hou je honden aub aangelijnd dezer dagen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hou je honden aub aangelijnd dezer dagen

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wat een kelerejong >:( . Ik kan me voorstellen dat je witheet bent >:( . Echt he, oppakken en een dagje of 2 in de cel laten afkoelen >:(
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Ahhhh WOEST. Ook hier vandaag nog zeker 30-50 vuurwerkknallen gehoord. Evenzo in en rondom het bos. Gevolg Misty die aan mijn been plakt en schuw is. Klerenzooi!
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Cindy de Wolf schreef:Ahhhh WOEST. Ook hier vandaag nog zeker 30-50 vuurwerkknallen gehoord. Evenzo in en rondom het bos. Gevolg Misty die aan mijn been plakt en schuw is. Klerenzooi!
Bizar toch! Misschien toch je wandelgebied aanpassen! Hier is echt niks meer!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Complimenten voor je zelfbeheersing! Ik weet niet waar ik allemaal toe in staat zou zijn geweest als ik er al eentje tegen de grond had gewerkt, maar ik denk ook dat het me zwart voor ogen zou worden en dat ik uiteindelijk degene zou zijn die in handboeien op het politiebureau belandt. Teringhufters. Ik krijg al kloppende halsaderen als ik je verhaal lees!

Gelukkig dat je hondje kon worden opgevangen voordat er ergere dingen konden gebeuren. Ik hoop dat ze snel weer de oude is. Sterkte voor jullie allebei.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

MarijeEnBoomer schreef:Bizar toch! Misschien toch je wandelgebied aanpassen! Hier is echt niks meer!
Ik wilde net zoiets schrijven. Ik heb denk ik na 1 januari nog hooguit 10x iets van een pijl of knal gehoord. Bizar, dat verschil op die korte afstand, of ben je niet in Den Haag?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hier vandaag niks meer gehoord. Gisteren niks onthouden, maandag nog wel volop want toen had ik geen zin in een boswandeling maar ben ik wel gegaan omdat het zo knalde ::) en dan durf ik zelf niet.

Nou ja, het heeft me wel herinnerd melding te maken van bovenstaande poepbak. Da's in ieder geval nog iets.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

MarijeEnBoomer schreef:Bizar toch! Misschien toch je wandelgebied aanpassen! Hier is echt niks meer!
-Saskia- schreef:
Ik wilde net zoiets schrijven. Ik heb denk ik na 1 januari nog hooguit 10x iets van een pijl of knal gehoord. Bizar, dat verschil op die korte afstand, of ben je niet in Den Haag?
Dit was regio Loosduinen/Ockenburg. Net, uurtje geleden, met uitlaten ook nog een paar knallen. Doodziek wordt ik ervan. Als je een hond hebt die niet bang is merk je het wellicht niet/minder. Misty is echt wel bang te noemen, de rest reageert godzijdank nauwelijks en dus let ik ook minder op hen als er weer een knal komt.

Helaas zijn we dus weer terug in Den Haag sinds maandagavond.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

P vind momenteel alles spannend want B doet anders dan anders en dan is gelijk heel de wereld anders voor P dus knallen zouden me zeker opvallen.
Maar in elk geval een tip voor je om meer in deze hoek te wandelen misschien ;)
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Bericht door TomsBorders »

bedankt voor de steun en ik denk dat ik me kon beheersen omdat ik dacht: ik moet naar mijn hondje, niet ik heb meelij met jullie en ze waren goed bang toen ik ben gaan roepen dat ik van de politie was (wat niet is, maar ik had me werkpasje om en zwaaide daarmee). en ik denk dat ze wel wat blauwe plekken hebben opgelopen vooral die van de valpartij maar ik heb me nog nooit zo boos gedragen naar mensen toe maar het knapte wel bij mij.

Het is al vanaf begin november raak hier en de afgelopen dagen hoor ik nog steeds wat zeker na 9 uur in de avond dus was extra vroeg gaan wandelen. pffft, het zit nog hoog.

Ik was net de medicatie tegen vuurwerk angst aan het afbouwen maar ga maar weer naar de volle dosis. Ze schrikt nu weer van van alles en het is echt zo rot voor der. Gelukkig is ze niet heel lang blijven hangen in de diepe angst maar deze zullen we zeker voelen.

We waren best ver, vorig jaar februari begonnen met trainen maar in juli was er een herdenkingsvuurwerk van mensen in de wijk, totaal onverwacht, totaal teveel dus heel die training weg, ben blij dat ik nu nog niet begonnen was maar hopelijk is het nog te doen.

hopelijk woon ik volgend jaar in een prettigere buurt.
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Bizar.

@ Cindy: Hier op het Scheveningse echt niks meer. Gisteren zandmotor, ook niks gehoord of gezien. Loop jij nog steeds bij Parnassia, of daar tegenover?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

TomsBorders schreef:bedankt voor de steun en ik denk dat ik me kon beheersen omdat ik dacht: ik moet naar mijn hondje, niet ik heb meelij met jullie en ze waren goed bang toen ik ben gaan roepen dat ik van de politie was (wat niet is, maar ik had me werkpasje om en zwaaide daarmee). en ik denk dat ze wel wat blauwe plekken hebben opgelopen vooral die van de valpartij maar ik heb me nog nooit zo boos gedragen naar mensen toe maar het knapte wel bij mij.

Het is al vanaf begin november raak hier en de afgelopen dagen hoor ik nog steeds wat zeker na 9 uur in de avond dus was extra vroeg gaan wandelen. pffft, het zit nog hoog.

Ik was net de medicatie tegen vuurwerk angst aan het afbouwen maar ga maar weer naar de volle dosis. Ze schrikt nu weer van van alles en het is echt zo rot voor der. Gelukkig is ze niet heel lang blijven hangen in de diepe angst maar deze zullen we zeker voelen.

We waren best ver, vorig jaar februari begonnen met trainen maar in juli was er een herdenkingsvuurwerk van mensen in de wijk, totaal onverwacht, totaal teveel dus heel die training weg, ben blij dat ik nu nog niet begonnen was maar hopelijk is het nog te doen.

hopelijk woon ik volgend jaar in een prettigere buurt.
Is begrijpelijk, en toch ook heel mooi, dat het je instinctieve reactie is om je zorgen te maken om je hondje. En waarschijnlijk maar goed ook, want als je die jongens wel iets had aangedaan, dan had jij waarschijnlijk met oom agent mee naar het politiebureau gemogen. >:( :(

Hoe gaat het nu met haar? En met jou?
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Bericht door TomsBorders »

Een beetje late reactie maar ik kan pas zeggen hoe het gaat als ik een meerdaagse evaluatie heb gehad, daarnaast is Kaya ook nog loops geworden dus moest ik daar nog een correctiefactor voor bedenken.
Ik merk dat ze wat banger is weer in de avond en als ze wat figuren in de verte ziet loop met mutsjes op dan gaat ze angstblaffen en moet ik weer een afleiding bedenken. Voor de rest is ze wel weer wat rustiger. In het weekend is er af en toe nog een knal maar dat kunnen we nog net handelen.
Zelf heb ik een punt achter de situatie gezet en hopelijk gebeurt het niet weer.

Plaats reactie