Eindelijk NVWA

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Eindelijk NVWA

Jura&Mahru
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Jura&Mahru »

Jammer dat dit zulke gevolgen voor jou heeft. Wel goed dat je heen bent gegaan en dat je nu meer duidelijkheid hebt (neem ik tenminste aan).
winni
4-sterren
4-sterren

Bericht door winni »

O jee wat jammer Lida. We zullen je ontzettend missen :cry2:
Bedankt dames dat jullie Lida ondersteund hebben. Ik ben heel benieuwd naar het verslag.
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Vind het ook heel jammer voor je Lida, je genoot van de ritjes volgens mij.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Anne in Duitsland schreef:Wat ontzettend jammer dat de uitkomst blijkbaar zodanig is dat er sprake is van een risico... Jammer, maar begrijpelijk dat je het zekere voor het onzekere neemt. Ik hoop dat jullie in ieder geval een gezellige dag hebben gehad met z'n drieën, en bedankt voor alle vleesjes die ik de afgelopen jaren bij je heb mogen scoren! :flowers:
Ook al heb ik geen vleesjes bij jou vandaan gehad, hier wil ik mij graag bij aansluiten!
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Het was beslist geen verkeerd gesprek, en ik begrijp de nvwa ook wel, maar het is wel jammer. Verder was het toch een leuke en positieve dag. Ik vond het geweldig dat Hilje en Kim erbij waren, zo ontzettend lief. En ook bij Hetty was het fantastisch. Lekker gegeten (en gedronken), gezellig gekletst, goed geslapen. Hetty heeft me weggebracht en weer opgehaald. Echt geweldig. Ik ben ze alle drie ( en meneer Hetty natuurlijk ook) heel dankbaar
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Ik vind dit zo ontroerend mooi!

Lida. S schreef:Het was beslist geen verkeerd gesprek, en ik begrijp de nvwa ook wel, maar het is wel jammer. Verder was het toch een leuke en positieve dag. Ik vond het geweldig dat Hilje en Kim erbij waren, zo ontzettend lief. En ook bij Hetty was het fantastisch. Lekker gegeten (en gedronken), gezellig gekletst, goed geslapen. Hetty heeft me weggebracht en weer opgehaald. Echt geweldig. Ik ben ze alle drie ( en meneer Hetty natuurlijk ook) heel dankbaar
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Radja schreef:Ik vind dit zo ontroerend mooi!
+1!
Hetty_
4-sterren
4-sterren

Bericht door Hetty_ »

Lida. S schreef:Het was beslist geen verkeerd gesprek, en ik begrijp de nvwa ook wel, maar het is wel jammer. Verder was het toch een leuke en positieve dag. Ik vond het geweldig dat Hilje en Kim erbij waren, zo ontzettend lief. En ook bij Hetty was het fantastisch. Lekker gegeten (en gedronken), gezellig gekletst, goed geslapen. Hetty heeft me weggebracht en weer opgehaald. Echt geweldig. Ik ben ze alle drie ( en meneer Hetty natuurlijk ook) heel dankbaar
Lieverd, meneer Hetty en ik vonden het ook hartstikke gezellig. :-*
Mieke-Navajo
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke-Navajo »

Anne in Duitsland schreef:+1!
+1 en +1
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Fijn dat het een positieve dag was. En ik vind het goed dat je nu een onderbouwd en goed besluit hebt weten te nemen. Jammer, zeker - maar wel een geïnformeerd en rationeel besluit. Dank je wel voor alle inspanningen over de afgelopen jaren dat je wel heen en weer aan het rijden geweest bent voor veel dankbare afnemers. Dikke zoen voor jou en je hulptroepen, goed gedaan dames! :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

-Saskia- schreef:Fijn dat het een positieve dag was. En ik vind het goed dat je nu een onderbouwd en goed besluit hebt weten te nemen. Jammer, zeker - maar wel een geïnformeerd en rationeel besluit. Dank je wel voor alle inspanningen over de afgelopen jaren dat je wel heen en weer aan het rijden geweest bent voor veel dankbare afnemers. Dikke zoen voor jou en je hulptroepen, goed gedaan dames! :-*

Echt mooi gezegd, ik sluit me hier graag bij aan :-*
BusKay

Bericht door BusKay »

Goed Lida dat het zo gegaan is zoals het is gegaan en je nu weet wat het is, wordt en je het van je af kunt zetten...
Erg goed en fijn dat je ook steun had en met de dames een gezellige dag hebt gehad. Kim chapeau!!

Ik proef licht wat nuances (ik hoop dat mijn vermoeden verkeerd is) maar wacht tot het verslag om mijn vermoedens te neer te zetten..
AnnemiekevD
5-sterren
5-sterren

Bericht door AnnemiekevD »

-Saskia- schreef:Fijn dat het een positieve dag was. En ik vind het goed dat je nu een onderbouwd en goed besluit hebt weten te nemen. Jammer, zeker - maar wel een geïnformeerd en rationeel besluit. Dank je wel voor alle inspanningen over de afgelopen jaren dat je wel heen en weer aan het rijden geweest bent voor veel dankbare afnemers. Dikke zoen voor jou en je hulptroepen, goed gedaan dames! :-*
+1
Daantje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Daantje »

BusKay schreef:Goed Lida dat het zo gegaan is zoals het is gegaan en je nu weet wat het is, wordt en je het van je af kunt zetten...
Erg goed en fijn dat je ook steun had en met de dames een gezellige dag hebt gehad. Kim chapeau!!

Ik proef licht wat nuances (ik hoop dat mijn vermoeden verkeerd is) maar wacht tot het verslag om mijn vermoedens te neer te zetten..
Aan het verslag wordt gewerkt,kost even wat tijd ;)
Fijn Lida ,maar jij ook bedankt!De samenwerking en de reis was echt super leuk.En petje af voor al je inspanningen.
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

jeetje Lida even gemist allemaal. Wat jammer dat je niet meer kunt rijden .. het was zo fijn om af en toe via jou te kunnen bestellen. :beerchug: Hier in ons landje wordt veel kapot gemaakt voor de particulier. Leuk dat alles in handen komt van de handelaren. NOT.
In ieder geval veel succes en ik hoop dat je wel betaalbaar spul voor jouw honden kunt blijven kopen. :thumbsupup:
Thankz voor al de jaren dat jij spullen voor mij mee naar het Haagje kon brengen. :bigarmhug:

Plaats reactie