Tante en mazzel gaan waarschijnlijk verhuizen naar deventer!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Mazzel is hier nog een paar vraagjes

dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hopelijk gaat het al een stuk beter met Mazzel wanneer hij geen last meer zal hebben van zijn oortjes.

Wat heerlijk dat hij zo smikkelt van de kvv :)

Vacht kan ook nog wel bijtrekken wanneer hij zich beter voelt (dus geen ontstoken oren meer) waardoor er sprake is van betere vachtverzorging.

Ben wel benieuwd naar de bloedwaardes (vraag ze ook vooral op papier/digitaal). Houdt er rekening mee dat de nierwaarden hoger uit kunnen vallen door de ontsteking bij de tanden/kiezen (zeker in combinatie met leeftijd).

Kan alleen maar zeggen dat ik je een topper vind en dat mazzel misschien wel mazzel heeft dat hij nu tijdelijk bij jullie zit (kijkend naar alle kwalen die daardoor nu naar boven komen).
Lil

Bericht door Lil »

Ach de arme moet zich ellendig voelen...

Geweldig hoe jullie voor hem zorgen! :-* :-* :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Wow Jacqueline, da's nogal een lijst! Wat zal hij zich straks stukken beter voelen, als ontsteking en mijt verholpen zijn en hij weer lekker in zijn vel komt te zitten! Geen pijn meer, geen ongelukkig gevoel omdat hij zichzelf niet schoon kan houden! Zijn vacht zal ook een stuk beter worden wanneer hij een tijdje kvv heeft gegeten ipv brok. Ik ben heeeeeel benieuwd naar hoe het over een maand met hem gaat!

Super dat je dit allemaal doet voor hem en je tante, ondanks je allergie! :-* :-* :-*
sella

Bericht door sella »

Ah het mannetje. Gelukkig kon je snel hem pijnstilling bieden en kan hij lekker eten.
cj

Bericht door cj »

Ook ik vind het super wat je doet!
Saskia
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

OMG!!!! Mazzeltje loopt al een heel stuk beter :D ,kan door de metacam komen,maar ook doordat die giga nagels zijn geknipt! Hij heeft ook al weer heel leuk gespeeld! Maar oooo wat is het lastig om alleen(heb niemand bij me die kan helpen vasthouden) om die oorzalf in zijn oortjes te krijgen! Heeft nog iemand een tip hoe ik dat het beste alleen kan doen? Mijn rechterhand werkt niet best,alle vingers zijn stijf(botontkalking), met de tip is het niet nodig om rekening te houden met mijn allergie,want met handschoenen dan 'voel' ik niets :-\

En dan nog een vraag over de metacam. Staat op het eten,maar Mazzel doet de hele dag over zijn eten. Dus kan ik het gewoon rechtstreeks in zijn bekkie spuiten met evt een beetje boullion?

Alvast bedankt maar weer :D :biggrin2: :-*

Oja ik wil ook dit ff kwijt! Ik ben inwendig eigenlijk zo boos en verdrietig! Hoe kunnen de buurvrouw en mijn tante nooit iets hebben gemerkt!!!!! Toen ik die buurvrouw vandaag vertelde wat Mazzel allemaal mankeert,zei ze dat hij donderdag sliep en vrijdag met zijn kop zag schudden >:( ! Dit speelt al zo lang,dat zei de DA ook!!
Ik denk ook dat daarom Mazzel doof is,omdat alles zo vol zit met mijt en ontstekingen!!! Ik heb er echt om moeten huilen,omdat ik zo met de arme schat te doen heb! Dit is pure verwaarlozing!!! >:(
Laatst gewijzigd door Radja op ma 11 jan 2016, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Is het novacam? Ik zuig dat met doseerspuitje op, roep Dinky en madam komt aantrippelen om het van het spuitje te likken. Geen idee of mazzel dat ook wil?

Maar wat super om te lezen dat mazzel al zo snel opknapt!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Metacam,maar dat is hetzelfde,ook met zo'n spuitje! Ik zal het proberen om hem te laten likken,doe er wel een smaakje bij in.
petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

misschien mazzel een keer wassen? met een voor de huid goede shampoo tegen de schilfers? :-[ (ik weet dat de meeste katten er een hekel aanhebben, maar ja niet geschoten is altijd mis en misschien dat mazzel het wel helemaal niet zo erg vind...

ik snap dat je met handschonen niks voelt, maar zelfs chirurge handschoenen niet? wel de juiste maat dat ze ook strak zitten.
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Nee ook die niet,ook omdat ik weing gevoel heb,ik kan mij bijvb verbranden aan iets,maar dat voel ik niet echt!

Wassen was ik van plan,maar wil eerst zijn oortjes in orde hebben. Maar hoe kan ik het makkelijkste doen om de creme met een tuitje diep in zijn gehoorgang te krijgen? Dat is om alleen te doen heel moeilijk!

Afbeelding

Nog ff een leuke foto die zoonlief op snapchat heeft gezet :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Och Mazzeltje toch... Hij is wel een scheetje hoor! Kun je de oorzalf niet aanbrengen op een moment dat er iemand bij je is? Een katvriendelijke buuf misschien?

Blij te lezen dat hij al lekker aan het opknappen is!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Waar woon je?
Misschien kan iemand je helpen?
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Nee helaas,buuf en ik kunnen niet samen door 1 deur :biggrin2: ,als jullie mijn buuf zouden kennen of horen(scheldt en vloekt bijna de hele dag tegen kinderen en hond >:( ),willen jullie ook niet met haar door 1 deur!
Rest van de buren of vrienden werken of wonen te ver weg.

Savonds zou manlief kunnen helpen,ik neem aan dat tijdstip tussen 2 behandelingen geen probleem moet zijn,maar smorgens moet ik het echt alleen doen,dan zijn man en zoon al heeeeeeeel vroeg weg! Heb veel voor Mazzel over,maar om kwart over 5 opstaan,echt niet ;D

Wij wonen in Deventer
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Met een beetje mazzel ( :biggrin2: ) ben ik a.s. woensdagochtend in de buurt. Moet wel uiterlijk om 9.15 uur weer weg om te werken. Is dat wat?
Lil

Bericht door Lil »

Ik wordt niet goed typ 30 regels tekst alles weg en dat gebeurd vaak :'( :'( :'(

Plaats reactie