Ook flauw hoor van jullie, hoe durf je vakantie te houden!Angelique schreef:Als het dan maar klaar is morgen. Hier zijn mensen de hele dag het antwoordapparaat aan het intoeteren dat ze wel gezien hebben dat we gesloten zijn, maar dat het leuk (en getuigen van goede service) zou zijn als we toch even hun bestellingen wel verwerkten voor de kerst.
Vandaag de laatste loodjes van mijn nieuwe vloer, Nynke had nog een houten vloer in opslag...en ik zocht een nieuwe vloer dus die combi was makkelijk gemaakt, Nynke en man hebben de afgelopen dagen gebikkeld om hem te leggen en het is zooooooo gaaf geworden!!
Ook een andere tv kast erbij, meubels verkast van plaats en het is nu echt mijn paleisje geworden, heel warm en gezellig, love it!
Ben Nynke en man ook heel dankbaar voor alle hulp
Daarna nog even lekker met Tom het park in waar hij lekker geravot heeft met zn grote kleine vriend en vriendin, dus nu een moe maar voldaan (en vies
Morgen helaas ook het kerstgedruis in, zaterdag een etentje en tenzij ze menu-sas willen zal er toch echt iets gehaald moeten worden