Ze blijven teveel stroom vreten..BlissSpirit schreef:Hier ook geen vergelijking met andere dan de Philips. Ja, mijn zus heeft de oude actifry, maar dat is niet te vergelijken.
Hier staat hij ook standaard op het aanrecht, want ook hier wordt hij bijna dagelijks gebruikt.
Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
BusKay
Re: Philips airfryer
Wat ik op internet lees, is dat het resultaat van frites, vlees enz goed is, maar dat de kwaliteit van de airfryer te wensen over laat. Bij intensief gebruik gaan sommige onderdelen snel kapot. Hetzelfde hadden /hebben wij met de actifry. Leuk ding en er kan veel mee, maar alles wat kapot kan is ook kapot gegaan. Sommige onderdelen tijdens de garantieperiode, en (helaas) de meeste buiten de garantieperiode
-
cj
Ik probeer alles uit. Ben zelf niet vd kant en klaar en wb frires, die maak ik zelf van aardappels (vind ik lekkerder). Kroepoek maak ik ook zelf. Voordeel is dat je het niet hoeft te stomen.Aquillo schreef:wat ik vooral lees over air fryers dat jullie er dingen in stoppen die je ook in een goede hete luchtoven kunt bereiden in korte tijd. Wat ik zie dat de meesten hier in dit topic kant en klaar frituurspullen er in doen. Hiermee ben ik dus nog steeds sceptisch over de airfryer van welk merk maar ook. Want wie kan mij op de volgende vragen antwoord geven? Verse vis die ik in bak gewoon sec in de olie of in de wok .. en dan heb ik het over hele makreel, sardienen hele schol helemaal in tact dus met de huid er om heen ed die ik verder moet verwerken in Indische gerechten. Daar heb ik echt deep fried fish voor nodig. en hoe zit het met eigen gemaakte kibbeling, lekkerbek.. dus visfilet in een mooi beslagjasje....hoe gaat het met oliebollen, pisang goreng en appelflappen. en ander frituurdeegproducten? dus allemaal zelf bereid beslag en geen diepvries kant en klaar producten. Ook een vraag hoe het met verse kroepoek gaat verschillende varieteiten die dus zelf moet bakken.? wie o wie heeft hier dan ervaring mee?
Heb vorige week zelf garnalenkroketten gemaakt. De eerste lading finaal mislukt......compleet ontploft. Tweede lading op vol vermogen en die waren in 4 minuten gaar, bruin en erg lekker.
Verse vis bak ik ook gewoon.
Beslagdingen als appelflappen etc. maak ik nooit dus kan daar niks over zeggen.
Ik gebruik de airfryer als gemaksding, even snel broodje afbakken, pizza opwarmen, frites maken of kleine hapjes maken.
Saskia
Saskia bedankt.. maar wat bedoel je met dat je de kroepoek niet hoeft te stomen? Ik gebruik zelf de rauwe kroepoek van de toko.. de garnalen variant en die gemaakt is van Melindjo noten = emping
-
cj
Ik stoom het deeg van de kroepoek normaal gesproken een half uur, om het deeg extra luchtig te maken.
Gr. Saskia
Gr. Saskia
Ik blijf het bijzonder vinden wat je er wl niet allemaal in kan doen.
Ik ben ook overstag.
Gisteren de Philips airfryer XL besteld en hij wordt straks afgeleverd.
Ik denk niet dat je daar spijt van zult krijgen.Hetty_ schreef:Ik ben ook overstag.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Re: RE: Re: Philips airfryer
Gefeliciteerd!!!Hetty_ schreef:Ik ben ook overstag.
Krijg je geen spijt van.
Werkt verslavend.
Ik heb maar meteen de grootste maat besteld en we zijn maar met z'n tweeën.
Zo meteen even een vlamverdeler of een frituurmatje kopen en dan vanavond frietjes eten.
Zo meteen even een vlamverdeler of een frituurmatje kopen en dan vanavond frietjes eten.
Bij het maken van frietjes gebruik ik helemaal niets in het mandje. Een vlamverdeler is alleen nodig als je iets hebt wat kan spetteren zoals vlees of vis. Een grillmatje gebruik ik alleen voor iets wat aan het mandje kan gaan vastplakken (vlees en vis). Een vlamverdeler en grillmatje vind ik bij frietjes alleen maar onhandig, omdat je die halverwege de baktijd moet doorschudden.
Hij is binnen en heeft een mooi plekje op het aanrecht gekregen waar hij mag blijven staan.
Ik had geen idee of frietjes spetteren of niet, maar ik ben ook van plan om vlees en vis in de fryer klaar te maken, dus zo'n matje is nooit weg.
Nu eerst maar eens de gebruiksaanwijzing lezen en ik zag ook al heel wat lekker recepten in het boekje staan.
Ik had geen idee of frietjes spetteren of niet, maar ik ben ook van plan om vlees en vis in de fryer klaar te maken, dus zo'n matje is nooit weg.
Nu eerst maar eens de gebruiksaanwijzing lezen en ik zag ook al heel wat lekker recepten in het boekje staan.
Op fb kan je lid worden van de aifryer groep veel recepten enz..
oh oke.. je maakt het echt helemaal zelf.. wat leuk.. mag ik je recept?cj schreef:Ik stoom het deeg van de kroepoek normaal gesproken een half uur, om het deeg extra luchtig te maken.
Gr. Saskia
Yeah we zijn overstag
Na maanden twijfelen hebben we dan toch de Philips Airfryer XL gekocht. Vandaag patat en frikandellen gemaakt en die smaakte goed. De smaak is anders omdat er geen vetsmaak aan zit en het is anders knapperig maar wel lekker
Mag graag patat en snacks eten en hoop dat nu iets gezonder te kunnen doen. Ga ook zeker andere dingen proberen want het ding is zeker heel snel warm, echt in 2 minuten
Na maanden twijfelen hebben we dan toch de Philips Airfryer XL gekocht. Vandaag patat en frikandellen gemaakt en die smaakte goed. De smaak is anders omdat er geen vetsmaak aan zit en het is anders knapperig maar wel lekker
Mag graag patat en snacks eten en hoop dat nu iets gezonder te kunnen doen. Ga ook zeker andere dingen proberen want het ding is zeker heel snel warm, echt in 2 minuten