Het is niet zo dat ze een negatieve ervaring aan de auto en honden heeft gekoppeld door de dierenarts bezoeken?
Tenminste ik ga ervan uit dat je daar toch ook honden hebt gezien en je met de auto bent heen geweest?
maandag operatie, milt verwijderen.*Herstel gaat goed!!*Goed nieuws*
Moderator: Lizzy
Re: maandag operatie, milt verwijderen.*Herstel gaat goed!!*Goed nieuws*
Het zou kunnen dat ze de DA met het autorijden gekoppeld heeft maar ik kan verder geen connectie met andere honden maken. Het lijkt er op alsof haar stresslevel gewoon enorm is toegenomen na de operatie. Situaties waar ze anders ook wel stress had, heeft ze nu stress maal 10 :-
Zojuist met uitlaten ruikt ze andere honden, die liepen stuk voor ons uit, en hoppa daar begint ze. Gelijk verstijven, om zichheen kijken, springen/tollen/trekken om weg te komen.
Zojuist met uitlaten ruikt ze andere honden, die liepen stuk voor ons uit, en hoppa daar begint ze. Gelijk verstijven, om zichheen kijken, springen/tollen/trekken om weg te komen.
-
sella
Re: maandag operatie, milt verwijderen.*Herstel gaat goed!!*Goed nieuws*
Het zou nog van de narcose kunnen komen. Humaan weet ik dat mensen ook langer last kunnen houden van halucinaties ect.
Dan is je stress emmertje ook al veel voller.
Ik zou overleggen met de alternatieve genezer en vragen of die haar wat kan helpen om rustiger te worden.
Dan is je stress emmertje ook al veel voller.
Ik zou overleggen met de alternatieve genezer en vragen of die haar wat kan helpen om rustiger te worden.