Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Gefeliciteerd met Fenna :birthday:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Gefeliciteerd met de mini! :-* :birthday:

Woonkamer, bank, hal en keukenvloer gestofzuigd. Daarna ook nog de keukenvloer gestoomd. Nu even zelf uitstomen.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Kim_S schreef:Hieperdepiep hoeraaaaa, ons Fennaatje is vandaag 3 jaar geworden!!! :D
Zo maar eens ontbijten met taart :biggrin2:
Gefeliciteerd! :-*
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Zo maar eens even de kerstversiering van zolder halen. :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Gefeliciteerd (met) Fenna!

Vanmorgen de laatste les hoopers met Oscar gedaan. Hij stond, na de stress van de autorit in de *ikhebal2maandennietsgedaanendatgaikin10minuteninhalen* modus, dus het leek niet erg veel op hoopers wat we gedaan hebben. Maar Oscar vond het leuk en daar ging het om. Aan het eind van de les met een paar dikke tranen afscheid van mijn lesgenoten genomen.
Als het autorijden wat lukken wil, dan gaan we vanaf nu wat prive lesjes doen. Beetje snuffelwerk enzo, dingetjes die Oscar leuk vindt en die fysiek ook wat handiger zijn.

Nu maar een middagje bijkomen. Gister was ook al een emo dagje.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Vandaag geen hondenclub dagje [emoji17] leek me niet zo handig met mijn schouder. Dus in plaats daarvan met manlief en de honden anderhalf uur over de hei gezworven, kom je toch weer op plekjes waar je nog niet eerder bent geweest! Maar dit was dan wel weer de max voor onze oudere man.... Verder dan maar een keuteldagje van gemaakt, kijken waar we voor onze zomervakantie naar toe willen... Altijd leuke bezigheid
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Pum vindt de kerstboom errug leuk ::) :-X :2funny:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Gefeliciteerd met Fenna!

Hier ook maar eens de boom opgezet. Waarom vergeet ik nuo elk jaar dat boom opzetten met een blauwe fleecetrui aan een hele erge noncombi is. :censored2:

Goed, boom staat en daar is alles mee gezegd, want de verlichting gaf bij de test geen sjoegen, dus morgen eerst maar even nieuwe lampjes scoren.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Kim_S schreef:Hieperdepiep hoeraaaaa, ons Fennaatje is vandaag 3 jaar geworden!!! :D
Gefeliciteerd!!! XXX
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Als nog gefelisteer met de kleine :lolipop:

O.T.

Ik heb een probleem, heb nog heel veel te doen maar iemand ligt in totale coma op mijn schoot :-\

Afbeelding

Dit kan ik toch niet wakker maken :smitten:
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Gefeliciteerd met je dochter, Kim! 3 jaar alweer... Time flies!

Gisteren een heerlijke middag Newfy- en labknuffelen gehad. Dat zijn leuke middagen! En oh ja... er waren ook gezellige mensen bij :biggrin2:

Vandaag eerste dag van het verlof. Vergeet ik de telefoon uit te zetten en wordt dus prompt gebeld. Nog maar even aanpassen, zal ik maar zeggen. Als in voicemail melding aanpassen, voicemail op "geen berichten" zetten en daarna de telefoon helemaal uit. Gewoon... Omdat het kan!

Nox heeft best wel last van de kaak. Oeps... pijnstilling, en zeker de langdurige, moet toch ook wel gegeven worden... :-[ Maar gauw een nieuwe stash gehaald en dan kan mevrouw weer heerlijk aan de dope.

Oudjaarsnacht duiken we onder. Waar? Dat zeg ik niet. Anders willen jullie ook! Maar hopelijk redelijk vuurwerkrustig.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Zo Kim, da's wel een feestweekend geweest dan!

Ik ben aan de beterende hand. Gisteren al een halve avondmaaltijd op, vandaag al weer redelijk normaal ontbijt en lunch, en net even in het bos geweest. Nog geen half uur gelopen, maar hee, we waren er weer! De guppen waren heel wat te kort gekomen de afgelopen week.

Verder aan het mailen met het asiel over een nieuwe vriendin voor mijn konijn. Ik vind hem toch maar wel erg sneu erbij zitten, zeker nu wij niet veel achter zijn. Met twee is veel leuker natuurlijk. En nu ik eindelijk een net afdak op de ren heb gemaakt (ik heb er dik plastic folie voor tuin-kassen op gespijkerd, is doorzichtig dus blijft lekker licht) en dit konijn zindelijk is (de nieuwe hopelijk ook, maar met de tip van hier, een hooiruif bij de wc, heb ik goede hoop) is het onderhoud een stuk minder geworden, en daarmee het houden van konijnen ook een stuk leuker.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Ach... mr. Rumbold is er ook niet meer. Hij was de laatstlevende van de originele bezetting:

Afbeelding
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ronald schreef:Ach... mr. Rumbold is er ook niet meer. Hij was de laatstlevende van de originele bezetting:

Afbeelding
Jemig...wat een raar idee dat ze allemaal "voltooid verleden tijd zijn" :-\
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Nog gefeliciteerd met Fenna.

Hier Kaio een hell-dagje bezorgd.
Heb hem ontwolt, zijn vacht laat sinds een oaar jaar niet los meer, dus dat moet met het handje. Nou vond die gekamt worden nooit echt leuk, maar nu helemaal niet, denk dat zijn oude lijfje het ook niet meer fijn vindt. Hij mocht wel op de mat in de kamer liggen erbij. Maar ja die vacht er niet uithalen is ook dierenmishandeling. Troost voor hem, was voor mij ook hell mat een rug die al een paar dagen flink pijn deed. Maar goed we zijn er weer door, hij voelt wel weer heerlijk zacht aan. :smitten:
Ronald schreef:
Gisteren een heerlijke middag Newfy- en labknuffelen gehad. Dat zijn leuke middagen! En oh ja... er waren ook gezellige mensen bij :biggrin2:

.
Ach jo eigenlijk geen mensen meer nodig he :biggrin2:

Gesloten