Handleiding phpBB forum / En, als je vragen hebt over het gebruik.....

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Handleiding phpBB forum / En, als je vragen hebt over het gebruik.....

Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

pike schreef:Jippie jippie jee ik heb het dan na 24 uur eindelijk voor elkaar. Alles staat zoals het hoort op het scherm pfff. Mocht iemand hetzelfde probleem ondervinden:
Ga naar Safari - klik voorkeuren - klik geavanceerd - vink aan toon ontwikkelmenu in menubalk - klik op ontwikkelmenu in de menubalk - vink aan: schakel extensies uit. Appletje eitje :animal_rooster:
Nu ik dit voor elkaar heb ben ik eigenlijk wel erg tevreden met hoe het nieuwe bp er uit ziet. Het is allemaal goed leesbaar en helder. Super. :thumbsupup:
Voor de rest ga ik nu gewoon rustig afwachten hoe zich alles hier verder ten goede ontwikkelt.
Oh, haha! Lees dit bericht nu pas :doh: .
Fijn dat je een oplossing hebt gevonden! :yeah:
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Hope schreef:Volgens mij is dit ondertussen aangepast.
Ik kon net de topic-titel weer aanpassen van een berichtje wat ik eergisteren heb geplaatst.
Ja daar lijkt het wel op. Ik heb ineens 3 zwarte blokjes bij een bericht van gisteren!! :thumbup:

Edit: zelfs oudere berichten kan ik weer veranderen. :circle:
ywa100
3-sterren
3-sterren

Bericht door ywa100 »

Geduld is een schone zaak mensen, hahaha.

Maar ik hoop dat de adm en/of Jeff het ons niet kwalijk neemt, ik was ook meteen in paniek toen ik het veranderende BP zag.
Als ik voor mijzelf spreek, heb ik best wel moeite nog met een forum zoals dit.
En dan heb ik het een beetje door hihihi verandert het !
Maar al doende leert men en wie weet lukt het mij nog eens om een foto te plaatsen!
Jeff
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Jeff »

ywa100 schreef:Geduld is een schone zaak mensen, hahaha.

Maar ik hoop dat de adm en/of Jeff het ons niet kwalijk neemt, ik was ook meteen in paniek toen ik het veranderende BP zag.
Als ik voor mijzelf spreek, heb ik best wel moeite nog met een forum zoals dit.
En dan heb ik het een beetje door hihihi verandert het !
Maar al doende leert men en wie weet lukt het mij nog eens om een foto te plaatsen!
Nee hoor! Ik snap de eerste paniek wel want het is altijd weer wennen, maar toen de oude Barfplaats ontworpen was in 2003 waren er nog geen iPads of smart phones en nu is twee op de drie bezoekers van Barfplaats mobiel dus we konden niet anders dan de boel vernieuwen.

Meerdere leden schreven hier dat ze de favorieten misten en ik heb voor de gein gekeken en dat is pas in 2012 toegevoegd, dus pas 9 jaar nadat Barfplaats is opgericht. Dus ik verwacht niet dat de nieuwe Barfplaats in een week helemaal naar tevredenheid is. Daar hebben we de komende 9 jaar weer de tijd voor. :biggrin2:
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

De zoekfunctie werkt hier helaas niet (dus ik kon ook niet echt makkelijk vinden of het hier al genoemd was). Nog meer mensen die hier last van hebben? Ik krijg steeds de fout dat ik gezocht heb op woorden die te vaak voorkomen en daarom geen resultaten. Ook getest in topics met 2/3 bladzijden op woorden die nauwelijks voorkomen en het probleem blijft? :confused1:

Ik heb voor mijn onderschrift trouwens ook geen vakje om aan te vinken, dus dat krijg ik ook nog niet voor elkaar. In mijn profiel staat hij wel maar hij komt niet onder mijn berichten? Er staat geen 'height' ofzo (las ik ergens?) in de link dus daar ligt het niet aan. *Totale digibeet*

Barfplaats was trouwens wel een van de snelste websites waar ik actief was, maar blijkbaar trekt mijn laptopje dit niet. Het is echt net zo langzaam als Facebook dus ik beperk me echt tot topics die ik écht graag wil lezen want het openen enzo duurt zo lang. :(
admin
4-sterren
4-sterren

