Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Indiase linzenoep
eten alle mensenkinders hier goed!
Zakje rode kool met appeltjes uit de vriezer met gebakken aardappels (mijn Schatzi wil persee gebakken aardappels), een varkenshaasje en stoofperen toe.
Merguez, erwtjes en peekes, gebakken opgeleukte krieltjes. Als toetje danoontje of vla.
Ik wilde spruitjes gaan eten. Het wordt Pan Pizza Veggie van Domino's.
Pastasalade met zongedroogde tomaatjes, stukjes augurk, kappertjes en mayo-dressing.
Welk restaurant was dat?-Saskia- schreef:Pastasalade met zongedroogde tomaatjes, stukjes augurk, kappertjes en mayo-dressing.
Hier frietjes. Gelukkig zijn de groene-sapjes boeken onderweg
"In Den KeukenLade" - Vijf sterren op zeker!Kim_S schreef:Welk restaurant was dat?![]()
Jammer, dat is te ver rijden. Misschien een ander keertje proberen-Saskia- schreef:"In Den KeukenLade" - Vijf sterren op zeker!
- Pauline
- 5-sterren

Sudderlapje, rode kool met appeltjes en knolselderijpuree. Dat laatste zorgt voor euh...., hoe zeg ik dat netjes..., behoorlijke gasvorming. 
- Charlie Angel
- Moderator
Sla en shoarma met knoflooksaus.
Daarna naar beneden om te helpen kerstpresentjes in te pakken voor de bewoners, dus eerst maar even tanden gepoetst. [emoji51]
Daarna naar beneden om te helpen kerstpresentjes in te pakken voor de bewoners, dus eerst maar even tanden gepoetst. [emoji51]
Shoarma met knoflooksaus
Nasi.
Maar ik heb zojuist alle trek verloren na het portioneren van verse vette vis. *doet n burpje*
Maar ik heb zojuist alle trek verloren na het portioneren van verse vette vis. *doet n burpje*