Handleiding phpBB forum / En, als je vragen hebt over het gebruik.....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Handleiding phpBB forum / En, als je vragen hebt over het gebruik.....
Ja, in je gebruikerspaneel kun je bij forumvoorkeuren > plaatsingsstandaarden ofzo aangeven dat je je onderschrift standaard mee wilt sturen.Pauline schreef: Als ik op profiel klik zie ik mijn onderschrift wel..... Moet je ergens aangeven dat je onderschrift getoond moet worden, dat kan ik namelijk niet vinden. Wel afbeeldingen en onderschriften van anderen enz.....
Het kostte mij een paar keer aanklikken en opslaan voordat ie me begreep, maar nu doet ie het.
Nu alleen nog opnieuw stoeien met een foto in het onderschrift...
-
Me and my boys
en waar is t gebruikerspaneel?-Saskia- schreef:
Ja, in je gebruikerspaneel kun je bij forumvoorkeuren > plaatsingsstandaarden ofzo aangeven dat je je onderschrift standaard mee wilt sturen.
Het kostte mij een paar keer aanklikken en opslaan voordat ie me begreep, maar nu doet ie het.
Nu alleen nog opnieuw stoeien met een foto in het onderschrift...
vanaalst schreef: en waar is t gebruikerspaneel?
Boven aan in de zwarten balk staat aan de rechter kant je naam met een v er naast, als je daar op klikt krijg je 3 opties waar van de bovenste gebruikspaneel is.
Ik kan tinypic niet vinden, kan iemand me helpen waar ik moet kijken?
- Lazy Garfield
- 5-sterren

http://nl.tinypic.com/jasmijn schreef:Ik kan tinypic niet vinden, kan iemand me helpen waar ik moet kijken?
Kan er overheen gelezen hebben, maar komt er ook weer een status "new" bij de topics te staan als je ingelogd bent? Nu gaat hij bij mij telkens naar de 1e pagina, is bij een groot/lang topic niet handig 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Als je al je oude berichten in één keer wilt verwijderen, hoe moet je dan te werk gaan? Vroegah kon dat, maar nu kan ik die mogelijkheid niet vinden, en het is echt een hels karwei om 1124 berichten te verwijderen als je er steeds maar 25 per keer kunt markeren. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Als ik op het rode rondje links van een topic klik, kom ik gewoon bij de laatste reactie uit die ik heb gelezen, net als vroeger. Dus dat rode rondje is wat vroeger 'new' was - volgens mij.Dian schreef:Kan er overheen gelezen hebben, maar komt er ook weer een status "new" bij de topics te staan als je ingelogd bent? Nu gaat hij bij mij telkens naar de 1e pagina, is bij een groot/lang topic niet handig
Lazy Garfield schreef:
http://nl.tinypic.com/
Dank je wel
Zien jullie trouwens mijn onderschrift?
Ik zie hem wel als ik naar het voorbeeld van mijn bericht kijk maar hij verdwijnt als ik hem plaats
Laatst gewijzigd door jasmijn op di 01 dec 2015, 15:32, 2 keer totaal gewijzigd.
-
TomsBorders
- 5-sterren

dat is het niet zover ik zie. het gaat echt om het berichtje dat alles is gemarkeerd als gelezen.Hope schreef:
Ik heb alle notificatieberichten uitgeschakeld via Notificaties (links boven in scherm) en dan instellingen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ja, ik zie je onderschrift!jasmijn schreef:
Dank je wel
Zien jullie trouwens mijn onderschrift?
Ik zie hem wel als ik naar het voorbeeld van mijn bericht kijk maar hij verdwijnt als ik hem plaats
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het heeft natuurlijk geen prioriteit, maar kunnen de smileys tzt wat overzichtelijker? Nu zitten er dubbele tussen (de oude, en hele lilluke korrelige nieuwe), en ik vind het jammer dat ze niet meer allemaal op 1 blad staan maar dat je in 4 pagina's moet zoeken naar de juiste. *zeikmodus uit*
Ik nu ookAnne in Duitsland schreef:
Ja, ik zie je onderschrift!