op Ameland zaten) zag ik echt verbetering. Op Ameland heeft ze me ontzettend verbaasd over de stukken die ze mee wilde hobbelen. Daarna ging het prima en vorige week zag ik ineens een dramatische verslechtering. Gisteren opnieuw overleg met de DA over de ervaringen en die vond het geen raar verhaal.Angelique schreef:Net met Heather naar de da geweest om te overleggen of anabolen misschien handig zouden zijn voor haar, aangezien ze duidelijk spiermassa verliest en dit dus merkbaar wordt bij het in de beentjes komen. Helemaal nagekeken, idd wat stijf in de pootjes, weinig reactie op haar rug, (das fijn) en na uitgebreid gebabbel haar idd een anabole-injectie gegeven. Verder was ze helemaal prima, en de da werd helemaal blij van haar. *antiekenozem*
Er schijnt inderdaad na de eerste week een piek in verbeteringen te komen en hoe lang dat aanhoudt, is een beetje van de hond en de lichaamsbeweging afhankelijk. Dat het ook ineens weer bergafwaarts gaat, is kennelijk "normaal". Ik houd het nu een beetje bij en mik op een 5-wekelijkse cyclus. Eens kijken wat prik nummer 2 teweegbrengt.
Sterkte en een dikke zoen voor je antiek!
Jeetje wat een schrik. Ik ben net op stal, de stallen aan het uitmesten. Ineens het licht en de radio uit: stroom uitgevallen.
Ik doe de staldeur open en zie de buitenlamp in de fik staan
Godzijdank de aardlek eruit gesprongen dus verder geen schade. Dat moet toch niet kunnen met een lamp van nog geen jaar oud? Speciaal armatuur voor buiten, de stroomtoevoer zit binnen (met een kabel onder de grond door, het stopcontact hangt dus binnen). Het moet, lijkt mij, toch met het vele vocht te maken hebben gehad of zo.
Godzijdank de aardlek eruit gesprongen dus verder geen schade. Dat moet toch niet kunnen met een lamp van nog geen jaar oud? Speciaal armatuur voor buiten, de stroomtoevoer zit binnen (met een kabel onder de grond door, het stopcontact hangt dus binnen). Het moet, lijkt mij, toch met het vele vocht te maken hebben gehad of zo.
Zo dat is schrikkenHope schreef:Jeetje wat een schrik. Ik ben net op stal, de stallen aan het uitmesten. Ineens het licht en de radio uit: stroom uitgevallen.
Vandaag 2 kilometer gestept met mini hondje, kanonnen wat kan die hard rennen zeg
Hij mocht een stuk los en ging er als een speer vandoor en ik kwam niet bij gestept, hij ging echt vol gas mijn knappen kleine wolf
Hij vind het steppen echt super leuk, dit was de eerste keer dat we 2 kilometer hebben gedaan maar ik denk dat we dat makkelijk veder op kunnen bouwen naar 5 of 10 kilometer wat een race monster zeg
Hij ligt nu wel knetter hard te sneurken :sleep1:
Veder ben ik oma van 4 Japanse meeuwe eitjes, zo schattig ik kan niet wachten tot ze uit komen
- Pauline
- 5-sterren

Ik ben benieuwd of de anabolen het gaan doen voor Heather!
Joep heeft er in het verleden 3x een gehad en ik ben inderdaad zelf ook aan het dubben of ik hem er binnenkort nog weer eentje "moet" laten geven. Hij verliest spiermassa op zijn achterhand, maar dat komt natuurlijk omdat hij die ook veel minder gebruikt. Eigenlijk...., eigenlijk ziet hij er nu uit als de gemiddelde teckel en dat ben ik dan weer niet gewend..... Verder hobbelt hij nog lekker mee, geniet volop van de modder en de plassen, da's echt Joeps ding.
@Hope: een lamp van amper een jaar oud zou inderdaad niet op deze manier de geest mogen geven, wat een geluk dat de aardlek erdoor ging.
Ik heb sinds gisteren weer een "leeg nest". Eddie is weer voor 2 uur per dag aan het werk en dat staat hem maar magertjes aan.... 2 uur, daar ga je niet voor heen en terug naar Aadorp zegt ie. Dus vandaag zijn het er al 3 geworden.
En morgen zie ik er zomaar 4 van worden.... Kan ik wel zeggen dat het de bedoeling was om per week een uur uit te bouwen, maar goed.... zijn lijf, dus hij moet het zelf weten. Daarbij is het mooi om te zien hoe iemand dol op zijn werk/collega's kan zijn en v.v. Gisteren had ie amper gewerkt zei hij, iedereen wilde met hem praten. Goh..... hoe zou dat nou komen? ???
Joep heeft er in het verleden 3x een gehad en ik ben inderdaad zelf ook aan het dubben of ik hem er binnenkort nog weer eentje "moet" laten geven. Hij verliest spiermassa op zijn achterhand, maar dat komt natuurlijk omdat hij die ook veel minder gebruikt. Eigenlijk...., eigenlijk ziet hij er nu uit als de gemiddelde teckel en dat ben ik dan weer niet gewend..... Verder hobbelt hij nog lekker mee, geniet volop van de modder en de plassen, da's echt Joeps ding.
@Hope: een lamp van amper een jaar oud zou inderdaad niet op deze manier de geest mogen geven, wat een geluk dat de aardlek erdoor ging.
Ik heb sinds gisteren weer een "leeg nest". Eddie is weer voor 2 uur per dag aan het werk en dat staat hem maar magertjes aan.... 2 uur, daar ga je niet voor heen en terug naar Aadorp zegt ie. Dus vandaag zijn het er al 3 geworden.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zo, vanmiddag lekker vrij. Heb alleen schele hoofdpijn, dat is dan wel weer jammer. 
Wel een goed excuus om de boel even de boel te laten.
Wel een goed excuus om de boel even de boel te laten.
- Angelique
- 5-sterren

Hope schreef:Jeetje wat een schrik. Ik ben net op stal, de stallen aan het uitmesten. Ineens het licht en de radio uit: stroom uitgevallen.
Hier hangen die dingen allemaal onder aan afdakje...iets met...door schade en schande. Dat waterdichte is iets als "spatwaterdicht" dus met een flinke regenbui heb je zo kortsluiting.