Ik wordt stilaan echt gek

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Ik wordt stilaan echt gek

Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

En de plantenspuit?
Volgens mij is nl gordijnen slopen zelfbelonend gedrag ;D of misschien is ze het niet eens met je smaak in decoratie 8)
Lisa
4-sterren
4-sterren

Bericht door Lisa »

sylvia schreef: oeps, misschien verveelt hij zich ???
Heb ik ook al bedacht, ook omdat hij meer ettert met Lotte en er was op de bank gepiest door een van hen >:(. Maar er liggen hier balletjes in alle soorten en maten of een wollen muisje, meneer kijkt er niet naar om als ik ze weggooi en hij speelt er uit zichzelf ook niet mee. Bontmuisjes vindt hij heel leuk, maar vreet hij op. Zo'n stok met elastiek en dan zo'n maf bungelding is ook geen succes, 1 keer tikken en hij vindt het niks meer, hooguit in het elastiek bijten. Een propje aluminiumpapier is ook niks. Ik heb nu 2 verschillende activityballs. Heb in de supermarkt maar brokjes gehaald en prop die erin. Nooit vond Lotte een activityball leuk, nu gromt ze Quinty erbij weg. Ik zet Lotte weleens apart zodat hij ermee kan spelen, maar echt helpen doet het ook niet. Dus tja, als je nog een idee hebt ???.
Lisa
4-sterren
4-sterren

Bericht door Lisa »

An schreef: Volgens mij is ze gewoon superstout. Je zou dat moeten zien he, ze gaat op de vensterbank zitten, zit me aan te staren en als ik dan terugkijk springt ze die gordijnen in en blijft me aanstaren, dan mag ik roepen tieren wat ik wil, ze steekt bijna letterlijk haar middelvinger naar me op ;) Ze stopt er pas mee tot ik binnen handbereik van haar ben, dan vlucht ze weg ::)

Of zij stress heeft dat weet ik niet...ikke iig wel :D

Wat is feliway?
Zooo die is echt stout! Misschien de volgende keer niet terugkijken :). Moet er ook wel om lachen hoor hoe je het beschrijft :D, maar leuk is anders.
An
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door An »

Kruimel schreef: En de plantenspuit?
Volgens mij is nl gordijnen slopen zelfbelonend gedrag ;D of misschien is ze het niet eens met je smaak in decoratie 8)
plantenspuit is hetzelfde scenario, holt ze pas weg als ik in spuitbereik ben ;)

En ik denk ook dat het zelfbelonend gedrag is hoor. Ze doet het net zo goed als ik er niet ben. Als ik er ben doet ze er enkel nog een tuttig schepje bovenop ;)

Ik denk echt dat ze wat behoefte heeft om buiten te gaan, maar ja mevrouw durft plots niet meer ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

An schreef: Ik woon in de valeriaanstraat...maar dat brengt iig al geen rust ;D Kan miss is naar de huisarts bellen...k heb valium nodig...wrom dat mevrouw....tja om om te kunnen gaan met middelteen opstekende katten....k zal miss eerder in het gekkenhuis belanden dan dat ik de pillen krijg denk ik ;D

Nu weet ik iig wel wrom mijn moeder altijd zegt neem een kater... ;D Tja ik wilde een tut...ik heb er 1 ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mijn ouders namen ooit een Siamees in huis. Pippeloentje. Dat monster rustte niet voordat het hele huis gesloopt was. Toen dat eenmaal het geval was (alles was gesloopt), toen werd mevrouwtje langzaam aan rustiger. Je zag haar denken "he he, mijn taak zit erop".
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Jaaaaa, Siamezen ..... :-X :-X ;D dan vraag je der ook om toch 8)

Tijd dus voor de aanschaf van zo'n super waterkanon met gigantisch bereik, dan kun je lekker op je plek blijven zitten en stoute katten afschieten ;D

En ff serieus, ik zei dat van zelfbelonend als reactie op de suggestie om zelf weg te gaan; als het inderdaad zelfbelonend is helpt dat dus ook niet.
An
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door An »

Kruimel schreef: En ff serieus, ik zei dat van zelfbelonend als reactie op de suggestie om zelf weg te gaan; als het inderdaad zelfbelonend is helpt dat dus ook niet.
Ja dat bedoel ik ook ;)
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

An schreef: Ik woon in de valeriaanstraat...
Met katten is dat vragen om ellende van teveel valeriaan draaien ze door:o
Nu weet ik iig wel wrom mijn moeder altijd zegt neem een kater... ;D Tja ik wilde een tut...ik heb er 1 ;D
Misschien bedoelde je moeder een andere kater ;D
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

An schreef: plantenspuit is hetzelfde scenario, holt ze pas weg als ik in spuitbereik ben ;)

