Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gister heeft mijn Schatzi gekookt opgewarmd omdat ik dagdienst had: rode kool (zakje uit de vriezer) met gekookte aardappels en een vega ding. Vandaag speltpasta met saus uit een potje van Barilla. Dat krijg je als hij boodschappen voor het weekend moet doen omdat ik werk..
Troostvoer. Zuurkool.
-
judith1967
- 5-sterren

Erwtensoep (l*dl) met een stokbrood met kaas
-
BusKay
Kaasfondue met een frisse salade en een lekker glaasje witte wijn.
Restjes en kliekjes.
-
Martine-Tom
Dat dus hahaBoeffie Blafmans schreef:Restjes en kliekjes.
Kerstomaatjes, lenteui, tomatenprutje, gehakt, kaas en pasta, met wat kruiden word het vast eetbaar
Waarom troostvoer? Linga niet oké?Lizzy schreef:Troostvoer. Zuurkool.
Jongste vandaag als verrassing meegenomen naar de Aziaat,chinees is het niet meer
,lekker shusi en vele andere dingen gegeten! All you can eat! 5 rondesx5! Maar wij halen maar 3rondes,want ze geven te veel
en wij zijn echt hele grote eters!
Nou, ik was vooral heel verdrietig dat ik niet mee kon naar de bruiloft van een vriend van ons. Leo ging wel, dus kon ik zuurkool eten. Achteraf ben ik blij dat ik niet gegaan ben want het gaat niet zo lekker met Linga... Ze heeft gisterenavond de hele avond zitten hoesten en ze voelde zich duidelijk niet lekker-Saskia- schreef:Waarom troostvoer? Linga niet oké?
Lizzy schreef:Nou, ik was vooral heel verdrietig dat ik niet mee kon naar de bruiloft van een vriend van ons. Leo ging wel, dus kon ik zuurkool eten. Achteraf ben ik blij dat ik niet gegaan ben want het gaat niet zo lekker met Linga... Ze heeft gisterenavond de hele avond zitten hoesten en ze voelde zich duidelijk niet lekker
He getver...
Duimen draaien nog steeds - turbo gaat weer aan, geef haar maar een voorzichtige zoen op haar neus van me.
Jammer van de bruiloft, maar fijn dat je bij Linga kon zijn (én dat je zuurkool kon eten, om de positieve zaken dan maar even te belichten).
Dank je, zo lief van je-Saskia- schreef:He getver...![]()
Duimen draaien nog steeds - turbo gaat weer aan, geef haar maar een voorzichtige zoen op haar neus van me.
Jammer van de bruiloft, maar fijn dat je bij Linga kon zijn (én dat je zuurkool kon eten, om de positieve zaken dan maar even te belichten).
Ja, ik ben achteraf echt blij dat ik thuis was. En de zuurkool was weer lekker. Dat is dan inderdaad toch wel het goeie nieuws
-
BusKay
Courgette alla Romana met een gekookt aardappeltje...
Meneer gaat 'koken'. Ik heb zin in een pizza vegetariana met extra olijven.
- Spikkelneus
- 5-sterren

Stamppot andijvie - met extra sambal want ik heb het de hele dag al koud.
Bruine bonensoep.