Dierenarts in Dordrecht
Moderator: Lizzy
Dierenarts in Dordrecht
Ik ben sinds vorige week verhuisd naar Dordrecht vanuit Voorschoten.
Dus nu ben ik op zoek naar een andere dierenarts. Wie heeft er een dierenarts in de omgeving van Dordrecht en is hier erg tevreden over.
Dus nu ben ik op zoek naar een andere dierenarts. Wie heeft er een dierenarts in de omgeving van Dordrecht en is hier erg tevreden over.
-
Martine-Tom
Re: Dierenarts in Dordrecht
Ik zit bij dierenkliniek ridderkerk, naar volle tevredenheid!
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Geen directe ervaring, maar vanuit onze kliniek sturen we regelmatig patiënten door naar Drechtstreek. Ik hoor alleen maar goede verhalen!
Stad en van der ree?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Drechtstreek!!!
Heb daar met Zimba gelopen aangezien de kneuzen hier in Ridderkerk vonden dat t allemaal wel mee viel en daar ook naar handelde
Heb daar met Zimba gelopen aangezien de kneuzen hier in Ridderkerk vonden dat t allemaal wel mee viel en daar ook naar handelde
-
Streepjesheren
Van Drechtstreek ga je arm worden. Veel (onnodige?) diagnostiek. Zakelijk. Juist naar Ridderkerk (Zwijndrecht) gegaan. Heel tevreden.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
daar ben je toch zelf bij?Streepjesheren schreef:Van Drechtstreek ga je arm worden. Veel (onnodige?) diagnostiek. Zakelijk. Juist naar Ridderkerk (Zwijndrecht) gegaan. Heel tevreden.
met zimba daar gelopen en ze wilde ook een scan doen, ik dus niet en is dan ook niet gebeurd..
iig spitten ze goed genoeg om een oorzaak te vinden..
In Ridderkerk waar ik vlakbij woon ga ik alleen voor spoedjes..
het heeft me 2 konijnen en een hond gekost omdat ze niet naar me luisterde...en dat doen ze bij Drechtstreek iig wel
Tja wat ik al dacht zoveel mensen zoveel meningen. Ik ben over het algemeen wel goed in grenzen aangeven qua kosten bij de dierenarts. Dus op zich moet dat geen problemen opleveren. Ik vind het fijn om een dierenarts in Dordrecht zelf te hebben zodat ik ook makkelijk en snel langs kan voor bv het ophalen van medicatie.