Mijn broertje

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Mijn broertje

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Oooh fijn!

En echt, het zal met muizenstapjes gaan. Wat zeg ik? Mierenstapjes...

Belangrijkste is dat het vooruit gaat.
Een jongen waar ik mee revalideerde heeft 4 maanden in coma gelegen. Hij herkende de eerste tijd dat hij wakker was niemand. Hij sprak niet, reageerde niet op bezoek. Na een kleine zes maanden kreeg hij zijn eerste auto-rijles!
Ingeborg58
3-sterren
3-sterren

Bericht door Ingeborg58 »

Oh meis wat een (voorzichtig) goed bericht!
Ik snap dat jullie inmiddels allemaal kei kapot zijn,denk ook een beetje om jezelf hè? Neem rust als het kan!
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Hope schreef:Oooh fijn!

En echt, het zal met muizenstapjes gaan. Wat zeg ik? Mierenstapjes...

Belangrijkste is dat het vooruit gaat.
Een jongen waar ik mee revalideerde heeft 4 maanden in coma gelegen. Hij herkende de eerste tijd dat hij wakker was niemand. Hij sprak niet, reageerde niet op bezoek. Na een kleine zes maanden kreeg hij zijn eerste auto-rijles!
We klampen ons daaraan vast. Zo fijn om een ervaringsdeskundige te horen. Voor jou natuurlijk niet maar het helpt ons wel en houdt de moed er in bij de familie!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Cathelijn schreef: We klampen ons daaraan vast. Zo fijn om een ervaringsdeskundige te horen. Voor jou natuurlijk niet maar het helpt ons wel en houdt de moed er in bij de familie!

Super! Je mag mij ook altijd mailen of pb-en!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Super Cathelijn om te lezen dat hij, al zijn met kleine stapjes die samen op den duur een grote stap worden, vooruit gaat........ we blijven in gedachten bij jullie :bigarmhug: :-*
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Wat fijn te lezen dat er kleine vooruitgang te zien is! Het zullen steeds kleine stapjes zijn, maar die zijn zo belangrijk.
Sterkte!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Dat klinkt al redelijk possitief! Maar ik blijf voor jullie duimen hoor!
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Zo eerst maar even hier gekeken of er wat nieuws was.
En gelukkig er zijn hele kleine stapjes voorwaarts :)
Het zal zijn tijd nodig hebben.
Wens jullie alle kracht toe, want er zullen mss ook dipjes komen.
Om daarna weer een grote stap vooruit te gaan
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Cathelijn schreef:Even een update: er is veel gebeurd de laatste dagen. Koorts, sedatie, hoesten en hoge bloeddruk. Gisteren was heel onrustig en is zelfs het bezoek van goede vrienden nog afgezegd maar vandaag eindelijk weer wat beter. Drukmeter uit zijn hoofd, slaapmedicatie gestopt en hij is zo wakker geweest dat hij een opdracht kon uitvoeren en pap had het gevoel dat Joris hem herkende. Hij ademt nu zelf met ondersteuning van de beademing. En het belangrijkste: we kunnen zeggen dat qua zwelling en druk in het hoofd de kritieke fase voorbij is! Ik ben zo benieuwd hoe hij morgen is. Helaas moet ik echt weer eens gaan werken dus kan niet naar hem toe. Gelukkig hebben we de familie-app nog.
Oh, dit is voorzichtig heel goed nieuws! Jeetje, ik hoop zo dat je vandaag weer nog beter nieuws kunt melden! We duimen verder :-*
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Fijn dat hij de goede kant opgaat!!!! Ik blijf duimen, uiteraard. Joris jongen..., zet hem op...., je moet weer beter worden. :bigarmhug:
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Nou, hij is wakker hoor!!!

Hij is vannacht van de beademing gehaald.
Hij weet wie hij is en kent pap en mam en zijn vriendin. Is gerustgesteld als wordt verteld dat alles is geregeld. En vraagt zelf of zijn baas het ook weet. Na even slapen zegt hij zelf nog een keer dat alles is geregeld.
Hij krijgt een helm aangemeten, de revalidatie gaat starten en waarschijnlijk gaat hij morgen al even naast zijn bed in een stoel.

Mijn vader schreef zo mooi: vandaag raken we ons huis definitief kwijt (vandaag overdracht) maar we hebben Joris weer terug.

Alle basis dingen gaan goed. Ik ben echt superblij.

Iedereen bedankt voor alle kaarsjes, positieve gedachtes en goede wensen, ook namens mijn familie.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Oh Cathelijn, wat een geweldig nieuws!! Jeetje - wat een pfffff...

Ik ben zó blij voor jullie! Nu zachtjes vooruit richting volledig herstel! :bigarmhug:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Wat een super bericht Cathelijn!! Die is echt wel een grote stap die hij gezet heeft. Sterkte verder voor iedereen, het is zo moeilijk dat je niets kunt doen voor hem...... hopelijk kan hij snel beginnen met revalideren...... :-* :-*
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Wat een fijn bericht! Wat ben ik blij voor jullie en wat heeft jouw vader dat ontroerend mooi geschreven! :bigarmhug:
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Radja schreef:Wat een fijn bericht! Wat ben ik blij voor jullie en wat heeft jouw vader dat ontroerend mooi geschreven! :bigarmhug:

Plaats reactie