Mijn broertje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Mijn broertje
Super zeg! Geniet van en met elkaar tijdens de feesten. [emoji8]
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat fijn! 
Wat ontzettend lief dat je ons vandaag nog een update doet! En wat ontzettend geweldig om te lezen dat hij al zo vooruit is gegaanCathelijn schreef:Vandaag nog een laatste update: omdat het nu eigenlijk best heel goed gaat. Joris is via een paar dagen Medium Care afgelopen maandag naar de gewone verpleegafdeling gegaan. Op een sonde na is hij van alle slangen af. Komende maandag gaat hij naar het revalidatiecentrum. Hij is nu helder, meer en meer zichzelf. Lopen met een rollator gaat zo soepel dat er nu geoefend wordt met lopen zonder steun en dat gaat ook al best goed. Hij helt nog wat naar links maar kan zich aardig in balans houden. Hij heeft inmiddels het contract met de artsen ed zelf overgenomen en dan horen wij de belangrijkste dingen nog via hem. Het gaat nu zo goed vooruit dat we ook echt ontspannen Kerst kunnen vieren vandaag. Vanmiddag met zijn allen bij Joris en daarna zonder Joris eten bij mijn zus.
Alle steun voor Joris en voor ons heeft ontzettend veel voor ons betekend en doet het nog steeds. We kunnen gelukkig met een hoopvolle blik naar 2016 kijken.
Fijne feestdagen allemaal.
Wat een super bericht Cathelijn!! Dit zijn echt mega stappen vooruit......... Fijn ook dat hij nu al snel aan zijn revalidatie kan beginnen, hij gaat nu al super zo te horen...... Nog een fijne Kerst verder en een super goed 2016 voor jullie allemaal, dat Joris in 2016 weer helemaal mag opknappen

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is echt geweldig nieuws dat hij zo goed vooruit gaat!!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Wat heerlijk om zo de feestdagen te mogen beginnen!
Geniet van elkaar en dat Joris maar weer helemaal de oude wordt in 2016
Geniet van elkaar en dat Joris maar weer helemaal de oude wordt in 2016
Fantastisch nieuws! Ben heel blij voor jullie!
Wat geweldig om te lezen! Een mooier kerstkado kan niemand zich wensen!
Voor jullie allemaal een fantastisch 2016!
Voor jullie allemaal een fantastisch 2016!
We blijven duimen voor meer en volledige stappen voorwaarts, maar voor nu: genieten van de feestdagen met deze vooruitgang in the pocket. Alle goeds voor jou, Joris en familie toegewenst in 2016!
Geweldig om te lezen... 
- Pauline
- 5-sterren

-Saskia- schreef:Goed nieuws, en dat is fijn!
We blijven duimen voor meer en volledige stappen voorwaarts, maar voor nu: genieten van de feestdagen met deze vooruitgang in the pocket. Alle goeds voor jou, Joris en familie toegewenst in 2016!
Mag ik me hierbij aansluiten.... X voor jou Cathelijn.
Wat fijn dat het beter met hem gaat!
Al die zorgen en onzekerheid vreten vast aan jullie en vertoeven in een iets rustiger vaarwater lijt me dan heerlijk.
Al die zorgen en onzekerheid vreten vast aan jullie en vertoeven in een iets rustiger vaarwater lijt me dan heerlijk.
Wat fijn om te mogen lezen .
Een mooier kerstcadeau is er niet
Wat heerlijk voor jullie! Geniet van de feestdagen!!!
Wat enorm fijn om te lezen, vond het al angstvallig stil.
Wat een enorm fijn kerstcadeau voor jullie en op naar een volledig herstel in 2016 ;-)
Wat een enorm fijn kerstcadeau voor jullie en op naar een volledig herstel in 2016 ;-)