Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Morgen een heuse vuurdoop. Mijn schoonzus moet naar de tandarts en mijn kleine neefje kan dan niet mee. Ik heb de eer om op het ventje te passen. De week erna gaan zijn papa en mama samen naar star wars in de bios en moet ik hem een heel dagdeel entertainen. Kan ik morgen even oefenen.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Rondje gestept met Oscar. Hij wilde hard :o . Ik moest dus flink mijn best doen.

Nu even douchen en de auto vol laden met fotospullen. Ik mag weer lekker aan de bak vandaag en ik heb er zin in!
BusKay

Bericht door BusKay »

Kaela schreef:Rondje gestept met Oscar. Hij wilde hard :o . Ik moest dus flink mijn best doen.

Nu even douchen en de auto vol laden met fotospullen. Ik mag weer lekker aan de bak vandaag en ik heb er zin in!
Hoe gaat het met hem??
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

BusKay schreef:Hoe gaat het met hem??
Lief dat je er naar vraagt! Het gaat best goed. Zijn maag blijft (ruikbaar :puke: ) wat rommelen en hij is erg kwetsbaar qua beweging. Maar hij is heel erg vrolijk en blij en mentaal weer veel weerbaarder. Dus al met al hebben we het idee dat zoals het nu is, het de moeite waard is om door te gaan en te genieten.
Syrae
3-sterren
3-sterren

Bericht door Syrae »

buh konijn ligt op sterven... Ik verdrietig, kind van slag,2e kind wat het allemaal niet begrijpt en niks van ons snapt, konijn van streek want maatje uit het hok weg en hond van streek oa omdat het zieke konijn in de bijkeuken ligt en het hele huis naar konijn ruikt...
Man uiteraard aan het werk dus lekker alleen met de ellende...
Laatst gewijzigd door Syrae op di 08 dec 2015, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Syrae schreef:buh konijn ligt op sterven... Ik verdrietig, kind can slag,2e kind Watchet allemaal niet begrijpt en niks van ons snapt, konijn van streek want maatje uit het hok weg en hond van streek oa omdat het zieke konijn in de bijkeuken ligt en het hele huis naar konijn ruikt...
Man uiteraard aan het werk dus lekker alleen met de ellende...
O wat vervelend, heel veel sterkte met dit drama :'(

Hoop dat het snel over is en de rust weer een beetje terug komt :-*

Net een langen ronde met haku gestept, het waaide dus haku heeft de halve weg lopen mopperen ( wind tegen is zo naar ::) )
Had voor me zelf beter de korte ronden kunnen doen, mijn lijf deed nog zeer van gister met dozen slepen :-\
Shenna is waker :???: en een ontsnappings poging aan het doen :-\ ( Shenna is een hamster ;) )
Ga zo maar even de ren voor haar op zetten kennellijk heeft ze wat engergie te veel :biggrin2:
BusKay

Bericht door BusKay »

Kaela schreef:Lief dat je er naar vraagt! Het gaat best goed. Zijn maag blijft (ruikbaar :puke: ) wat rommelen en hij is erg kwetsbaar qua beweging. Maar hij is heel erg vrolijk en blij en mentaal weer veel weerbaarder. Dus al met al hebben we het idee dat zoals het nu is, het de moeite waard is om door te gaan en te genieten.
Fijn om dit te horen... geniet... wij deden dit met Azor ook al moesten we er wat dan ook voor opzij zetten.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Mijn oppas-avontuur overleefd en mijn neefje ook. We hebben met duplo gespeeld, de vissen gevoerd, nijntje gelezen, met auto's gespeeld en met een grote bal gespeeld. Hij was heel erg braaf.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Gebruik gemaakt van wakker hamster, heb haar in de ren gezet en ben haar hok gaan verbouwen :cool:

Haar hok was erg saai door de verhuizing en het nog ingepakt zitten van haar spulletjes, maar had 2 dozen van haar al terug gevonden dus nu heeft ze weer een waar speel en klim paradijs :biggrin2:

Vind ze zelf ook :biggrin2: , ze is nog steeds wakker :o

Ze gebruikt echt alles, zelf de moeilijk klim stukken ze is weer helemaal happy :biggrin2:

Haku daar in tegen ligt in coma op mijn plekje, die heeft heerlijk gerend en gespeeld van ochtend en hoeft nog lang niet voor een 2de wandeling ::) :biggrin2:

Ah ik zie net dat Shenna haar bed op aan maken is, zal ze zo wel lekker gaan slapen zo als een brave hamster betaamt :cool:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Vera en ik hadden uitgebreide winkeldag; er stonden drie winkels op het programma (toko, ekoplaza, AH) en toen we halverwege waren, begon het natuurlijk weer te regenen >:(
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

BusKay schreef:Fijn om dit te horen... geniet... wij deden dit met Azor ook al moesten we er wat dan ook voor opzij zetten.
Ja we genieten zoveel we kunnen, vooral als ie weer een lekker pretbekkie heeft. En we moeten er nu heel erg veel voor laten, maar hopelijk verbeterd dat nog een beetje.

Cadeautje vandaag: na de hele leuke fotoshoot op weg naar huis een slechtvalk zien vliegen!
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Kaela schreef:Ja we genieten zoveel we kunnen, vooral als ie weer een lekker pretbekkie heeft. En we moeten er nu heel erg veel voor laten, maar hopelijk verbeterd dat nog een beetje.

Cadeautje vandaag: na de hele leuke fotoshoot op weg naar huis een slechtvalk zien vliegen!
Fijn dat het er allemaal weer wat positiever uitziet, hoewel het natuurlijk wel kwetsbaar blijft.

Geniet van je Stinkerd en koester de mooie momentjes.

Het stikt op dit moment van de roofvogels. Vanmorgen bij Tsienzerbuorren ook al de nodige gespot!
BusKay

Bericht door BusKay »

Voor de fans en hen die hem nog niet gezien hebben vanavond weer een fraaie tranenteller op TV.

Hachi: A Dog's Tale

http://www.moviemeter.nl/film/47522
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Pff ik ga zo eens wat adressen af, laarzen bezichtigen, zo geen zin in :nono2: ( spreekt mijn mannelijke kant)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik ga zo op bezoek bij een goede kennis die corgi's fokt. Die gaat voor Zoë ook een bachbloesem maken voor oudjaar. Verder even bijkletsen en hondjes knuffelen natuurlijk. Haar oudste corgi van 8 heeft longtumoren en daar gaat het niet zo goed mee.

Gesloten