Katten op kvv - wat zijn de kosten?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Katten op kvv - wat zijn de kosten?
Vandaag hebben ze allemaal zo'n klein diamantduifje gehad. Ze vonden het heerlijk!
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Wat goed!

"Mam, er zitten botjes in mijn eten"
"Ja, Lotje, dat hoort. Dit is BARF."
"Mam, ik vind dat maar niks. Een echte dame eet toch zeker geen botjes?!"
Dit gaat elke dag zo. Met alles. Geef ik konijn, eet ze het vlees eraf maar laat ze de ribjes liggen.
Geef ik vis, blijft de graad over. Geef ik een duifje, is dit wat er overblijft.
Moet ik dan toch voor haar gaan malen? Komt ze zo geen calcium te kort?
Och jullie prinsesje... ze blieft geen harde stukjes
Heb je dit soort superzacht bot, duifje, kwartel, konijnenrib al eens een paar meppen met de hamer gegeven of is ze zo anti stukjes dat ze die er ook uit peutert?
Want als ze structureel loopt te meuten zou ik een deel van de maaltijden, iig t botdeel, gemalen aanbieden.
Overigens laten ze hier t borststuk van duif ook netjes liggen, keurig kaal dat dan weer wel.
Heb je dit soort superzacht bot, duifje, kwartel, konijnenrib al eens een paar meppen met de hamer gegeven of is ze zo anti stukjes dat ze die er ook uit peutert?
Want als ze structureel loopt te meuten zou ik een deel van de maaltijden, iig t botdeel, gemalen aanbieden.
Overigens laten ze hier t borststuk van duif ook netjes liggen, keurig kaal dat dan weer wel.
En als je voor haar de ribjes en het plat deel 'knipt' voor je het haar geeft? Mijn Thomas is een groot deel van zijn kiezen kwijt en laat de botjes liggen, die knip ik dus kniebel fijn.
Zo zacht daar is geen molen voor nodig.
Zo zacht daar is geen molen voor nodig.