Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Inge en Bono schreef:De jarige en evt partner. Daarna blèr ik een welgemeende felicitatie aan iedereen in de ruimte
So etwas :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

:o Ik ben van de ouwe stempel.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

-Saskia- schreef::o Ik ben van de ouwe stempel.

Iedereen een handje 'gefeliciteerd met de jarige' en vervolgens plaats nemen aan de vrouwenkant waar de sigaretjes in een glaasje op je staan te wachten? :o
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

eelke schreef:Iedereen een handje 'gefeliciteerd met de jarige' en vervolgens plaats nemen aan de vrouwenkant waar de sigaretjes in een glaasje op je staan te wachten? :o
;D ;D ;D Dat eerste, ja. Dat tweede mijd ik als de pest, dat derde (zonder glaasje) mot ik altijd zelf meebrengen.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

-Saskia- schreef:;D ;D ;D Dat eerste, ja. Dat tweede mijd ik als de pest, dat derde (zonder glaasje) mot ik altijd zelf meebrengen.
Nou dan is het nog niet zó ouderwets!

Ik probeer altijd de sta-tafel het dichts bij de keuken te charteren. Daar staan meestal mannen bij (bier, en die halen onderling bier) en daar komen de hapjes het snelst voorbij.

Feliciteren vind ik gek. Hoezo zou ik de buurvrouw van een vriendin feliciteren met de verjaardag van die vriendin?
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

eelke schreef:Nou dan is het nog niet zó ouderwets!

Ik probeer altijd de sta-tafel het dichts bij de keuken te charteren. Daar staan meestal mannen bij (bier, en die halen onderling bier) en daar komen de hapjes het snelst voorbij.

Feliciteren vind ik gek. Hoezo zou ik de buurvrouw van een vriendin feliciteren met de verjaardag van die vriendin?
Nouja, het is ook meer een soort van gemurmel waar én m'n naam uit te halen zou kunnen zijn (ik weet nooit meer wie ik wel en niet ooit al heb gezien) én iets van felicitaties in zouden kunnen zitten. Ten behoeve van de jarige, henzelf, hun kinderen, huwelijk, geboorte, zwangerschap, hond, kat of parkiet. Je weet nooit.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Inge en Bono schreef:De jarige en evt partner. Daarna blèr ik een welgemeende felicitatie aan iedereen in de ruimte

Dit idem. Ik zie ook echt geen nut om iedereen langs te gaan, enkel een ouder wil ik nog persoonlijk feliciteren, maar dat is dan ook echt het taxje.

Ik vind het als al zittende visite ook vervelend...komt er weeeer een stel binnen, weer iedereen langs...ja, jij ook hé, en dan gaan sommigen eerst nog vragen wie of wat je bent..anders krijg je alleen een hand zonder felicitatie oid. pffft, zwaai ff, pak wat te drinken en laat me met rust.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Angelique schreef:Dit idem. Ik zie ook echt geen nut om iedereen langs te gaan, enkel een ouder wil ik nog persoonlijk feliciteren, maar dat is dan ook echt het taxje.

Ik vind het als al zittende visite ook vervelend...komt er weeeer een stel binnen, weer iedereen langs...ja, jij ook hé, en dan gaan sommigen eerst nog vragen wie of wat je bent..anders krijg je alleen een hand zonder felicitatie oid. pffft, zwaai ff, pak wat te drinken en laat me met rust.
+1 vooral dat laaste :P :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

eelke schreef:Hoe doen jullie dit eigenlijk op verjaardagen? Iedereen een handje en 'gefeliciteerd' zeggen, of in het algemeen 'gefeliciteerd allemaal' bij binnenkomst roepen, of gewoon alleen de jarige feliciteren?
Hangt van het gezelschap af.
Wanneer het een klein groepje is wil ik nog wel langs gaan maar dat zijn dan ook mensen die dichtbij de jarige staan (bestaat dan meestal uit ouders/broers/zussen/opa's/oma's).
Bij grote groep mensen die er verder vanaf staan dan wil ik nog wel eens 'roepen': Jullie ook allemaal gefeliciteerd met ...... en dan soort zwaaien.

OT: chronisch tekort aan energie terwijl er nog zoveel moet gebeuren....
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef:Haha jij gaat wél iedereen persoonlijk bedanken :biggrin2:

Hoe doen jullie dat eigenlijk op verjaardagen? Iedereen een handje en 'gefeliciteerd' zeggen, of in het algemeen 'gefeliciteerd allemaal' bij binnenkomst roepen, of gewoon alleen de jarige feliciteren?
Huh alleen de jarige is toch jarig? :???:

En andees ga ik voor optie 2, in een keer allemaal de beste wensen euh gefeliciteerd met een.big wave :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Boodschappen.gedaan, vroeg gegaan, auto verder weg parkeren, loop wel wat verder met het larretje, dat gemier dichtbij de winkel bleh. Maar goed heb jet gelukkig overleefd en hoef dat gekkenhuis niet meer in.voor kerst :cool:
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Oh ik ook, heerlijk vroeg. Stond om 8:00 in de winkel met nog 2 boodschappendoeners.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Angelique schreef:Dit idem. Ik zie ook echt geen nut om iedereen langs te gaan, enkel een ouder wil ik nog persoonlijk feliciteren, maar dat is dan ook echt het taxje.

;D ;D ;D

+1

Ik heb 6 dagen vrij! :o :groupwave2:

Morgen maar eens gaan verzinnen wat we voor de feestdagen in huis gaan halen. De kerst niks bijzonders, derde kerstdag een verjaardag :biggrin2: waar wel het een en ander voor ingeslagen moet worden.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Gesport, langs de dierenarts om de voorraad medicatie aan te vullen, doorgereden naar mijn beste vriendinnetje. Die is twee weken terug naar een droom van een huis verhuisd en daar hebben we onze traditie van kerststukjes maken weer in ere gehouden. Was zo super gezellig en fijn.

Op weg naar huis boodschappen gedaan. Ik heb bijna alles in huis voor de kerst. Alleen bedacht ik me net dat we zondags ook moeten eten, maar ik moet toch nog een paar verse dingen halen, dus dan ook nog maar even wat voor zondag. Het was heel prima te doen in de supermarkt.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Ik heb vandaag na het werk even haastig een paar laarzen en twee shirtjes gekocht. Daarna boodschappen gedaan. Omdat ik teveel losse tasjes had heb ik onderweg de shirtjes en de laarzen in 1 tasje gedaan en de schoenendoos weggegooid. Toen ik thuis kwam had ik nog maar 1 shirtje ::) Ook weggegooid dus ::)

Gesloten