Gaat manlief opdracht geven afdakjes te knutselenAngelique schreef:
Hier hangen die dingen allemaal onder aan afdakje...iets met...door schade en schande. Dat waterdichte is iets als "spatwaterdicht" dus met een flinke regenbui heb je zo kortsluiting.
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Schrik even van de nieuwe lay out hier. En al die knopjes.
Hmm volgens mij is onze beren boot onderschrift foto verdwenen. Geen idee hoe we die er weer onder krijgen. Zolderkat is ook niet meer te zien.
- Angelique
- 5-sterren

Ga even naar je gebruikerspanel...bovenin links op je naam gaan staan, dan naar forumvoorkeuren en dan naar plaatsingsstandaarden en daar vink je aan dat er standaard een handtekening (dus je berenboot) wordt meegestuurd. De avaters wordt aan gewerkt, komt vanzelf terug, maar je kan 'm ook zelf terugzetten. Gaat via datzelfde gebruikerspanel.kira schreef:Hmm volgens mij is onze beren boot onderschrift foto verdwenen. Geen idee hoe we die er weer onder krijgen. Zolderkat is ook niet meer te zien.
Gelukt, veegt zweet van het voorhoofd. Zo de zolderkat opzoeken.Angelique schreef:
Ga even naar je gebruikerspanel...bovenin links op je naam gaan staan, dan naar forumvoorkeuren en dan naar plaatsingsstandaarden en daar vink je aan dat er standaard een handtekening (dus je berenboot) wordt meegestuurd. De avaters wordt aan gewerkt, komt vanzelf terug, maar je kan 'm ook zelf terugzetten. Gaat via datzelfde gebruikerspanel.
Sinds kleine beer enkel nog een stokje heeft werd ze echt loopt, met reuen intresse. En nu schijndrachtig, met loeien. Haar pup is de kersthalsband met belletjes. Onze prins is inmiddels maar boven gevlucht want hij is duidelijk Eem bedreiging voor de kerstbaby van de kleine beer. Zojuist mijn Sinterklaas gedicht afgerond, nu enkel nog twee dingen inpakken. Mooi op tijd klaar.
Potverdrie. Ben ik gewoon ineens ziek geworden. Al weken niet lekker en tussendoor een keer een dag thuis gebleven, en nu ineens...
heb ik ook eens de ervaring gehad van met een emmer op schoot op de wc moeten zitten. Tof. Honden kwaad want ik ging ze niet uitlaten en die waren vanmorgen om 5 uur al uitgelaten, en met 6 lagen kleding onder een dekentje met kruik op de bank liggen bibberen van de kou.
Top dag dus
Top dag dus
Beterschap Eelke!
Knuf voor Eelke! O, en ook
Woohooooo ik kan weer inloggen
- Angelique
- 5-sterren

Kim_S schreef:Knuf voor Eelke! O, en ook![]()
![]()
We zijn weer compleet...op de gebande mods na dan
Beterschap Eelke
Charlie's Angel nog steeds niet online?Angelique schreef:
We zijn weer compleet...op de gebande mods na dan![]()
Beterschap Eelke
- Angelique
- 5-sterren

Kim_S schreef:
Charlie's Angel nog steeds niet online?
Nope, ondergedoken
- Charlie Angel
- Moderator
Re: RE: Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Tssssss, maar zowaar heeft kanjer Jeff het opgelost dus ik ben er weer!Angelique schreef:
Nope, ondergedoken
Baas zal wel blij zijn, want ik heb veel gewerkt!
Hoe is het met de mannen van de BP vrouwen? Komen die nu weer een beetje bij?
Euhmmm...test?
Doet Wodka het weer/nog?
Doet Wodka het weer/nog?
Jaaaaa! Wodje
Always be nosy
Always be nosy
Hahaha, wat goed van jou! Dat was mijn vorige oneliner!Kim_S schreef:Jaaaaa! Wodje![]()
Always be nosy