Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Kaela schreef:Geen tickets voor Adele kunnen scoren, snik snik.
Balen hoor.
El_Kato schreef:Hmmmm wij gaan zo met mijn nichtje van bijna 4 de stad in om een verjaardagskadootje uit te zoeken voor haar verjaardag morgen… hoor ik allemaal herrie is het sinterklaas intocht :nono2:

Ik vind mijn nichtje heel erg leuk maar om nu vrijwillig een hele kudde van die kleine "blijerds" op te zoeken :nerves:

Nou ja de afspraak staat al dus we hopen er maar het beste van :-[
Heel veel sterkte! :biggrin2:
Hmm wou morgen met Fozzy naar de markt, vraag me af of dat zo slim is. Denkt dat die bang is voor sint en piet ;D
Neh die komen vast niet op een markt.

En lekker winkelcentrum bij jullie daar zo :nono2:

Vandaag wordt het hier niet zo veel, een grote spier vanuit onderrug, bil zijkant heup is verkeerd geschoten vannacht. Heb ik ooit wel eens. Maar is wel auw en daarnaast nu echt knudde met lopen, dat wordt alvast niet sporten vandaag. Dalijk eens met de beren strompelen, wat poetsen enzo maar meer of interessanter zal het vandaag niet worden. Gewoon een beetje blijven bewegen, zeggen ze he
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

eelke schreef:Koekje! De Aldi is gisteren overvallen!! Blonde blanke man (gelukkig is Joep wel blond maar niet blank) met een slagersmes.

Ja, gisteren rond vijf uur. Ik las het in de krant, ik heb geen taatuu oid gehoord. Nu ga ik tegenwoordig naar de centrum-Aldi, want dichterbij, maar verder wel het gevoel ook: Wie overvalt er nu een Sovjet-Aldi?

Maar het is qua winkels echt erg sneu aan het worden.
Klein groenteturkje wat bij de Sovjet-aldi zat is al langer weg.
Kleine groenteturk op de Kastanjelaan is ook al even weg, nu een dubieus eettentje.
C1000 weg en niets voor terug.
Grote groenteturk naast de Action weer afgebrand en blijft nog wel even dicht.
De groentemocro op het Piusplein heeft geen bosjes peterselie.

De Action is schijnbaar weer open.
Er zit een groenteturk op de hoek gentiaanstraat/kamperfoeliestraat.
Er zit een soort winkel met afgedankte Kruidvatartikelen of outlet naast het oude pand van de C1000.
De dierenwinkel op het Piusplein verkoopt Prins (wie voert dat nou).
Al met al een beetje sneu dus.
Ik ben sinds we hier wonen wel meer centrumgericht, maar daar heb ik dan weer een gebrek aan etnische winkels. Dat beperkt zich tot de toko in de Wassenaarstraat en de groentemocro naast de Turkse bakker op het Korenbeursplein. Misschien waar weer eens naar de weekmarkt voor een bos peterselie.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Bij de Sovjet aldi zit ook nog een turkje, waar ik mijn turks brood altijd haalde. Maar toen ik daar deze week was schrok ik van het aanbod, brood nagenoeg op, en in de 3 meter lange vlees vitrine lagen alleen kippenvleugels en hele kippen. Zonde hoor. Viswinkel is daar ook al weer weg.

Doe de boodschappen meestal bij t Zonneplein. De tussendoor boodschappen dan. Daar zit nog een drogisterij/slager/groenteboer/bakker/primera/AH. Maar hier in de wijk is het inderdaad niet veel. Vind het zo raar dat er niet eens een pinautomaat is.

Verder zijn Joep Gijs en ik baby oppas vandaag. Ik zit nu in een gekke houding te typen want hij is in slaap gevallen op schoot en de poging van een half uur geleden om hem erna in de wagenbak te laten slapen resulteerde in een half uur brullen en mopperen, dus ik laat m maar ff liggen nu :P
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ahhhh! Veel pleziet tante Eelke (en ome Joep en ome Gijs)!
Ik hoor het wel als je een draagdoek oid wil lenen ;)
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Ik las dat er 2 extra concerten komen 4 en 6 juni, maandag begint de kaartverkoop dus mss lukt het alsnog!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Maandag nieuwe kansen hoorde ik; en ik heb diverse tips gehoord vanmorgen; mensen inschakelen zodat je meerdere tegelijk kaartjes probeert te scoren, en via internet en tegelijk ook bellen!
Succes!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Auto gekeurd en gegrotebeurt weer thuis. Verwarming was niet kapot gelukkig...iets met 3 liter koelvloeistof erin en toen deed die het weer.

