Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Niet van vandaag maar wel mooi 

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Fioon schreef:Niet van vandaag maar wel mooi
Boxy's!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oooww, heerlijk, die wijze grijze snuitjes. *kusjeopdeneus-smiley*-Saskia- schreef:Ik zie haar vaker slapend, maar vind deze wel echt schattig. M'n ouwetje, hartstikke moe na een drukke week. Lekker relaxen en bijslapen op zondag.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kijk nou, het worden al echte katten!Hope schreef:Manlief heeft een kerstpakket gehad. De kinders hebben het ingepikt![]()
Aah wat een leuke fotoFioon schreef:Niet van vandaag maar wel mooi
Ik kwam vandaag een man met een Boxer tegen . Ik had hem al jaren niet meer gezien , hij vertelde me heel trots dat dit zijn eerste 10 jarige Boxer was
De andere zes zijn allemaal voor hun 10e jaar overleden . En het was nog een heel fitte speelse hond
Schitterende foto!Fioon schreef:Niet van vandaag maar wel mooi
[Ouwe taarten-sentiment] Ja he? Ik kan er ook mateloos van genieten. [/Ouwe taarten-sentiment]Anne in Duitsland schreef:Oooww, heerlijk, die wijze grijze snuitjes. *kusjeopdeneus-smiley*
Als je niet naar buiten durft vanwege de knallen, dan neem je iets mee. Een slof van het vrouwtje. Dat staat zo stoer!

-
Shanti en co
- 5-sterren

Kaela schreef:Als je niet naar buiten durft vanwege de knallen, dan neem je iets mee. Een slof van het vrouwtje. Dat staat zo stoer!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Oscar is blij met jullie!
Gister even wat hersenwerkjes gedaan en weer eens gefilmd. Ik ben heel goed in camera opstellingen
, maar het is toch best leuk om te zien. Vooral zo rond de 3.20, mijn lolbroekje! Hij deed het nog een paar keer, maar dat heb ik niet op film.
Gister even wat hersenwerkjes gedaan en weer eens gefilmd. Ik ben heel goed in camera opstellingen
Haha balletje terugleggen, wat een grapjas 
Superleuk filmpje!! Hoe doe je dat....leg je in elk bakje een snoepje of leg je in 1 van de ....een snoepje. misschien toch wel leuk om eens te proberen ( al vraag ik me af of dat hele spel niet door de kamer vliegt met Lizzy, Oscar is zo beheerst....Keurig!!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Kaart gemaakt voor mijn ouders vandaag. Was ff wat werk. Ik ben blij met het resultaat.
Ik leg in elk bakje een snoepje, maar met een gevorderde hond kan je ook sommige leeg laten. Oscar doet het puur voor het vreten, dus ik doe hem een plezier en leg overal wat onder.joel schreef:Superleuk filmpje!! Hoe doe je dat....leg je in elk bakje een snoepje of leg je in 1 van de ....een snoepje. misschien toch wel leuk om eens te proberen ( al vraag ik me af of dat hele spel niet door de kamer vliegt met Lizzy, Oscar is zo beheerst....Keurig!!
Hersenwerkjes zijn super leuk! Maar je moet het wel opbouwen, de hond moet leren puzzelen. Dan gaat het beheerst en rustig. Maak je het te moeilijk, dan gaan ze slopen en met poten klauwen enzo. Ik heb geen idee hoe moeilijk of makkelijk dit spel is, om eerlijk te zijn. Op de site http://www.hersenwerkvoorhonden.nl/ kun je heel veel ideeën opdoen!