Voor de houders van tamme konijnen onder ons
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Voor de houders van tamme konijnen onder ons
VHS/VHD is soort specifiek dus hazen krijgen dat niet. Er is wel hazenpest, maar of dat op dit moment heerst??
Ik ben ook elke ochtend blij als ik Willem en Puck naar de deur van de ren zie komen rennen als ik ze eten ga geven ... Hoop dat het onze tuin overslaat
Voor iedereen die zijn konijn hieraan verloren heeft, heel veel sterkte het lijkt me verschrikkelijk om ineens je konijn dood aan te treffen
Voor iedereen die zijn konijn hieraan verloren heeft, heel veel sterkte het lijkt me verschrikkelijk om ineens je konijn dood aan te treffen
Hier ook wat angst. Heb vier enorm leuke konijnen en wil ze niet missen. Ik ga mijn konijnenverblijf enkel in met mijn klompen en daarmee loop ik niet buiten onze tuin. Er kunnen geen andere konijnen bij mijn verblijf komen. Meer voorzorg kunnen we niet nemen en hoop dat dit toereikend is.
Bij ons in de buurt is de knaagdieropvang uit voorzorg gesloten.
Mocht je een dood wild konijn vinden, dan kun je dat melden :
https://www.dwhc.nl/report.html
Mocht je een dood wild konijn vinden, dan kun je dat melden :
https://www.dwhc.nl/report.html
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Van wat ik heb begrepen is het niet alleen van wilde konijnen afkomstig maar kunnen (stekende) vliegen het ook overdragen..
he gatver nou dit weer,heb er ook 3 en buiten hopelijk gaat het goed
Mmmh ik wou dus net een stel konijnen aanschaffen
Ik denk dat ik daar maar even mee wacht tot dit over gewaaid is
jammer ik had me er zo op verheugd 
Ik denk dat ik daar maar even mee wacht tot dit over gewaaid is
1 zielige weduwnaar in de aanbieding die z'n maatje heeft overleefd
Was een gigantisch knuffelkonijnen (mede dankzij de regel dat de konijnen alleen werden opgepakt als er noodzaak toe Was) maar begint weer een schichtig beetje te worden.
Willem lijkt helemaal nergens last van te hebben, kerngezond, Is de witte op de foto in de achtergrond.
Willem Is gecastreerd en komt uit een dierenwinkel, Is door de vorige eigenaren naar de opvang gebracht omdat hij toch een mannetje bleek en z'n maatje zwanger maakte. Wij hebben hem dus iets de opvang vandaan. Hoe oud Willem precies Is weten we niet. Maar waarschijnlijk een jaar of 5
En nog een typische Bertha foto voor good measure... We gaan haat missen, Onze tuttebel
Was een gigantisch knuffelkonijnen (mede dankzij de regel dat de konijnen alleen werden opgepakt als er noodzaak toe Was) maar begint weer een schichtig beetje te worden.
Willem lijkt helemaal nergens last van te hebben, kerngezond, Is de witte op de foto in de achtergrond.
Willem Is gecastreerd en komt uit een dierenwinkel, Is door de vorige eigenaren naar de opvang gebracht omdat hij toch een mannetje bleek en z'n maatje zwanger maakte. Wij hebben hem dus iets de opvang vandaan. Hoe oud Willem precies Is weten we niet. Maar waarschijnlijk een jaar of 5

En nog een typische Bertha foto voor good measure... We gaan haat missen, Onze tuttebel