Een paar honderd euro minder kwijt dan bij mijn vorige garage, dus dat was wel fijn. Kwam er en passant ook nog achter dat die dus 4 jaar lang netjes €35,- op de nota hadden gezet voor een interieurfilter en deze meneer zei dat die 'm maar eens vervangen had, want dat was in 2009 voor het laatst gedaan. Tot zover zo'n fijne betrouwbare Bovaggarage :knuppel2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Mieke L. schreef:Ik las dat er 2 extra concerten komen 4 en 6 juni, maandag begint de kaartverkoop dus mss lukt het alsnog!
Ja ik ga het natuurlijk nog een keer proberen! Zou er zo graag met mijn mams naar toe willen.

Na het mislukte kaartjes kopen heb ik een rondje winkels en kapper gedaan en daarna zijn meneer K en ik lekker met Oscar uit geweest. Was erg fijn.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Angelique schreef:Auto gekeurd en gegrotebeurt weer thuis. Verwarming was niet kapot gelukkig...iets met 3 liter koelvloeistof erin en toen deed die het weer.

Een paar honderd euro minder kwijt dan bij mijn vorige garage, dus dat was wel fijn. Kwam er en passant ook nog achter dat die dus 4 jaar lang netjes €35,- op de nota hadden gezet voor een interieurfilter en deze meneer zei dat die 'm maar eens vervangen had, want dat was in 2009 voor het laatst gedaan. Tot zover zo'n fijne betrouwbare Bovaggarage :knuppel2:
Zo dan, fijne vorige garage :nono2:

Grrrrmmm Pum kan hard rennen, en ik heb geen conditie :crying: *iets met een kite surfer* :-X
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Angelique schreef:Auto gekeurd en gegrotebeurt weer thuis. Verwarming was niet kapot gelukkig...iets met 3 liter koelvloeistof erin en toen deed die het weer.

Nou, lekker dan!

Wilde net stofzuigen, doetie het niet! :nono2:
Verdorie, dat wordt testen of Nelson jeuk krijgt wanneer er niet gestofzuigd wordt.
BusKay

Bericht door BusKay »

Goed BOZ is een fijne plaats dat zie ik wel weer...
Koek valt op Turken of in ieder geval hun tomaten dan...en wellicht een Lahmacun

@Angelique... ik heb al jaren een goede garage. Twee straten van mij af, altijd een praatje met een bak koffie, lage rekeningen en een lampje vervangen valt onder de service
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ik dacht dat ik ook zo,n garage had, maar helaas dus.

Wat een kouwe koetwind. Honden vinden het natuurlijk prachtig, die jongsten zijn zo gek als een ui...pfffff grote wandeling gemaakt, maar het blijft maar flippen buiten :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Je moet dan ook altijd je ruitenwissersproeiervloeistof bijvullen voor je gaat. En als het dan wel op de bon staat, dan weet je genoeg :coolsmiley:
BusKay

Bericht door BusKay »

Angelique schreef:Ik dacht dat ik ook zo,n garage had, maar helaas dus.

Wat een kouwe koetwind. Honden vinden het natuurlijk prachtig, die jongsten zijn zo gek als een ui...pfffff grote wandeling gemaakt, maar het blijft maar flippen buiten :biggrin2:
Jij hebt GG om de hoek :biggrin2: :biggrin2:

Het is idd koud zou bijna de verwarming al aandoen.... toch zitten we hier nog met 7 graden maar wellicht oostenwind...
BusKay

Bericht door BusKay »

eelke schreef:Je moet dan ook altijd je ruitenwissersproeiervloeistof bijvullen voor je gaat. En als het dan wel op de bon staat, dan weet je genoeg :coolsmiley:
Ik ga altijd met lege banden ;D ;D

Dealers hebben vaak standaardlijsten en tellen alles gedaan of niet...

Huh Sinterklaas vandaag errug hè.. laat ik nou de pepernoten vergeten zijn (honden zijn er gek op)
Waar stond het pietentopic ook alweer of moet ik een nieuwe openen :rant: :rant:

Afbeelding

Gesloten