*koopt staatsloten altijd online*
Zal ik het ooit weten...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Zal ik het ooit weten...
Vertel hem....dat het zijn eigen focking schuld nu is dat jij nog steeds achter die pc aan het werk moet en dat daar geen afgekloven botjes tegen helpen.
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Hij kijkt er echt geweldig bij!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Misschien een kleine troost dat je hoogstwaarschijnlijk niets had gewonnen?
http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/j ... verbranden
http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/j ... verbranden
Volgend jaar een filmpje met de broekspijp van Gaston. 
Gooooooooeeeeeeeeeeeedemiddaaaaaaaaggggg wat hangt er nu aan mijn been!?-Saskia- schreef:Volgend jaar een filmpje met de broekspijp van Gaston.
Kim_S schreef:Gooooooooeeeeeeeeeeeedemiddaaaaaaaaggggg wat hangt er nu aan mijn been!?
Met of zonder vlees en bot erbij??-Saskia- schreef:Volgend jaar een filmpje met de broekspijp van Gaston.
MillyMol schreef:Met of zonder vlees en bot erbij??
[Riek-modus]Moet je dus eerst vragen of ie links of rechts dragende delen heeft-Saskia- schreef:vlees mag, maar gee n dragende delen, he?
[/Riek-modus]
Dn laat ik Ome Gaston eerst gewoon fijn plaatsnemen op de bank, de prijs overhandigen en dan…. strottehoofd?-Saskia- schreef:vlees mag, maar geen dragende delen, he?
En dan roepen: “OOOHHHH, dat doet ie anders nooit hoor!!!”
Kim_S schreef:[Riek-modus]Moet je dus eerst vragen of ie links of rechts dragende delen heeft![]()
[/Riek-modus]
Ja! Strottenhoofd mag natuurlijk wel. Gaston presenteert gorgelend 2017.MillyMol schreef:
Dn laat ik Ome Gaston eerst gewoon fijn plaatsnemen op de bank, de prijs overhandigen en dan…. strottehoofd?![]()
En dan roepen: “OOOHHHH, dat doet ie anders nooit hoor!!!”![]()
![]()
Dat wordt een bijzondere aflevering-Saskia- schreef:![]()
![]()
![]()
Ja! Strottenhoofd mag natuurlijk wel. Gaston presenteert gorgelend 2017.
Ik denk dat Gaston ander werk moet gaan zoeken. Is misschien wel een leuk format voor een nieuwe serie: “ Gaston zoekt..”
Nog wel even met Tobias in training gaan, want die lieverd is (nog) helemaal niet zo bloeddorstig
Je hebt nog een jaar. Komt goed! Ik weet nog wel een GT die je zéker kan helpen.MillyMol schreef:Dat wordt een bijzondere aflevering![]()
Ik denk dat Gaston ander werk moet gaan zoeken. Is misschien wel een leuk format voor een nieuwe serie: “ Gaston zoekt..”
Nog wel even met Tobias in training gaan, want die lieverd is (nog) helemaal niet zo bloeddorstig
*Proest*-Saskia- schreef:Je hebt nog een jaar. Komt goed! Ik weet nog wel een GT die je zéker kan helpen.
Gaston zal sprakeloos zijn...-Saskia- schreef:Je hebt nog een jaar. Komt goed! Ik weet nog wel een GT die je zéker kan helpen.