Eindelijk NVWA
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Eindelijk NVWA
zooooo nieuwsgierig naar het resultaat... 
Alles goed gegaan, Hilje zal een verslagje maken. Maar ik doe geen lijntjes meer. Jammer maar ik neem geen enkel risico
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat ontzettend jammer dat de uitkomst blijkbaar zodanig is dat er sprake is van een risico... Jammer, maar begrijpelijk dat je het zekere voor het onzekere neemt. Ik hoop dat jullie in ieder geval een gezellige dag hebben gehad met z'n drieën, en bedankt voor alle vleesjes die ik de afgelopen jaren bij je heb mogen scoren!Lida. S schreef:Alles goed gegaan, Hilje zal een verslagje maken. Maar ik doe geen lijntjes meer. Jammer maar ik neem geen enkel risico
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat geeft al iets weg over de uitkomstLida. S schreef:Alles goed gegaan, Hilje zal een verslagje maken. Maar ik doe geen lijntjes meer. Jammer maar ik neem geen enkel risico
Wat jammer zeg, waarom moet alles toch zo moeilijk..
Maar ontzettend bedankt voor alle tijd en moeite die je er altijd ingestopt hebt. Je bent een topper.
Maar ontzettend bedankt voor alle tijd en moeite die je er altijd ingestopt hebt. Je bent een topper.
Dat je de conclusie trekt om geen lijntjes meer te doen klinkt niet als een goede uitkomst
Ik ben heel benieuwd naar het verslag.
Ik ben heel benieuwd naar het verslag.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Lida. S schreef:Alles goed gegaan, Hilje zal een verslagje maken. Maar ik doe geen lijntjes meer. Jammer maar ik neem geen enkel risico
Waarom moet er nou in dit land altijd zoveel regels zijn.
Tja, je antwoord zegt al heel veel :- Kan me wel voorstellen dat je heel voorzichtig bent (geworden), na alles wat je meegemaakt hebt
Wel onwijs jammer dat het op zo'n manier moeilijker wordt om aan mooie en betaalbare producten te komen
Wel onwijs jammer dat het op zo'n manier moeilijker wordt om aan mooie en betaalbare producten te komen
-
nikèdog2000
- 5-sterren

wat een domper
dit voorspelt niet veel goeds
jammer dat je het niet meer ga doen
en jammer voor al die hondjes
dit voorspelt niet veel goeds
jammer dat je het niet meer ga doen
en jammer voor al die hondjes
-
lianneke
- 5-sterren

Lida, als dat jouw besluit is dan doe je daar goed aan.Lida. S schreef:Alles goed gegaan, Hilje zal een verslagje maken. Maar ik doe geen lijntjes meer. Jammer maar ik neem geen enkel risico
Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn. In ieder geval bedankt voor alle keren dat je het wel gedaan hebt.
Je bent een tof mens!!!
Het was een verhelderend gesprek,waarschijnlijk nog met een vervolggesprek.We ( Kim en ik)komen er later nog op terug met een gedegen verslag.Lida. S schreef:Alles goed gegaan, Hilje zal een verslagje maken. Maar ik doe geen lijntjes meer. Jammer maar ik neem geen enkel risico
Fijn! Ik kijk er naar uit. Alvast bedankt voor de moeite!Daantje schreef:Het was een verhelderend gesprek,waarschijnlijk nog met een vervolggesprek.We ( Kim en ik)komen er later nog op terug met een gedegen verslag.
Dat dus. Ik hoop eigenlijk nog wel op een vervolggesprek. Denk dat dat wel nodig gaat zijn.Daantje schreef:Het was een verhelderend gesprek,waarschijnlijk nog met een vervolggesprek.We ( Kim en ik)komen er later nog op terug met een gedegen verslag.
Het was super gezellig Hilje en Lida! Fijn om dit samen gedaan te hebben. Ik heb een ontzettend leuke en interessante dag gehad!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik ben heel benieuwd, wel fijn dat het een en ander nu helder is!Daantje schreef:
Het was een verhelderend gesprek,waarschijnlijk nog met een vervolggesprek.We ( Kim en ik)komen er later nog op terug met een gedegen verslag.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik wil me graag aansluiten bij Anne!Anne in Duitsland schreef:Wat ontzettend jammer dat de uitkomst blijkbaar zodanig is dat er sprake is van een risico... Jammer, maar begrijpelijk dat je het zekere voor het onzekere neemt. Ik hoop dat jullie in ieder geval een gezellige dag hebben gehad met z'n drieën, en bedankt voor alle vleesjes die ik de afgelopen jaren bij je heb mogen scoren!
Wat jammer Lida; je had zoveel plezier met jouw lijntje rijden. Ontzettend!! bedankt voor al het prachtige vlees dat ik onze boefjes dankzij jou kon geven