Handleiding phpBB forum / En, als je vragen hebt over het gebruik.....

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Handleiding phpBB forum / En, als je vragen hebt over het gebruik.....

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

vanaalst schreef: hoe heb je je naam veranderd, zit me rot te tobben deze naam is verleden tijd ::)
Op dit moment staat deze functie uit. Kunnen gebruikers zelf geen gebruikersnaam aanpassen. Ik heb net gekeken hoe/of ik dat kan veranderen (als admin) en dat kan. Ik heb het zelf ook uitgeprobeerd en het werkt. Maar, het duurt erg lang voor het forum om dit te kunnen uitvoeren (het forum moet bij alle berichten die je geplaatst hebt je gebruikersnaam veranderen). Ik overleg op dit moment in tijd liever even met Jeff of ik die optie nu wel aan kan zetten.

In de tussentijd wil ik wel kijken of ik je gebruikersnaam als admin voor je kan wijzigen. Ik weet alleen niet of je daarmee ook je login naam hebt veranderd, ik vermoed van wel. Dus daar moet je dan even rekening mee houden als je opnieuw inlogt. Welke gebruikersnaam had je gehad willen hebben?
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

Klopt het dat je bij een e-mail notificatie het geplaatste bericht niet kan lezen, maar een link aan moet klikken om naar BP te gaan?
Vind het altijd super handig dat je gelijk de reactie in de mail kan lezen.
Verder super blij dat we weer in de lucht zijn. [emoji106] [emoji2]
Heulemaaaaal niet verslaafd aan BP hoor [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Ik krijg deze reactie als ik een pb wil sturen:

"Je hebt momenteel 1 privébericht dat teruggehouden wordt vanwege een volle map.
Maak alle teruggehouden berichten vrij… ze zullen gesorteerd worden in de bijbehorende map als er genoeg ruimte beschikbaar is."

Wat moet ik hier mee? Ik niet snap :-\
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Hope schreef:Ik krijg deze reactie als ik een pb wil sturen:

"Je hebt momenteel 1 privébericht dat teruggehouden wordt vanwege een volle map.
Maak alle teruggehouden berichten vrij… ze zullen gesorteerd worden in de bijbehorende map als er genoeg ruimte beschikbaar is."

ik heb dat gisteren maar opgelost door alle berichten te verwijderen maar er is vast een betere manier ;D ;D
Lil

Bericht door Lil »

Dat had ik ook. Alle! Dus ook de verwijderde berichten sinds mijn aanmelding (2004) waren teruggeplaatst. Niet alleen in inbox maar ook verzonden berichten. Ik heb alles moeten wissen. Toen was er voldoende ruimte en kon ik klikken op achtergehouden bericht vrijgeven en kon ik het lezen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Geen idee. Mijn map staat ook vol. Ik heb er berichten terug in staan uit 2003. Eentje voor Jeff z'n lijst.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lil schreef: Dat had ik ook. Alle! Dus ook de verwijderde berichten sinds mijn aanmelding (2004) waren teruggeplaatst. Niet alleen in inbox maar ook verzonden berichten. Ik heb alles moeten wissen. Toen was er voldoende ruimte en kon ik klikken op achtergehouden bericht vrijgeven en kon ik het lezen.
Ow dan wis ik ze wel.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Nou dat wissen..., dat lukt dus niet. Heb al honderden pagina's gewist, maar elke keer staan alle berichten er weer...... ???
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Bericht door TomsBorders »

kan je het notificatiebericht uitschakelen als je klikt op markeer alle onderwerpen als gelezen?
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

TomsBorders schreef:kan je het notificatiebericht uitschakelen als je klikt op markeer alle onderwerpen als gelezen?
Ik heb alle notificatieberichten uitgeschakeld via Notificaties (links boven in scherm) en dan instellingen.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Hoe moet je nu foto's plaatsen?

Ik kan niet vinden waar dat moet, wil graag mijn avatar op nieuwe neer zetten maar hij is te groot en ik kan hem niet kleiner krijgen.

Ook is mijn onderschrift een beetje groot, hoe en waar moet ik dat veranderen?
Me and my boys

Bericht door Me and my boys »

Lizzy schreef:
Op dit moment staat deze functie uit. Kunnen gebruikers zelf geen gebruikersnaam aanpassen. Ik heb net gekeken hoe/of ik dat kan veranderen (als admin) en dat kan. Ik heb het zelf ook uitgeprobeerd en het werkt. Maar, het duurt erg lang voor het forum om dit te kunnen uitvoeren (het forum moet bij alle berichten die je geplaatst hebt je gebruikersnaam veranderen). Ik overleg op dit moment in tijd liever even met Jeff of ik die optie nu wel aan kan zetten.

In de tussentijd wil ik wel kijken of ik je gebruikersnaam als admin voor je kan wijzigen. Ik weet alleen niet of je daarmee ook je login naam hebt veranderd, ik vermoed van wel. Dus daar moet je dan even rekening mee houden als je opnieuw inlogt. Welke gebruikersnaam had je gehad willen hebben?
top!
Me and my boys
en met het plaatsen van onderschrift en avatar vanuit photobucket?
Heb zoveel pogingen gedaan maat bp pakt dat niet?
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik zie dus inderdaad mijn eigen onderschrift ook niet, heb hem verkleind, nieuwe naam gegeven, opnieuw geplaatst, wijzigingen doorgevoerd, maar ik zie niets.....

Onderschriften en avatars van anderen zie ik wel, geen probleem.
Me and my boys

Bericht door Me and my boys »

Pauline schreef:Ik zie dus inderdaad mijn eigen onderschrift ook niet, heb hem verkleind, nieuwe naam gegeven, opnieuw geplaatst, wijzigingen doorgevoerd, maar ik zie niets.....

Onderschriften en avatars van anderen zie ik wel, geen probleem.
ik zie andere ook....die van jou overigens niet :)
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

vanaalst schreef:ik zie andere ook....die van jou overigens niet :)
Als ik op profiel klik zie ik mijn onderschrift wel..... Moet je ergens aangeven dat je onderschrift getoond moet worden, dat kan ik namelijk niet vinden. Wel afbeeldingen en onderschriften van anderen enz.....

Plaats reactie