Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Kim_S schreef:Vanochtend in alle vroegte kadootjes overhandigd aan oudste dochter die vandaag 7 geworden is. Toen snel naar Geldermalsen gesjeesd om te werken, kerstlunch inclusief toespraak van de directeur bijgewoond, weer snel naar huis gesjeesd, taart gegeten en de visite uitgezwaaid. Nu kijken wat er in mijn kerstpakket zit, en dan val ik denk ik om ::)

Morgen fijn een kinderfeestje...
#aandezuurstofsmiley :biggrin2:
Gefeliciteerd Kim :-*
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Kim_S schreef:Vanochtend in alle vroegte kadootjes overhandigd aan oudste dochter die vandaag 7 geworden is.
Gefeliciteerd met mini-Kim_S :)
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Gefeliciteerd Kim met dochterlief!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

De meneer mocht ineens een weekend met een vrijgezellenfeest mee. Dus het rijk voor mezelf. Net naar de zwemles van mijn mini neefje gekeken.
Vanavond bij mijn moeder eten en verder zien we wel.

Toch nog steeds niet fit, dus had al geen grote plannen. Gelukkig nog maar twee dagen werken dit jaar!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Wat is het stil hier!!

Fantastisch goed uitgeslapen vannacht. Met maar 1 onderbreking (Joep presteerde het om toch overdwars te gaan liggen in bed, ondanks dat Meneer er niet was dus plek zat) 10 uur geslapen. Echt top.

Ontbeten en in het bos gelopen. Voelde als lente. Toen met thee op de bank. Meneer en kapotte zwager kwamen weer terug, samen met zusje en neefje. Zwager moest toch wel ff naar de hap, dus even opgepast. De rest van de middag besteed aan Gijs-onderhoud, wat hard nodig is. Boel haar er al weer uit. We zijn er nog niet maar we raakten het beide beu.

Nu is Meneer aan het koken, en hoef ik vandaag echt verder lekker niks.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Wat is het stil hier!!

Fantastisch goed uitgeslapen vannacht. Met maar 1 onderbreking (Joep presteerde het om toch overdwars te gaan liggen in bed, ondanks dat Meneer er niet was dus plek zat) 10 uur geslapen. Echt top.

Ontbeten en in het bos gelopen. Voelde als lente. Toen met thee op de bank. Meneer en kapotte zwager kwamen weer terug, samen met zusje en neefje. Zwager moest toch wel ff naar de hap, dus even opgepast. De rest van de middag besteed aan Gijs-onderhoud, wat hard nodig is. Boel haar er al weer uit. We zijn er nog niet maar we raakten het beide beu.

Nu is Meneer aan het koken, en hoef ik vandaag echt verder lekker niks.

Winterslaap :biggrin2:

Vanmiddag verder gegaan met de bomensnoeierij hier, gewoon omdat het kan. Daarna lekker met Angels naar het bos geweest. Nu patat bakken.

Hoe kwam zwager kapot?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ze gingen snowboarden en bier drinken :biggrin2: dat geeft wel garantie

Moet wel lekker zijn geweest, bomen snoeien. Zo jammer dat er hier nu geen zon in de achtertuin komt, dat duurt nog 2,5 maand. Wel een tijdje de achterdeur open gehad.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Heppie dikke takken gesnoeid Lique? :biggrin2:

Wij waren vandaag naar de dierentuin. Even afkicken van het kinderfeestje gisteren :P

Verder heb ik een redelijk rustige week, heer-lijk! Zin in klusjes als mailbox opruimen :crazy2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik ben met de spruit naar de AH geweest. Het was er druk, ik heb liever de winkel voor mezelf alleen.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Aan het nadenken geweest over een nieuwe droger. Heb kilo's en kilo's aan droogspul in de vriezer liggen en geen fatsoenlijk werkende droger meer. Eigenlijk geen budget voor een droger dus een nieuwe boman zou financieel het handigste zijn, maar op de lange termijn is een duurdere een betere keuze. Moeilijk, moeilijk.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kim_S schreef:Heppie dikke takken gesnoeid Lique? :biggrin2:

Wij waren vandaag naar de dierentuin. Even afkicken van het kinderfeestje gisteren :P

Verder heb ik een redelijk rustige week, heer-lijk! Zin in klusjes als mailbox opruimen :crazy2:
NIet echt heel dik, alles ging nog met de takkenschaar :biggrin2: Maar ik wil nog wel 2 bomen omgezaagd hebben :biggrin2:

Er ligt nog hout voor je hé, als het karretje het weer doet. Hele grote zware balken :-X

Nordhorn? Is dat leuk?
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

10 kilo kalkoen in stukken gesneden voor de beestenboel. Zag er als een berg tegenop met inmiddels een 2e slijmbeursonsteking nu rechts. Maar mijn nieuwe santokumes gebruikt van de appie, en echt binnen 3 kwartier was de 10 kilo weg, appeltje eitje! Nu ben ik vlieft [emoji7] en wil er nog een voor onszelf!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Angelique schreef:NIet echt heel dik, alles ging nog met de takkenschaar :biggrin2: Maar ik wil nog wel 2 bomen omgezaagd hebben :biggrin2:

Er ligt nog hout voor je hé, als het karretje het weer doet. Hele grote zware balken :-X

Nordhorn? Is dat leuk?
*reserveert bomen alvast* :biggrin2:
Auto met trekhaak is nog steeds dood :( Ik vraag mijn vader wel of hij met zijn auto en ons karretje wil rijden als ze een keer hier zijn. Hout is errug welkom, als het tenminste nog winter wordt ::) :biggrin2:

Geen ideeeee of Nordhorn leuk is. Weet wel dat er veul Hollanders wonen...
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kim_S schreef:*reserveert bomen alvast* :biggrin2:
Auto met trekhaak is nog steeds dood :( Ik vraag mijn vader wel of hij met zijn auto en ons karretje wil rijden als ze een keer hier zijn. Hout is errug welkom, als het tenminste nog winter wordt ::) :biggrin2:

Geen ideeeee of Nordhorn leuk is. Weet wel dat er veul Hollanders wonen...

Oww, je was niet naar nordhorn dierentuin geweest :biggrin2:

Gesloten