Bericht door admin »

Ligaa schreef:De zoekfunctie werkt hier helaas niet (dus ik kon ook niet echt makkelijk vinden of het hier al genoemd was). Nog meer mensen die hier last van hebben? Ik krijg steeds de fout dat ik gezocht heb op woorden die te vaak voorkomen en daarom geen resultaten. Ook getest in topics met 2/3 bladzijden op woorden die nauwelijks voorkomen en het probleem blijft? :confused1:

Ik heb voor mijn onderschrift trouwens ook geen vakje om aan te vinken, dus dat krijg ik ook nog niet voor elkaar. In mijn profiel staat hij wel maar hij komt niet onder mijn berichten? Er staat geen 'height' ofzo (las ik ergens?) in de link dus daar ligt het niet aan. *Totale digibeet*

Barfplaats was trouwens wel een van de snelste websites waar ik actief was, maar blijkbaar trekt mijn laptopje dit niet. Het is echt net zo langzaam als Facebook dus ik beperk me echt tot topics die ik écht graag wil lezen want het openen enzo duurt zo lang. :(
De zoekfunctie wordt nog aangepast. Daarvoor moet het forum weer een uurtje uit de lucht dus ik wacht een rustig moment af.

Om je onderschrift te tonen moet je dat aanzetten bij Gebruikerspaneel, Forumvoorkeuren, Wijzig weergave opties. Ik heb het al voor je aangezet want dat stond bij jou uit.

Barplaats was snel omdat ik jarenlang bezig ben geweest om de pagina's te verkleinen en optimaliseren voor snelheid. Daar ben ik in de afgelopen 3 dagen nog niet aan toegekomen. Als alle problemen zijn opgelost dan ga ik daarmee aan de slag! :thumbup:
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Top dankjewel! Op de telefoon doet hij het, nu nog even zien of hij het op de laptop ook doet en dan mijn ava nog fixen. We komen er wel. :whistling:
admin
4-sterren
4-sterren

Bericht door admin »

Ligaa schreef:Top dankjewel! Op de telefoon doet hij het, nu nog even zien of hij het op de laptop ook doet en dan mijn ava nog fixen. We komen er wel. :whistling:
Heb ik ook voor je geregeld. Nu ben je helemaal klaar voor pakjesavond. :fool:
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Hey wat een service, dankjewel nu ben ik weer herkenbaar. :coolsmiley: :thumbup:
Jump
4-sterren
4-sterren

Bericht door Jump »

Jeah,ik kan weer dingen veranderen :thumbup:
Chouka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Chouka »

Hope schreef:Volgens mij is dit ondertussen aangepast.
Ik kon net de topic-titel weer aanpassen van een berichtje wat ik eergisteren heb geplaatst.
Dat zou fijn zijn. Ik ga het proberen.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Nitus schreef:Oh, haha! Lees dit bericht nu pas :doh: .
Fijn dat je een oplossing hebt gevonden! :yeah:
Omdat ik vandaag wat andere problemen had, heb ik dat vinkje bij extensies uitschakelen weer weggehaald. Maar ik heb nog steeds een prima barfplaats op mijn scherm. Schiet mij maar lek.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

pike schreef:Omdat ik vandaag wat andere problemen had, heb ik dat vinkje bij extensies uitschakelen weer weggehaald. Maar ik heb nog steeds een prima barfplaats op mijn scherm. Schiet mij maar lek.

Je pc begrijpt nu zelf ook wel dat het zo veel handiger is.
Braaaf! Koekje erin!
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Kan ik mn pb postvak in , in een keer legen?
Ik heb een pb die niet geopend wordt omdat er geen ruimte is.
Ik neem aan dat ik eerst mn postvak moet legen. Heb wel aangevinkt dat de oudste berichten verwijderd worden indien vol.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

lianneke schreef:Kan ik mn pb postvak in , in een keer legen?
Ik heb een pb die niet geopend wordt omdat er geen ruimte is.
Ik neem aan dat ik eerst mn postvak moet legen. Heb wel aangevinkt dat de oudste berichten verwijderd worden indien vol.

Er staat een sticky topic in de bar hierover.

Plaats reactie