Werkt ook erg goed bij honden die gaan lopen met hun eten
Vreetkleed, hoe zien die van jullie eruit?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vreetkleed, hoe zien die van jullie eruit?
Hier werd in de bench gevoerd, op het metaal. Daarna een sopje erover en klaar.
Euhm nee. Maar ik spoel direct na het eten alles na met de tuinslang en groene zeep. Misschien helpt dat? Overigens heb ik natuurlijk geen gras waar vanalles in achter kan blijven. Betegelde tuin, die goed schoon te houden is.Lizzy schreef:Ik vind buiten eten geven goor. Binnen no time sterft het hier van de groene strontvliegen..... Hebben jullie daar dan geen last van?
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik lees dit vaker, ook dat het gaat stinken. Hier geen probleem, drie honden die hun vlees buiten op het gras of op de stoep krijgen. Na het eten worden alle plekken grondig door elkaar geïnspecteerd en er blijft geen kruimel liggen. We hebben pas last van dikke vette bromvliegen sinds we plastic afval scheiden...Lizzy schreef:Ik vind buiten eten geven goor. Binnen no time sterft het hier van de groene strontvliegen..... Hebben jullie daar dan geen last van?
Ik gebruik een lege fles met grote dop waar ik de plastic zakjes inprop. Als hij vol is gaat de hele fles zo de kliko in.DJ en Doerak schreef:Ik lees dit vaker, ook dat het gaat stinken. Hier geen probleem, drie honden die hun vlees buiten op het gras of op de stoep krijgen. Na het eten worden alle plekken grondig door elkaar geïnspecteerd en er blijft geen kruimel liggen. We hebben pas last van dikke vette bromvliegen sinds we plastic afval scheiden.... Ook als knoop je de zakjes dicht e.d. En we kunnen het écht niet in de vriezer bewaren totdat het gehaald wordt. Daar dus meer problemen mee ;-). (Off topic
)
Geen luchtjes of andere vieze (kruipende) dingen.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier gaat het ook vaak in lege biogardebekers (waar zo'n deksel op zit) of flessen inderdaad en worden de zakjes ook dichtgeknoopt. Maar op de een of andere manier stinkt het de pan uit en in de zomer ook de bak vol madenRamses1 schreef:Ik gebruik een lege fles met grote dop waar ik de plastic zakjes inprop. Als hij vol is gaat de hele fles zo de kliko in.
Geen luchtjes of andere vieze (kruipende) dingen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik maak het hondeneten klaar in de kelder, en laat na het afspoelen van de bakken en zakjes (ik droog nooit af, na het afwassen spoel ik de boel in een teiltje met schoon water zonder sop) het spoelwater gewoon in het afwasteiltje staan voor de volgende dag. Ik doe wel een scheut allesreiniger in het water om het aanrecht (rvs) nog één keer goed schoon te wrijven. De volgende dag portioneer ik het eten, en alle vieze zakjes en bakjes spoel ik vervolgens in het allesreinigerwater van de vorige dag om. De zakjes die nog heel zijn was ik daarna af, samen met de andere spullen die moeten worden afgewassen, en de kapotte zakjes gaan in de 'gelber Sack', het plasticafval, zeg maar. Zo verspil ik ook geen water. Alleen moet je dus wel de mogelijkheid hebben om het afwasteiltje met water te laten staan...DJ en Doerak schreef:Hier gaat het ook vaak in lege biogardebekers (waar zo'n deksel op zit) of flessen inderdaad en worden de zakjes ook dichtgeknoopt. Maar op de een of andere manier stinkt het de pan uit en in de zomer ook de bak vol maden. Zakjes lekken ook wel eens, merk ik ook met ontdooien. Ik lees ook wel dat mensen alles omspoelen, maar dat vind ik dan ook weer zo zonde van al dat water
.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Nee, gelukkig niet. Moyra eet meestal buiten op het gras. Alleen als het te donker is om haar te kunnen zien of als het heel hard regent, eet ze binnen in de bijkeuken. Op een oude dweil of handdoek die regelmatig gewassen wordt.Lizzy schreef:Ik vind buiten eten geven goor. Binnen no time sterft het hier van de groene strontvliegen..... Hebben jullie daar dan geen last van?
Ot en dikke Sien hebben hele luxe vreetkleedjes. Van die speciale dierenplacemats van het kruidvat. Die gaan geregeld in de wasmachine.
Maar ze eten ook vaak van de deurmat in de hal. Dat is niet de bedoeling, maar dan wordt met het eten toch geleurd. Daarom gaat de deurmat ook vaak in de wasmachine.
Maar ze eten ook vaak van de deurmat in de hal. Dat is niet de bedoeling, maar dan wordt met het eten toch geleurd. Daarom gaat de deurmat ook vaak in de wasmachine.
Hier gewoon op een handdoek die dan na het eten in de was gaat
Tammo krijgt zijn eten in de keuken op de stenenvloer. Na het eten met een doekje erover. Hij sleept niet met zijn eten maar vindt het wel nodig om eerst al zijn eten uit zijn bak te knikkeren om vervolgens te kijken waar hij eerst mee gaat beginnen 

En kaio eet buiten.
Heb meerdere van deze kleedjes en die gaan in de hondenvreetkleedjeswasmand en dan met 90 graden in de wasmachine.
Ze zijn best groot en nog presteren ze het om eten ernaastbte kukelen soms
Fozzy wil wel eens met iest nieuws door de kamer heen lopen en het op het kussen of op het vloerkleed opeten
Naja gelukkig snapt ie wel snel de bedoeling weer
Samen op 1 katoenen dubbelgevouwen laken. Die heb ik niet wit gelaten, puur voor het zicht
Als ze erg vies worden gaan ze in de was, heb er 3.