Manlief zegt dat jullie elke maand een lang weekend de site uit de lucht moeten halen.Charlie Angel schreef:
Hoe is het met de mannen van de BP vrouwen? Komen die nu weer een beetje bij?
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: RE: Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Vandaag drukdruk!
Eerst zo wassen en ook mn haar. Dan Vera nog een keer eten. Twee keer uitgebreid boodschappen. Wc's soppen (met twee is dat dubbel werk). Kattenbakken schoonmaken. Badkamer uitsoppen (geen hobby, dus extra veel werk). Logeerspul opzoeken in de garage en uitgraven en het daarna wassen en drogen. De andere slaapkamers boven stoffen, stofzuigen en dweilen en luchten en opruimen.
En natuurlijk de gebruikelijke dagelijkse dingen als keukenvloer en keukenkastjes soppen, keuken opruimen, koken, sp eelgoed opruimen en bank ontharen.
Ik denk dat ik helemaal geen tijd vandaag heb voor een middagdutje
Eerst zo wassen en ook mn haar. Dan Vera nog een keer eten. Twee keer uitgebreid boodschappen. Wc's soppen (met twee is dat dubbel werk). Kattenbakken schoonmaken. Badkamer uitsoppen (geen hobby, dus extra veel werk). Logeerspul opzoeken in de garage en uitgraven en het daarna wassen en drogen. De andere slaapkamers boven stoffen, stofzuigen en dweilen en luchten en opruimen.
En natuurlijk de gebruikelijke dagelijkse dingen als keukenvloer en keukenkastjes soppen, keuken opruimen, koken, sp eelgoed opruimen en bank ontharen.
koekje schreef:Vandaag drukdruk!
Ja, met kerriesaus. Erg lekker zo'n dreumesje 
Kim_S schreef:Knuf voor Eelke! O, en ook![]()
![]()
Woohooooo ik kan weer inloggen
Gister erwtensoep gemaakt, nu wil Haku ook een hapje
Dus nu probeert hij mij op te eten omdat ik nee heb gezecht
Gister een kut klusje gedaan, blijkt dat ik hier in het nieuwe huis 3 afval containers heb.
Pas een bij gekregen wat dus de gft container was, bleek de groenen container die ik voor gft gebruikte voor papier te zijn
Dus moest ik alles uit de groenen container in de echte gft container doen
was niet echt prettig om het zacht uit te drukken

Veder ga ik vandaag eindelijk de kleren in de kleren kast leggen na dat ik de kast een beetje aan heb gepast want zo past er bijna niks in
Dus nu probeert hij mij op te eten omdat ik nee heb gezecht
Gister een kut klusje gedaan, blijkt dat ik hier in het nieuwe huis 3 afval containers heb.
Pas een bij gekregen wat dus de gft container was, bleek de groenen container die ik voor gft gebruikte voor papier te zijn
Dus moest ik alles uit de groenen container in de echte gft container doen
Veder ga ik vandaag eindelijk de kleren in de kleren kast leggen na dat ik de kast een beetje aan heb gepast want zo past er bijna niks in
Ik moet vandaag echt beginnen aan mijn sint-gedichtje. Ik heb nog steeds geen inspiratie.
- Charlie Angel
- Moderator
Hope schreef:
Manlief zegt dat jullie elke maand een lang weekend de site uit de lucht moeten halen.
Net mijn papiermache-en surprise geverfd...
deukt ie in
deukt ie in
Boodschappen en was gedaan, nu ga ik zo ook toch even liggen. Daarna nog iig 1 wc en de kattenbakken. Vanavond keuken etc en boven de stofzuigen rondje laten doen. Badkamer doe ik morgen wel.
Trots op m'n ouwe taart; flink rondje Wassenaar gehobbeld met Ana B.
Daarna gezellig koffie met een oud-collega, heerlijk gelachen, geroddeld, oude herinneringen opgehaald en nieuwe plannen gedeeld.
Zo mogen er meer dagen.
Daarna gezellig koffie met een oud-collega, heerlijk gelachen, geroddeld, oude herinneringen opgehaald en nieuwe plannen gedeeld.
Zo mogen er meer dagen.
eelke schreef:
![]()
:headbonk:Hope schreef:
Manlief zegt dat jullie elke maand een lang weekend de site uit de lucht moeten halen.
Vind hem zo leuk bij Wodjes neus passen-Saskia- schreef:
Hahaha, wat goed van jou! Dat was mijn vorige oneliner!
Speciaal voor jou dan.Kim_S schreef:Vind hem zo leuk bij Wodjes neus passen![]()
-Saskia- schreef:
Speciaal voor jou dan.
- Charlie Angel
- Moderator
Dat klinkt als een heerlijke dag! [emoji8]-Saskia- schreef:Trots op m'n ouwe taart; flink rondje Wassenaar gehobbeld met Ana B.
Zo mogen er meer dagen.