En ik denk ook dat het zelfbelonend gedrag is hoor. Ze doet het net zo goed als ik er niet ben. Als ik er ben doet ze er enkel nog een tuttig schepje bovenop ;)

Ik denk echt dat ze wat behoefte heeft om buiten te gaan, maar ja mevrouw durft plots niet meer ::)
Met onze bengaal was het precies zo, alleen hij viel ook mijn dochters aan (uit balorigheid ) als hij doorhad dat je iets eng vond dan ging hij dat perfectioneren, zo kon hij Mirjam heel hard laten gillen door als ze er geen erg in had, hard aan te komen rennen een sprong omhoog te nemen en in haar kont te bijten :o ;D ;D ;D ;D
dat is allemaal pas overgegaan toen hij naar buiten mocht, echt naar buiten dus ook niet aan een riempje.
An
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door An »

sylvia schreef: Met katten is dat vragen om ellende van teveel valeriaan draaien ze door:o Misschien bedoelde je moeder een andere kater ;D
Lilly is wel een meisje he :
sylvia schreef: Met onze bengaal was het precies zo, alleen hij viel ook mijn dochters aan (uit balorigheid ) als hij doorhad dat je iets eng vond dan ging hij dat perfectioneren, zo kon hij Mirjam heel hard laten gillen door als ze er geen erg in had, hard aan te komen rennen een sprong omhoog te nemen en in haar kont te bijten :o ;D ;D ;D ;D
dat is allemaal pas overgegaan toen hij naar buiten mocht, echt naar buiten dus ook niet aan een riempje.
Ja ze mag echt buiten, niet aan een riempje maar komt neit verder dan het deurgat... ::)
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

An schreef: Lilly is wel een meisje he
ja dat weet ik maar als je er een ander soort kater bij neemt heb je er ook niet zo erg in ;D
:Ja ze mag echt buiten, niet aan een riempje maar komt neit verder dan het deurgat... ::)
Misschien is ze daar wel gefrustreerd over dat ze niet durft. Heb je haar al eens mee op de arm de tuin in genomen? Ik denk als je straks zelf lekker buitenzit dat ze misschien wat meer lef heeft.
Francisca

Bericht door Francisca »

Kruimel schreef: Jaaaaa, Siamezen ..... :-X :-X ;D dan vraag je der ook om toch 8)
Die van mij zijn anders heel lief hoor! 8)

Het zijn wel katers, onze abbesijnse poes is zoafentoe een kreng. ;D

Ik denk ook dat het uiteindelijk wel minder wordt hoor An, onze Cheetah was vroeger ook zo'n wildebras!!
An
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door An »

sylvia schreef: ja dat weet ik maar als je er een ander soort kater bij neemt heb je er ook niet zo erg in ;DMisschien is ze daar wel gefrustreerd over dat ze niet durft. Heb je haar al eens mee op de arm de tuin in genomen? Ik denk als je straks zelf lekker buitenzit dat ze misschien wat meer lef heeft.

Oooooh ik dacht hmmz lilly voor een kater zout och een vreemde naam zijn hahaha

En ja hoor mijn man heeft dat geprobeerd en heeft nu nog de littekens om het te bewijzen, dat doen we dus ook maar niet meer ;) Het gekke is dat ze altijd buiten durfde en nu plots niet meer, de laatste keer was ze voor de eerste keer echt uit de tuin geweest en nu durft ze niet meer (miss is er wat akeligs gebeurd, dat wete ik natuurlijk niet). En nu durft plots Gringo wel buiten en die durfde vroeger niet.....pfffffff katten he ;D
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

An schreef: Oooooh ik dacht hmmz lilly voor een kater zout och een vreemde naam zijn hahaha

En ja hoor mijn man heeft dat geprobeerd en heeft nu nog de littekens om het te bewijzen, dat doen we dus ook maar niet meer ;) Het gekke is dat ze altijd buiten durfde en nu plots niet meer, de laatste keer was ze voor de eerste keer echt uit de tuin geweest en nu durft ze niet meer (miss is er wat akeligs gebeurd, dat wete ik natuurlijk niet). En nu durft plots Gringo wel buiten en die durfde vroeger niet.....pfffffff katten he ;D

rare snuiters die katten ;D
SHIVA
4-sterren
4-sterren

Bericht door SHIVA »

Ik lig hier dus echtt even in een deuk
Sorry voor jouw maar je verteld het zo lekker
Zeker als je zelf drie katten heb krijg je er zo leuk beeld bij :D
Maar zo te lezen heb je zobeetje alles al geprobeerd
ben er geen voorstander van maar het schijnt dat een krant ook wel eens wil helpen
Ben alleen bang dat zij het een leuk spelletje vind :zij denkt he ze meppen naar mij nu mag ik even terug meppen
Dus toch maar proberen of ze weer naar buiten wil
wens je er veel sterkte mee
gr shiva

Plaats reactie