Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Nynke schreef:Ik was maandag, dinsdag en woensdag niet ingedeeld voor ritten; zomaar vrij dus :) :) Bel ik rond 17 uur de RTC, ben ik morgen ook nog vrij :P :P Heerlijk !!!

Verder heb ik hoofdpijn. En kan ik geheel niet wennen aan de nieuwe layout van BP :-\ :-[ :-\

Maandag en dinsdag met Richard hard geklust bij Martine, de vloer is mooi geworden :)

Ben supergek op Mayla en Yesco !!! ze zijn echt geweldig !!!!

Martine zei dat het makkelijk is om een foto op BP te zetten, is er al een nieuwe handleiding ? Misschien lukt dat mij dan ook nog eens :( :(
Je vergeet de kluszondag nog!

Het is heel makkelijk, ik laat het je wel zien een dezer dagen :)

Vandaag rustdagje, gister alle boodschappen al gedaan, vandaag alleen wat telefoontjes naar instanties die domme fouten gemaakt hebben en toch een laatste vergeten boodschap halen, grom!
Morgen hele dag de keuken in en zaterdag gezellig wat eters over de vloer..en wat vriendjes van Tom dus gezellige boel.
Nog even lekker liggen en dan opstaan, om 8 uur gelijk naar de winkel in de hoop dat het net zo rustig is als gister haha.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Zoë heeft weer een stress periode. Om haar moe te maken zijn we gisteren en vandaag gaan steppen. Helaas word ik er zelf ook moe van. De corgi met longtumoren van vriendin is op controle geweest. De chemotherapie slaat aan. De tumoren waren niet gegroeid. Super blij!!
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Zo, kerstboodschappen zijn binnen. Verbazingwekkend relaxed, het was helemaal niet druk en alles wat we wilden halen was er gewoon. :o
Kan ook betekenen dat de lat niet heel erg hoog ligt dit jaar. :biggrin2:

Meneer is de hond aan het uitlaten, ik heb een hele stapel boeken klaarliggen, kopje thee bij. Heerlijk! :)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Ga nu meedoen met de Nationale Wetenschapsquiz.
Op de mij zo kenmerkende blonde manier de vragen beantwoord, zal mij benieuwen. ;D
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

-Annemarie- schreef:Ga nu meedoen met de Nationale Wetenschapsquiz.
Op de mij zo kenmerkende blonde manier de vragen beantwoord, zal mij benieuwen. ;D

Dapper :biggrin2:

Ik doe tradioneel.....kijk al tou need...maar het boeiendeis er wel vanaf, dus ondertussen ben ik vriendjes aan het maken op flickr.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ik ben lekker naar de kapper geweest vandaag en daarna weer lekker gewerkt. Nu Jeff Dunham kerstspecial aan het kijken op comedy central, geweldig!
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ik was "driving home for christmas", nu eindelijk weer lekker thuis. Net als Lique All You Need aan het kijken, dat hoort op kerstavond :biggrin2:

Vandaag mijn werk e-mail inbox opgeruimd. Hij is leeg nu :o Heeeeerlijk!!!

Nu een paar daagjes vrij, pas maandag weer werken. Life is good :)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ruzie met chocola...niet te filmen, poging 3 voor de chocomousse.....om vage reden wordt de gesmolten chocola telkens hard als die doorgeroerd wordt. Nu maar de couverture gepakt, hierna geef ik het op, al was het maar wegens gebrek aan chocola :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Heb je je chocola genoeg verhit? Bij voorkeur au bain marie ipv magnetron.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef:Heb je je chocola genoeg verhit? Bij voorkeur au bain marie ipv magnetron.

3de keer was goed. Ik doe altijd Marie, de eerste sessie klomterde meteen toen het de slagroom raakte, de .2de toen ik enkel na het afkoelen de boel naar 1kant roerde met lepeltje die er nog instond. Weer taaie choc. 3de keer, ander choc en due was gewoon goed, dus ik denk dat ik rare choc had.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Lekker, chocomousse! Staat hier voor zondag op het menu als dessert. :dribble:

Ik gebruik altijd een supermakkelijk recept van Magimix voor chocomousse:

Voor 4/6 personen:

200 gr. goede, bittere chocolade
1 heel ei
250 ml. melk (ik gebruik volle)

Chocolade in stukjes, in de kan van de blender. Druk enkele keren op Pulse om de choco grof te vermalen. Melk verwarmen, bij de choco gieten, en ong. 20 sec. mixen in de blender op snelheid 3 tot de choco gesmolten is.
Ei bij en nog 10 sec. mixen. In schaaltjes gieten en minstens 3 uur in de koelkast opstijven.

Afbeelding
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

-Annemarie- schreef:Lekker, chocomousse! Staat hier voor zondag op het menu als dessert. :dribble:

Ik gebruik altijd een supermakkelijk recept van Magimix voor chocomousse:

Voor 4/6 personen:

200 gr. goede, bittere chocolade
1 heel ei
250 ml. melk (ik gebruik volle)

Chocolade in stukjes, in de kan van de blender. Druk enkele keren op Pulse om de choco grof te vermalen. Melk verwarmen, bij de choco gieten, en ong. 20 sec. mixen in de blender op snelheid 3 tot de choco gesmolten is.
Ei bij en nog 10 sec. mixen. In schaaltjes gieten en minstens 3 uur in de koelkast opstijven.

Afbeelding
Dat had ik natuurlijk ook kunnen doen, dus dit ga ik de volgende keer zeker doen :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Gisteravond uitgenodigd bij mijn lieve dinnetje en haar vriend. Zoë mocht uiteraard ook mee. Met haar vriend lekker een stukje met Zoë gewandeld en daarna lekker gegeten, gekletst en een spelletje gedaan. Vandaag is heel de family bij mijn ouders.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is Lique, 3× is scheepsrecht. En is er nog over? [emoji16]
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Charlie Angel schreef:Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is Lique, 3× is scheepsrecht. En is er nog over? [emoji16]

Gaat straks pas gegeten worden en ik ben bang dat er niks over blijft :biggrin2:

Gesloten