Update - Beau kreupel: idd blessure
Moderator: Lizzy
Re:Update - Beau kreupel en loopt "eng"
Ik kan woensdag-ochtend terecht bij mijn DA, dus hopelijk weet ik dan meer...... 
Dat duurt nog evenPeet schreef: Ik kan woensdag-ochtend terecht bij mijn DA, dus hopelijk weet ik dan meer......![]()
Aahw, het zit die arme stakker ook niet mee he?
Geef 'm maar een dikke knuff en veel succes & sterkte woensdag bij de DA.
-
bernerfan
- 3-sterren

- Contacteer:
beterschap hoor
, en ik hoop dat de da er woensdag er wat aan kan doen , sterkte 
Ik denk aan julliePeet schreef: Ik kan woensdag-ochtend terecht bij mijn DA, dus hopelijk weet ik dan meer......![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Beterschap hoor.
Ik hoop dat de da jullie woensdag kan helpen.
Balen hoor, dat het niet beter gaat
. Heel veel beterschap voor Beau
en ik hoop dat de DA woensdag een oplossing heeft.
-
Femke
- 5-sterren

He vervelend meid, geef Beau maar een dikke knuffel van mij!!!!
Morgen duim ik voor je..
Morgen duim ik voor je..
Re:Update - Beau kreupel: idd blessure
Net terug van de DA, Beau heeft idd iets geblesseerd in zijn heup. Geen fracturen gelukkig, maar flink verstapt of verrekt.
Hij heeft een anabolen-shot gehad (de laatste was alweer november vorig jaar) en een pijnstiller. Ook heb ik wat Rimadyl meegekregen, om hem wat over het dode punt heen te krijgen. Daarna kan ik door gaan met de Salysprin, is ook beter voor zijn nieren.
Ppffff....komt dus weer helemaal goed, zij het dat ik gewoon niet te ongeduldig moet zijn
Mijn DA was wel verbaasd over hoe goed de "nierpatient" er uit ziet!! ("Door u zou ik bijna in homeopatie gaan geloven, hoe vaak heeft u nu al Magere Hein weggejaagd met een potje kruiden?" )
...gaaf hé...
Ik ben in ieder geval gerust gesteld dat mijn vermoeden goed was. Ik ga dus door met de Arnica & Rhus.
Bedankt allemaal voor het duimen, het heeft absoluut gewerkt!

Hij heeft een anabolen-shot gehad (de laatste was alweer november vorig jaar) en een pijnstiller. Ook heb ik wat Rimadyl meegekregen, om hem wat over het dode punt heen te krijgen. Daarna kan ik door gaan met de Salysprin, is ook beter voor zijn nieren.
Ppffff....komt dus weer helemaal goed, zij het dat ik gewoon niet te ongeduldig moet zijn
Mijn DA was wel verbaasd over hoe goed de "nierpatient" er uit ziet!! ("Door u zou ik bijna in homeopatie gaan geloven, hoe vaak heeft u nu al Magere Hein weggejaagd met een potje kruiden?" )
Ik ben in ieder geval gerust gesteld dat mijn vermoeden goed was. Ik ga dus door met de Arnica & Rhus.
Bedankt allemaal voor het duimen, het heeft absoluut gewerkt!
Pfjiew! Goed nieuws zeg!!! Ik hoop dat tie nu weer snel helemaal het ventje is, maar met jouw waanzinnige goede zorgen denk ik van wel!Peet schreef: Net terug van de DA, Beau heeft idd iets geblesseerd in zijn heup. Geen fracturen gelukkig, maar flink verstapt of verrekt.
Mijn DA was wel verbaasd over hoe goed de "nierpatient" er uit ziet!! ("Door u zou ik bijna in homeopatie gaan geloven, hoe vaak heeft u nu al Magere Hein weggejaagd met een potje kruiden?" )![]()
...gaaf hé...
Bedankt allemaal voor het duimen, het heeft absoluut gewerkt!![]()
![]()
Goed nieuws Peet. Ik zat al de hele ochtend aan jullie te denken en naar je berichtje uit te kijken. Hopelijk knapt ie snel op en kan ie weer van die rimadyltroep af. Ze zeggen dat een kat 9 levens heeft, maar volgens mij heeft jouw Beau dat als hond zijnde ook, gelukkig maar. 
-
Femke
- 5-sterren

gelukkig Peet......ik hoop dat Beau weer gauw opgeknapt is 
Enne magere hein wegjagen met een potje kruiden....hahahaha hoe komt die man erop!
Enne magere hein wegjagen met een potje kruiden....hahahaha hoe komt die man erop!
-
gonny
gelukkig!!!
en dat Beau maar snel weer opknapt!! 
Nou gelukkig dat het 'alleen maar' een blessure is. Beterschap voor Beau
.