Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Angelique schreef:Als het dan maar klaar is morgen. Hier zijn mensen de hele dag het antwoordapparaat aan het intoeteren dat ze wel gezien hebben dat we gesloten zijn, maar dat het leuk (en getuigen van goede service) zou zijn als we toch even hun bestellingen wel verwerkten voor de kerst.
Ook flauw hoor van jullie, hoe durf je vakantie te houden! >:(

Vandaag de laatste loodjes van mijn nieuwe vloer, Nynke had nog een houten vloer in opslag...en ik zocht een nieuwe vloer dus die combi was makkelijk gemaakt, Nynke en man hebben de afgelopen dagen gebikkeld om hem te leggen en het is zooooooo gaaf geworden!! :)
Ook een andere tv kast erbij, meubels verkast van plaats en het is nu echt mijn paleisje geworden, heel warm en gezellig, love it!

Ben Nynke en man ook heel dankbaar voor alle hulp :-*

Daarna nog even lekker met Tom het park in waar hij lekker geravot heeft met zn grote kleine vriend en vriendin, dus nu een moe maar voldaan (en vies ::) ) hondenkind naast me :-*
Morgen helaas ook het kerstgedruis in, zaterdag een etentje en tenzij ze menu-sas willen zal er toch echt iets gehaald moeten worden :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Goed geregeld MT, dat is een mooi vloertje geworden :)

Foto's aan het uitzoeken voor mijn bijdrage...tjonge jonge, wat een geploeter, wie bedenkt zoiets >:(
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Angelique schreef:Als het dan maar klaar is morgen. Hier zijn mensen de hele dag het antwoordapparaat aan het intoeteren dat ze wel gezien hebben dat we gesloten zijn, maar dat het leuk (en getuigen van goede service) zou zijn als we toch even hun bestellingen wel verwerkten voor de kerst.
Jeezzz wat zijn mensen toch brutaal en egoïstisch! Maar ik herken het wel. Ik weet zeker dat er vandaag en morgen nog verzocht gaat worden of we een proces van 2-6 weken nog even voor de kerst af willen ronden. Dat zou zo fijn zijn! Uhu!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Jaaaa mijn 'kerstkadootje' opgehaald.
Had hier met de blub wel weer nieuwe nodig Afbeelding
Howf er nietbij te zeggen welke nieuw zijn he? :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Als mijn laarzen er zo uit zien, ga ik snel blubberen hoor, veel te mooi en te netjes. Ze zijn wel heel mooi!
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Oh! Die zijn mooi, die laarzen! Je oude vind ik trouwens ook errug mooi als je de modder wegdenkt.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik vind ze ook mooi!

Hier is de aftakeling begonnen. Ik heb iets verrekt tussen mn ruggengraat en schouderblad. Iedere keer als ik mn arm optil of hoofd draai, schiet het erin. Ik kan dus vandaag alleen maar op de bank hangen en niet stofzuigen en ook geen wcs soppen :clown2:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Angelique schreef:Goed geregeld MT, dat is een mooi vloertje geworden :)

Foto's aan het uitzoeken voor mijn bijdrage...tjonge jonge, wat een geploeter, wie bedenkt zoiets >:(
Ja, wie zou dat nou doen. >:( >:(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik had net vriezerstress, maar heb het overleefd!
Ratten in de kattenkist aangestampt en baal rijst op het deksel gezet, kwartels etc in de lades van de koelvriescombi in de keuken, 2 zakken met vleesbot in de koelvriescombi van de mancave.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef:Ik had net vriezerstress, maar heb het overleefd!
Ratten in de kattenkist aangestampt en baal rijst op het deksel gezet, kwartels etc in de lades van de koelvriescombi in de keuken, 2 zakken met vleesbot in de koelvriescombi van de mancave.
Ik zou een briefje op de deur plakken :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Neejoh, het is niet dat ik hem voor de buurtwacht heb opgegeven.
En het is zn eigen schuld. Hij heeft iedere keer smoesjes om niet te malen, van 'ik ga even 2 maanden op tour' tot 'geen zin' of 'ik ben zo moe'. Hij stelde laatst voor om O&S "gewoon" blikjes te geven. Ot eet dat niet en Sien veegt, als het er weer middels diarree is uitgekomen, haar hol af aan zijn kant van het bed.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef:Neejoh, het is niet dat ik hem voor de buurtwacht heb opgegeven.
En het is zn eigen schuld. Hij heeft iedere keer smoesjes om niet te malen, van 'ik ga even 2 maanden op tour' tot 'geen zin' of 'ik ben zo moe'. Hij stelde laatst voor om O&S "gewoon" blikjes te geven. Ot eet dat niet en S ien veegt, als het er weer middels diarree is uitgekomen, haar hol af aan zijn kant van het bed.

Ahh, dat is flauw :(

Maar ik bedoelde meer dat de heren in de mancave Ich niet met hun zatte kop aan de kwarteltjes gaan vergrijpen.

Dat zou toch zonde zijn :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

oOw zo! Ik kan er voor het contrast eens wat perenijsjes bijleggen :biggrin2:
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Gisteren de boodschappen tot en met zondag bij de voordeur in ontvangst genomen. Hier geen winkel stress. Na een tijd wachten op de hoesjes voor mijn nieuwe foon ontving ik er nu meerdere dagen achtereen. Nou ja altijd handig.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Ik was maandag, dinsdag en woensdag niet ingedeeld voor ritten; zomaar vrij dus :) :) Bel ik rond 17 uur de RTC, ben ik morgen ook nog vrij :P :P Heerlijk !!!

Verder heb ik hoofdpijn. En kan ik geheel niet wennen aan de nieuwe layout van BP :-\ :-[ :-\

Maandag en dinsdag met Richard hard geklust bij Martine, de vloer is mooi geworden :)

Ben supergek op Mayla en Yesco !!! ze zijn echt geweldig !!!!

Martine zei dat het makkelijk is om een foto op BP te zetten, is er al een nieuwe handleiding ? Misschien lukt dat mij dan ook nog eens :( :(

Gesloten