Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

- Inge en Bono
- 5-sterren

Zo'n mooie trotse hond 
Wow wat een waanzig mooie foto's!
Ineens zat ik met Jan Vayne in mijn hoofd 
- renate1982
- 4-sterren

Me wijffie, lekker ding is het, zo enthousiast met alles en iedereen (soms te
).

Aprilsnow schreef:Ineens zat ik met Jan Vayne in mijn hoofd
Lekker ding is hetrenate1982 schreef:Me wijffie, lekker ding is het, zo enthousiast met alles en iedereen (soms te).
-
Lil
Hoewel ik niet vaak reageer geniet ik wel van dit topic.
Deze foto is al paar daagjes oud, maar hij is nog steeds actueel zou hem zo opnieuw kunnen schieten. Ziek op de bank en zie de verpleging:

Deze foto is al paar daagjes oud, maar hij is nog steeds actueel zou hem zo opnieuw kunnen schieten. Ziek op de bank en zie de verpleging:

-
Shanti en co
- 5-sterren

Ik reageer ook niet elke keer maar geniet wel van alle foto's steeds.
Achh...je wordt dus goed verpleegd Lil, beterschap!!
Charlie mocht mee op stap vandaag, we hadden een gevederde fotomodel nodig. Hij heeft iedereen goed vermaakt met wat woordjes, wat lachen en wat boeren. En hij is een uitstekende fotomodel geweest, waarbij hij maar in 1 vinger heeft gebeten
. Ik zei toch dat ie niet geaaid wilde worden

-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Eindelijk is het gelukt! Tucker komt af en toe in mijn praktijkruimte aan de andere kant van het bureau zitten en gaat dan met één pootje op de tafelrand zitten (eigenlijk vraagt hij dan om actie, vindt dat ik wel lang genoeg saai ben geweest ;-) ), telkens lukte me het niet om er een foto van te maken. Nu, al pratende, stiekem de telefoon kunnen pakken en vast kunnen leggen. Hij kijkt ook nog heel geïnteresseerd
.

DJ en Doerak schreef:Eindelijk is het gelukt! Tucker komt af en toe in mijn praktijkruimte aan de andere kant van het bureau zitten en gaat dan met één pootje op de tafelrand zitten (eigenlijk vraagt hij dan om actie, vindt dat ik wel lang genoeg saai ben geweest ;-) ), telkens lukte me het niet om er een foto van te maken. Nu, al pratende, stiekem de telefoon kunnen pakken en vast kunnen leggen. Hij kijkt ook nog heel geïnteresseerd.