maar het is mij niet duideliijk hoe ik ze snel kan verwijderen, tot nu toe alleen 1 voor 1, dat is niet te doen!
Nieuwe Forum
Moderators: Lizzy, Charlie Angel
Nieuwe Forum
Alle prive berichten vanaf 2011 staan er nu weer in, waardoor er geen nieuwe meer ontvangen kunnen worden,
maar het is mij niet duideliijk hoe ik ze snel kan verwijderen, tot nu toe alleen 1 voor 1, dat is niet te doen!
-
TomsBorders
- 5-sterren

Re: Nieuwe Forum
je kan alles aanvinken en dan helemaal onderaan rechts staat markeer/demarkeer als belanrgijk. Dit knop kan je aanduwen en in het tabblad staat verwijder gemakeerde. Dat gaat wat sneller.
Inmiddels gevonden, alles weer weg, en nu hopen dat de nieuwe Pb's weer doorkomen 
-
BlackScorpion
- 1-ster

Op de vorige versie stond onderaan een knopje waarmee je alles als 'gelezen' kon aanduiden.
Ik vind dit knopje niet meer, hoe kan ik nu alles als 'gelezen' aanduiden?

- Angelique
- 5-sterren

BlackScorpion schreef:Op de vorige versie stond onderaan een knopje waarmee je alles als 'gelezen' kon aanduiden.
Zie je bovenaan Barfplaats staan...en dan daaronder "snelle links" en dan nog een stapje lager staat "markeer onderwerpen als gelezen" als je die aanklikt...voila....alles gelezen
-
BlackScorpion
- 1-ster

Merci 
Ik heb geen idee hoe ik mijn eigen topic nog moet beheren, bestellingen knippen/plakken etc.
Voor een Itc er zal het beslist allemaal heel logisch zijn maar ik snap er helemaal niets meer van
Dit inmiddels gevonden, op naar het volgende
Voor een Itc er zal het beslist allemaal heel logisch zijn maar ik snap er helemaal niets meer van
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo zie je maar... alles wat je dacht verwijderd te hebben IS er gewoon nog! ;-)
Suzanne
Suzanne
- Angelique
- 5-sterren

Jump schreef:Ik heb geen idee hoe ik mijn eigen topic nog moet beheren, bestellingen knippen/plakken etc.
Ja, we zijn ook allemaal icters
Onderaan de berichten vind ik ook niet de bladwijzer om een onderwerp te volgen 
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Bovenin dit topic zie je naast plaats reactie een gereedschapssleutel staan met een pijltje ernaast.cath schreef:Onderaan de berichten vind ik ook niet de bladwijzer om een onderwerp te volgen
Als je op dat pijltje klikt zie je staan: onderwerp bladwijzeren.
Dank uLazy Garfield schreef:Bovenin dit topic zie je naast plaats reactie een gereedschapssleutel staan met een pijltje ernaast.
Als je op dat pijltje klikt zie je staan: onderwerp bladwijzeren.
Maar waar vind ik dan vervolgens die bladwijzers.?
Zoals ieland mij hier al zei, het poppetje links van je naam aanklikken en dan gebruikerspaneel, en daarna beheer abonnementen.
- Inge en Bono
- 5-sterren

cath schreef:Zoals ieland mij hier al zei, het poppetje links van je naam aanklikken en dan gebruikerspaneel, en daarna beheer abonnementen favorieten.