Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Was weer tijd voor een nieuwe boillion, hakken blenderen, hakken, blenderen en uitsmeren in de droger roosters. Laat ik het zo zeggen de kelder ruikt naar soep 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het is idd koud, goed dat de Sint hier al geweest is vanmiddag.
Zometeen gourmetten met gezellige mensen en allemaal lekkere dingetjes. Met echte brandertjes; elektrisch vind ik helemaal niks, da's meer opwarmen. En met een echt vlammetje kun je ook nog leuk flamberen.
En ik heb vrijdag m'n mooiste Sinterklaascadeautje al gekregen; een contract voor onbepaalde tijd zodat ik nu officieel herplaatsingskandidaat ben bij de reorganisatie op m'n werk. Klinkt misschien een beetje raar want ik raak wel m'n baan kwijt en moet op een andere terug solliciteren, maar hier ben ik heel blij mee want nu maak ik ook echt een kans.
Zometeen gourmetten met gezellige mensen en allemaal lekkere dingetjes. Met echte brandertjes; elektrisch vind ik helemaal niks, da's meer opwarmen. En met een echt vlammetje kun je ook nog leuk flamberen.
En ik heb vrijdag m'n mooiste Sinterklaascadeautje al gekregen; een contract voor onbepaalde tijd zodat ik nu officieel herplaatsingskandidaat ben bij de reorganisatie op m'n werk. Klinkt misschien een beetje raar want ik raak wel m'n baan kwijt en moet op een andere terug solliciteren, maar hier ben ik heel blij mee want nu maak ik ook echt een kans.
Hij is geweest
Kindjes zijn weer voorzien van veul kadootjes, met dank aan opa en oma en oma en oma-oma
Heerlijk vind ik Pakjesavond
Kindjes zijn weer voorzien van veul kadootjes, met dank aan opa en oma en oma en oma-oma
- Angelique
- 5-sterren

Kim_S schreef:Hij is geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kindjes zijn weer voorzien van veul kadootjes, met dank aan opa en oma en oma en oma-oma![]()
Veel plezier!
Annemarie gefeliciteerd met je contract!
Nieuwe pony op stal sinds vanmiddag. Hij is dwars door de omheining gegaan, heeft me skiles gegeven en is over me heen gelopen.
Auw.
Morgen maar meteen beginnen met de training.
Auw.
- Angelique
- 5-sterren

Hope schreef:Nieuwe pony op stal sinds vanmiddag. Hij is dwars door de omheining gegaan, heeft me skiles gegeven en is over me heen gelopen.
Auw.
Je krijgt er zoveel voor terug
Angelique schreef:Je krijgt er zoveel voor terug
Een broek vol modder, ja.
Ik heb er nog wel een voor jeHope schreef:Nieuwe pony op stal sinds vanmiddag. Hij is dwars door de omheining gegaan, heeft me skiles gegeven en is over me heen gelopen.
Auw.
Dit jaar geen tijd gehad om cadeautjes te kopen voor sinterklaas, heeft vriendje ineens cadeautje voor mij gekocht
Vanmiddag nog gekeken voor pepernoten maar stelling was al opgeruimd en stonden nu karren van de postcode loterij
Cadeau was een mooie hapjespan
De grap is dat een nieuwe hapjespan in mijn hoofd zat om hem op zijn verjaardag te geven over 20 dagen. Nu dus ander cadeau zien te bedenken voor zijn verjaardag.
Cadeau was een mooie hapjespan
De grap is dat een nieuwe hapjespan in mijn hoofd zat om hem op zijn verjaardag te geven over 20 dagen. Nu dus ander cadeau zien te bedenken voor zijn verjaardag.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo mijn kerstboom staat 
Hieperdepiep hoeraaaaa, ons Fennaatje is vandaag 3 jaar geworden!!!
Zo maar eens ontbijten met taart
- Charlie Angel
- Moderator
Ooohh van harte gefeliciteerd met jullie lieve Fenna!![emoji8]
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
- Inge en Bono
- 5-sterren

Jeeeeejjj, gefeliciteerd (met) Fenna!Kim_S schreef:Hieperdepiep hoeraaaaa, ons Fennaatje is vandaag 3 jaar geworden!!!![]()