Wanneer wordt het zomer!!!!!!!
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
judith1967
- 5-sterren

Re: Het weer
Brr nou jullie mogen die sneeuw daar houden,hoor

- Lazy Garfield
- 5-sterren

+10judith1967 schreef:Brr nou jullie mogen die sneeuw daar houden,hoor
Wanneer wordt het zomer!!!!!!!![]()
![]()

AFgelopen nacht was het -11
Jij had vorig jaar, nu zijn wij aan de beurteelke schreef:Ik wil ook
Dat was het jaar ervoor al weerKaela schreef:Jij had vorig jaar, nu zijn wij aan de beurt
eelke schreef:Dat was het jaar ervoor al weer
Nou en, eerlijk om de beurt!
Morgen gaat het ijzelen, dat mag jij wel hebben!
Dat is niet aardig!Kaela schreef:Nou en, eerlijk om de beurt!
Morgen gaat het ijzelen, dat mag jij wel hebben!
eelke schreef:Dat is niet aardig!
Tut tut, wil ik wat aan je geven is het weer niet goed
Ja he, als ik tegen jou zeg dat je de Vinkentering kan krijgen neem je hem toch ook niet van harte aanKaela schreef:Tut tut, wil ik wat aan je geven is het weer niet goed
Nee duuuuuh! Ik heb papegaaien lieverd, geen vinken!eelke schreef:Ja he, als ik tegen jou zeg dat je de Vinkentering kan krijgen neem je hem toch ook niet van harte aan
Maar dat wens je mij toch niet he
(zoveel smileys en dan nog geen eentje van een vogel.....)
Nou, als jij mij dan niet de ijzel gunt, oké?Kaela schreef:Maar dat wens je mij toch niet he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst de laag sneeuw en ijs van de auto halen, ijskrabber gebroken
toen maar van die ruiten ontdooi erop, hielp van geen meter. Met lauwig water uiteindelijk alles eraf gekregen.
Onderweg naar werk stonden de narcissen in de sneeuw er zielig bij. Dat zal dit jaar wel niks worden.
Vervolgens achter 2 scneeuwschuivers die fijn naast elkaar reden in slakkengang naar veendam, gelukkig gingen ze er bij gieten eraf.
Maar op tijd naar huis voor het just in case scenario.
Bij de action een afdekkleed gehaald voor over de auto ivm de ijsselregen en een paar nieuwe ruitenkrabbers.
Morgen erg vroeg beginnen, maar ik geloof dat ik wel eerst maar even 2x check of ik echt wel ga.
Onderweg naar werk stonden de narcissen in de sneeuw er zielig bij. Dat zal dit jaar wel niks worden.
Vervolgens achter 2 scneeuwschuivers die fijn naast elkaar reden in slakkengang naar veendam, gelukkig gingen ze er bij gieten eraf.
Maar op tijd naar huis voor het just in case scenario.
Bij de action een afdekkleed gehaald voor over de auto ivm de ijsselregen en een paar nieuwe ruitenkrabbers.
Morgen erg vroeg beginnen, maar ik geloof dat ik wel eerst maar even 2x check of ik echt wel ga.
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Code rood, ze hebben het zelfs over code violet.
Advies blijf binnen.
Ik moet erdoor voor mijn werk, thuiszorg. Ga het proberen, als het niet gaat bel ik mijn client van vandaag op dat ik vanmiddag kom schoonmaken.
Wil geen ledematen breken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Advies blijf binnen.
Ik moet erdoor voor mijn werk, thuiszorg. Ga het proberen, als het niet gaat bel ik mijn client van vandaag op dat ik vanmiddag kom schoonmaken.
Wil geen ledematen breken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben erg benieuwd wie er in het noorden (Hoogeveen, Assen, Drachten) wel de weg op is gegaan en hoe het was. Ik heb daar een afspraak, in eerste instantie afgezegd maar mogelijk kan ik vanmiddag heen.