Mijn broertje

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Mijn broertje

Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Doranto schreef:pfff, wat zullen jullie opgelucht en dankbaar zijn als hij eenmaal weer (gezond en wel) thuis is!!
Nou inderdaad! Het begint wel zijn tol te eisen en iedereen is nu doelbewust zijn hobby's weer aan het oppakken om wat tijd voor zichzelf te hebben. Gelukkig zijn er nog heel veel mensen om de bezoektijden mee te delen.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Oef, dat klinkt in ieder geval niet zo eng meer! Fijn dat hij weer wat helderder is. Rustig aan doen inderdaad, en zelf ook proberen een beetje een normaal leven te leiden, da's een goed recept!
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Gelukkig dat het er weer wat positiever uit ziet...
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Best wel moeilijk om dit topic te lezen en te volgen...

Heel veel sterkte voor je broertje en voor jou en je familie, Cathelijn. Laten ze maar goed uitzoeken en laat Joris maar goed zijn rust nemen.

:bigarmhug:
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Dat klinkt gelukkig een stuk positiever. Heel veel sterkte voor jullie allemaal, de duimen blijven draaien :-*
Extreme
5-sterren
5-sterren

Bericht door Extreme »

Gelukkig geen hersenvliesontsteking, hij heeft al genoeg om van te herstellen.
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Dat klinkt al beter...
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Dit is natuurlijk ook niet zo lekker, maar hersenvliesontsteking...... je weet nooit wat ze daar aan overhouden als restverschijnselen Goed dat jullie toch weer dingetjes oppakken voor je zelf, je weet niet hoelang dit gaat duren, daarnaast hebben jullie ook een grens aan het energieniveau en alsmaar doorgaan betekend op den duur wel dat je over je grenzen gaat. En als je bezoek een beetje kunt verdelen, is het alleen maar in het belang van Joris!! Heel veel sterkte voor jullie allemaal en beterschap voor Joris :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hoe gaat het vandaag met Joris?
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Joris is nog steeds wat verward, dat duurt best lang. Hij is erg moe en slaapt veel. Dus niet heel veel vooruitgang op dit moment, maar hoorde net wel dat koorts is gezakt en dat zijn linkerbeen beter meekomt.
Kleine stapjes vooruit dan maar.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Cathelijn schreef:Joris is nog steeds wat verward, dat duurt best lang. Hij is erg moe en slaapt veel. Dus niet heel veel vooruitgang op dit moment, maar hoorde net wel dat koorts is gezakt en dat zijn linkerbeen beter meekomt.
Een klein beetje vooruitgang is ook vooruitgang. Hij heeft een flinke knal gehad, en op een plek die cruciaal is voor het functioneren van het hele lichaam, dus is het logisch dat het herstel tijd kost. Al was het maar omdat je bij de behandeling voorzichtig moet zijn omdat het om de hersenen gaat.
Pfff, hoe je leven in één keer op zijn kop kan komen te staan, hè? Zo ben je nog lekker aan het sporten, zo lig je te vechten voor je leven. :(

Maar goed, kleine stapjes voorwaarts is beter dan geen stapjes of stapjes achteruit!
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Duimen blijven draaien voor stapjes voorwaarts! :bigarmhug:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Cathelijn schreef:Joris is nog steeds wat verward, dat duurt best lang. Hij is erg moe en slaapt veel. Dus niet heel veel vooruitgang op dit moment, maar hoorde net wel dat koorts is gezakt en dat zijn linkerbeen beter meekomt.

Ik heb geen idee of dat lang duurt. Het voelt in ieder geval heeeel lang. Maar ja, net wat Anne schrijft, hij heeft een vreselijk smak gemaakt! Toch fijn dat de koorts onder controle is. En ook fijn dat zijn been wat beter mee komt. Net wat je schrijft, kleine stapjes vooruit! En misschien binnenkort, gewoon voor de fijn, weer eens een grote! We duimen verder!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ieder stapje is er een!
We blijven duimen.
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »