[quote="sassie2612"]
Bedankt allemaal voor het meedenken. Als ik het zo lees, is het idd verstandig om terug op Bibi te gaan.
Ook lees ik dat je beter 3 a 4 merken kan afwisselen. Kan iemand mij vertellen, wat daar het nut van is?
[/quote]
Als je een hond hebt die daar tegen kan, dan is dat beter ja. Want het punt is met al die prakken: je hebt geen flets idee wat een fabrikant er in draait. En geef je nou 1 merk, dan wed je daarmee dus op 1 paard. En als die fabrikant nou net heel vaak spiervlees in z'n prak draait die lijkt op wat ik heb gezien.......

. Wissel je vier goed bekendstaande merken af, wed je dus niet op 1 paard maar op meerdere. Want zoals je ziet, ook de goed bekendstaande merken gooien dingen in de prak waarvan je denkt " ??? ??? ???". Maar goed, dan hoop je dus dat er ergens ook een prak tussen zit die wel fatsoenlijk vlees gebruikt. En met wat mazzel voer jij die dan ook. En 1 goedkoop slecht bekendstaand merk voeren is helemaal listig. Kijk van Smuldier weten we inmiddels dat ze er SMAC doorheen draaien. Soms vergeten ze het te draaien, dus zie je gewoon de SMAC zitten:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 152.0.html. En ja hoor, heel blah blah, het zal nooooit meer gebeuren. Tuurlijk

. Dus als je dan geen wat duurdere goed bekendstaande merken kunt voeren, ben je altijd nog beter af als je meerdere goedkope merken afwisselt.