BPWR: vrouwenpraat

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR: vrouwenpraat

petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

Hope schreef: Ze gaf me een wattenstaafje, bonjourde me naar de wc en testte daarna de PH-waarde.
Volgens haar was die veeeeeel te laag.
Die snap ik niet, misschien een typfoutje?
Als de ph veel te laag is is deze zuur en zou azijn (=zuur) toch een ave rechts effect hebben??

Maar met een schimmelinfectie is haar idee van zuurmaken wel logisch. Echter snap ik niet waarom ze je geen azijn oid laat drinken en je dieet aanpassen. Je hebt toch ook last van je darmen (gehad)? Of ben ik nu inde war? Want als dat zó is, blijf je via de urine buis de boel besmetten.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef: Oooh kijk, fijne reacties!

Dat "dascgg deed meijne oema auch altiejd" was niet hoopgevend.
Maar appelazijn genoeg in huis dus ik ga gewoon aan de slag!

Als het luchtalarm af lijkt te gaan vanavond, dan bleek appelazijn op een ontveld kruis geen fijne ervaring. U hoeft uw schuilkelder niet in  ;D
Hou je de katten wel binnen? Anders zijn ze vertrokken! :o :-X :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

HOLYMOLY,!!!!!!!  :o :o :o :o :o :o

Dokter, het prikt!  ;D

De ph was te basisch, niet zuur genoeg. Ik haal dat altijd door elkaar.
Ik moet daarvoor cranberry-dingen nemen.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Update:

Azijn erop is Echt Niet Fijn. Maar het lijkt toch echt wel te helpen!
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Hope schreef:Update:

Azijn erop is Echt Niet Fijn. Maar het lijkt toch echt wel te helpen!
O wat fijn, ik hoop heel erg dat het snel geen pijn meer doet.
Ik ben blij dat zo iets simpels zo snel lijkt te helpen, grootmoeders middeltjes kunnen soms verdomd goed helpen ;)
AnnemiekevD
5-sterren
5-sterren

Bericht door AnnemiekevD »

Dat geeft hoop!
Hopelijk ben je er snel vanaf ;)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik wist niet eens dat zoiets allemaal kon ...
Mag ik denk ik heel erg blij mee zijn. Moet er niet aan denken zeg. Auwauwauw

Beterschap, hopelijk zet de stijgende lijn zich voort en werkt het met de azijn, zodat je ervanaf bent. Dat de pijn die je van het azijn hebt niet voor niks is.
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Wel een heftige oplossing [letterlijk ] Hope
Voor spoeling, balans in de zuurgraad adviseert men meestal 1theelepel azijn op 2 kopjes water...
Snap goed dat in deze situatie stevig aangepakt moet worden maar ook zonder aangetaste delen klinkt dit best pittig

Succes!
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Hope schreef:(...) Maar het lijkt toch echt wel te helpen!
Wat een ontzettend goed nieuws!
Ik was al plaatsvervangend opgelucht met het berichtje over de vriendin die ook hiermee gekampt had én geholpen met deze methode, maar dat je nú al resultaat lijkt te merken.. Dat geeft moed en zal een hele hulp zijn om zo'n gruwelijk pijnlijke behandeling vol te houden, want dit geeft wel betekenis aan "Door de zure appel heen" moeten ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik ben benieuwd hoe het gaat eigenlijk! Ben je nou bij die homeopaat geweest?
Syrae
3-sterren
3-sterren

Bericht door Syrae »

nog een dingetje trouwens, ik reageer ontzettend allergisch op plastic maandverband en ob pro comfort tampons maar in mindere mate ook op plasticloze tampons en maandverband.

Symptomen onwijze jeuk, rood, gezwollen gevoel en alles ligt open. Ik ben over op een menstruatie cup, dat werkt voor mij beter.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lizzy schreef:Ik ben benieuwd hoe het gaat eigenlijk! Ben je nou bij die homeopaat geweest?

Het gaat echt verbazingwekkend goed! Ik ben niet naar een homeopaat, maar naar een kliniek voor vrouwenzorg geweest.

Advies: opzuren de boel. Ik dep nu 2x daags met appelazijn. De eerste dagen was echt een hel op aarde, maar dat is nu wel geweest. De jeuk is weg, roodheid ook. Het is veeeeeel minder gevoelig.
Er zijn nu gewoon dagen dat ik 's avonds denk: hey, ik heb de hele dag geen last gehad!

Verder neem ik cranberry's om nog verder te zuren, en vitamine c met ascorbinezuur.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Wow, wat een snel en duidelijk resultaat!!! En wie had dat durven geloven, na al wat je al geprobeerd had, dat appelazijn de 'truc' zou zijn..

Wat ik me af vroeg.. Ga je verslag uit brengen van advies/behandeling en resultaat bij de gynaecologen en andere artsen die je eerder consulteerde? Want het zou toch ontzettend fijn zijn dat andere mensen die met deze klachten lopen - en naar nu blijkt komt dit vaker voor - hiervan sneller verlost worden.. Het moet echt gruwelijk pijnlijk zijn en een enorme impact hebben gehad, deze klachten. En de behandeling ook verre van een pretje - ik vond het héél dapper (maar je kunt ook zeggen: wanhopig) dat je deze mega pijnlijke behandeling durfde te gaan doen - maar verhoudingsgewijze (pijn die het kost versus herstel dat het biedt) het ruimschoots waard! Ontzettend blij voor je!!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Parelridder schreef:Wow, wat een snel en duidelijk resultaat!!! En wie had dat durven geloven, na al wat je al geprobeerd had, dat appelazijn de 'truc' zou zijn..

Wat ik me af vroeg.. Ga je verslag uit brengen van advies/behandeling en resultaat bij de gynaecologen en andere artsen die je eerder consulteerde? Want het zou toch ontzettend fijn zijn dat andere mensen die met deze klachten lopen - en naar nu blijkt komt dit vaker voor - hiervan sneller verlost worden.. Het moet echt gruwelijk pijnlijk zijn en een enorme impact hebben gehad, deze klachten. En de behandeling ook verre van een pretje - ik vond het héél dapper (maar je kunt ook zeggen: wanhopig) dat je deze mega pijnlijke behandeling durfde te gaan doen - maar verhoudingsgewijze (pijn die het kost versus herstel dat het biedt) het ruimschoots waard! Ontzettend blij voor je!!

Dat was ik wel van plan ja, om dit te melden. Het moet natuurlijk nog blijken of het ook op lange termijn goed blijft gaan, maar voor nu ben ik blij.
Syrae
3-sterren
3-sterren

Bericht door Syrae »

goh wat fijn dat het zo snel zoveel beter gaat zeg! Hopelijk een blijvende verbetering!

Plaats reactie